992 n.l./5 rokovPredo mnou stál starší chlapec s krátkymi tmavými hnedými vlasmi a vážnym, ale zároveň priateľským výrazom. Pár sekúnd na to nasadil previnilý úsmev. Nechápavo som sa na neho pozrela. ,,Prepáč, asi som ťa vystrašil," pokývala som hlavou na náznak toho, že to je v poriadku. ,,som Finn, určite ti o mne alebo skôr o mojej rodine niečo Lysandra rozprávala, u nás stráviš pár dní." priateľsky na mňa žmurkol.
,,Teší ma" milo som povedala a vystrela som pred seba ruku presne tak ako ma to učila teta. Finn mi ňou potriasol.
,,Aj mňa," pokýval hlavou. Nikdy som sa s nikým nezoznamovala a som skutočne rada za to, že mám už nejakého kamaráta.
,,Ahoj Finn, som tak rada, že si tu, ako vidím tak si sa už zoznámil s mojou Lorrainou." teta Lys vybehla z dverí nášho príbytku, ruky mala zašpinené od nejakých byliniek a cestou si ich utierala do zástery. Ani sa nenazdám a teta objíma Finna. Vzápätí ho pustí a začne sa vypytovať otázky, ,,Ako sa má mama?"
,,Má sa dobre a pozd-" nálada mojej tety je ako vidím veľmi pozitívna.
,,Dobre, dobre, a čo Rebekah, Niklaus a malý Henrik?"
,,Všetci sa majú dobre, aj keď sa niekedy Niklaus nepohodne s otcom, ale tak to už poznáte. A Henrik nám rastie veľmi rýchlo, je vrstevníkom Lorrainy, určite si budú rozumieť." zarozpráva sa Finn o svojej rodine a spolu s Lys kráčajú k domčeku.
Ostala som pred domčekom stáť sama a pociťovala som slabý smútok kvôli tomu, že ma tam obaja nechali. Začala som cupitať za nimi, ale nestíhala som. Chcela som aby počkali a v hlave som pomyslela na to aby sa dvere zabuchli. Ostala som vyjavene stáť keď sa dvere tresnutím skutočne zatvorili. A potom znova otvorili, zatvorili, otvorili...
So zdesením sa na mňa teta pozrela. Prekvapene som sa na ňu aj ja pozrela zatiaľ čo ona ku mne hneď mne začala utekať, ,,Dievča zlaté, čo sa tu stalo, to ty Finn?" pozrela sa smerom na Finna, ktorý stál obďaleč a tiež pozorovaltdvere dosť udiveným pohľadom.
,,Nie Lysandra, to som nemohol byť ja, veď viete, že ja som tieto schopnosti nepodedil." pokrútil hlavou Finn a rozišiel sa smerom k nám. Nič som nechápala.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Čo sa podľa vás s malou Rainou deje? Ako to bude ďalej riešiť Lysandra a čo ak ten oheň vôbec nevytvorila Raina?
Dúfam, že sa vám kapitola páčila a votes alebo komenty určite potešia ♥ Chceli by ste dnes ešte jeden diel kde dokončíme stretnutie s celou rodinkou?
ESTÁS LEYENDO
It was (no) mistake || [The Originals FF]
FanficPoznajú sa od malička... ...prežil s ňou detstvo. Prečo toho zažili tak veľa? Možno by to teraz tak nebolelo. Ľudia robia chyby... ...ale na túto chybu sa dá pozerať z oboch pohľadov. ____________________________________ Bude ľutovať...