LXXIV

278 17 9
                                    

Všetci vrátane Kola odišli z domu skoro ráno a ja som mala byť celý deň doma. Na pár hodín som zaspala, medzitým som oddychovala a veľmi sa nudila. Nemala som ani náladu na kúzla. Čakala som na telefonát od Elijaha a na nič iné som sa nedokázala sústrediť.

Tento telefonát sa dostavil až keď som si v kuchyni začala krájať ovocie, ktoré som na stole našla. Rýchlo som si utrela ruky, lebo som ich mala mokré a zdvihla hovor. Počúvala som rozhovor Eleny a Elijaha. Na Elene bolo počuť, že je veľmi nervózna a nechce povedať čo sa skutočne stalo. Ale Elijah bol neoblomný a konečne povolila. ,,Prosím, čo spravila moja matka? Chce zabiť Niklausa?"

,,Ona," zasekla sa Elena a pokračovala. ,,Nechce iba Klausa mŕtveho..."

,,...chce nás mŕtvych všetkých," dokončil Elijah vetu a ja som zalapala po dychu. Nie, nie, to nemôže byť pravda. Ostala som v šoku. ,,Ako to chce spraviť?" stále vyrovnane sa pýtal a ja som nechápala ako dokáže byť taký pokojný.

,,Všetkých vás spojila kúzlom, ste ako jeden," šepla a mne začalo srdce zrýchlene biť. Mysľou sa mi hmýrilo množstvo spojovacích kúzel, ale ani jedno odpájacie, popravde, nemyslím si, že som v živote vôbec nejaké vykonala. Začala som  rozmýšľať kde by som nejaké našla. Nathaniel bol veľmi ďaleko a Bonnie nepríchadzala do úvahy, lebo som predpokladala, že je v tomto spolu s Esther. Vtedy mi to napadlo...

,,Elijah, Elijah!" kričala som naňho do telefónu, ale on naďalej viedol rozhovor s Elenou. ,,Elijah!" skúsila som ešte raz, ale nemala som žiadnu odozvu. Frustrovane som vzdychla a prehrabla si vlasy, bola som na pozore aby som mohla hneď zareagovať.

Odrazu som v telefóne počula zvuk prepadajúcej sa zeme a výkrik Eleny. O pár sekúndna t o mi už konečne odpovedal Elijah. ,,Čo sa deje, na čo si prišla?"

,,Čo sa stalo s Elenou?" miesto odpovede na jeho otázku som sa opýtala na Elenu.

,,Je s mojou sestrou," nadýchol sa. ,,Vieš už ako zastaviť matku?" prešiel rovno k veci a ja som si utriedila myšlienky v hlave.

,,Musíte zničiť zdroj jej mágie. Zistite z koho čerpá, na čo je napojená," radila som mu a vo vnútri som sa veľmi obávala,. ,,Ja musím medzitým vykonať kúzlo, ktoré vás od seba odpojí. Elijah, ale..." začala som s neistotou v hlase.

,,Čo je zle?" zľakol sa.

,,...vieš, nepoznám žiadne odpájacie kúzla a netuším či to čo som ti povedala je pravda. Len som dedukovala,"

,,Kde teda chceš nájsť vhodné kúzlo?"

Konečne som sa s ním podelila o môj plán. ,,Potrebovala by som svoj grimoár," boli v ňom takmer stovky kúziel, ktoré som nikdy nevykonala. ,,Predpokladám, že ste ho v minulosti zobrali so sebou a nenechali v dedine, mám pravdu?"

Elijah si povzdychol a začal rozmýšľať. ,,Dostať sa k nemu bude nemožné, naposledy ho mal Kol v New Orleans pred viac ako sto rokmi, netuším kde je," ostala som ticho.

Po chvíli som sa beznádejne opýtala: ,,Kde teda nájdem kúzlo, ktorým by som vám pomohla? Cítim sa úplne neužitočná, čo keď vám nepomôžem?" v mojom hlase bol počuť až plač a vtedy som si uvedomila. ,,Iba kebyže sa spýtam na kúzlo-" Elijah ma prerušil.

,,-Nie Lorraine. Na to ani nemysli!" snažil sa ma zastaviť Elijah.

,,Je to jediná možnosť!" snažila som sa mu dohovoriť. ,,Ak sa vám niečo stane a ja nespravím všetko pre to aby som vám pomohla, nikdy si to neodpustím. Musím sa na to kúzlo opýtať Kola," neverila som, že som tieto slová vyslovila po tom čo mi spravil.

It was (no) mistake || [The Originals FF]Where stories live. Discover now