,,Tak, a hotovo." po zaviazaní mašle na hlavičke Nadeen som si vydýchla. ,,A teraz ideme na prechádzku." dala som jej pusu na čelíčko a zobrala som ju na ruky. Úprimne som nechápala čo tá malá so mnou robí. Asi vo mne prebúdza nejaký materský pud.
Videla som ako sa jej hlavička zvedavo otáča na všetky strany. Toto je prvýkrát čo vyšla z komnaty. Ani raz mi to Tristan nedovolil. Moja cesta bola jasná, vydala som sa na lúku. Po ceste som skoro nikoho nestretla, lebo bolo ešte skoré ráno.
Na moje prekvapenie som stretla na nádvorí Nika. Snažila som sa okolo neho prejsť tak aby si ma nevšimol, ale to sa mi nepodarilo. ,,Aj tebe prajem krásny deň sestrička."
Unudene som si povzdychla a s otráveným výrazom som sa na neho pozrela. ,,Čo chceš, Nik?"
,,To od teba musím niečo chcieť?" ohradil sa dotknuto. ,,Ale zaujíma ma jedna vec, kde si ukradla to nebohé dieťa?" so záujmom sa na mňa pozrel a čakal čo zo mňa vypadne.
,,Ja som ju neukradla." dotknuto som sa ohradila. ,,Toto je Alexandrine a ja sa o ňu už niekoľko mesiacov starám." položila som ju na zem a ja som si kľakla oproti nej. ,,Toto je môj brat Nik." ukázala som na Nika a nejak mu naznačila nech spolupracuje. Nadeen sa žiarivo usmiala, zatlieskala svojimi malými dlaňami a natiahla ku Nikovi ruku. Ten si kľakol a svoju ruku tiež natiahol pred seba a Nadeen mu chytila prst. Vtedy trochu prekvapene otvoril oči, ale potom sa zasmial. ,,Je úžasná, však?"
,,Áno to je. Tak teda, ktorej rodine si ju ukradla a teraz sa o ňu staráš?"
,,Ty!" buchla som ho po ramene. ,,Je to Tristanova dcéra a on mi ju zveril." sledovala som Nikov prekvapený výraz.
,,Toho Tristana? A ktorá nešťastnica by s ním chcela mať dieťa?"
,,K tej otázke som sa ešte nedopracovala, ale myslím, že ona bude celá po maminke." mykla som plecami. ,,Ona sa totiž usmieva." zašepkala som a Nik sa rozosmial. Položila som mu hlavu na plece a pozorovali sme to malé motovidlo ako skúma všetko okolo seba. Štvornožky začala liezť až k múriku. Toho sa chytila a na pár sekúnd sa postavila na svoje nohy. Ja som svojou rýchlosťou hneď vyštartovala k nej a chytila ju včas aby nespadla na zem. ,,Videl si to?" šťastne som sa rozosmiala a obrátila sa na Nika. ,,Ona sa prvýkrát postavila." radostne som skoro zakričala a Nik nadomnou len pokrútil hlavou. ,,Došli ti snáď tvoje úžasné pripomienky?" podpichla som ho, ale aj tak som vedela, že náladu mi žiadnou svojou odpoveďou neskazí.
,,Nie nedošli, len viem, že keby som ti túto chvíľu pokazil tak by sa z teba stala mrzutá Rebekah a tú skutočne nemám náladu vidieť."
,,Aurora?"
,,Áno, ako to, že mi nepovedala, že má neter?" rozhodil rukami a ja som sa musela nad jeho výrazom rozosmiať.
,,To vynadanie Aurore snáď počká, lebo teraz tráviš čas so svojou úžasnou sestričkou." pohodila som vlasmi a postavila sa aj s Nadeen na rukách. Prešla som k Nikovi a dala mu pusu na líčko. ,,Nikdy na teba nedám dopustiť ani na nikoho z našich súrodencov." zašepkala som a on sa láskavo usmial. Vedela som, že tieto úsmevy nerozdáva každému a bola som rada, že patrím medzi tých pár ľudí, ktorí si ten úsmev od neho naozaj zaslúžia.
,,Niklaus! Všade dom ťa hľadal." zakričal z diaľky Elijah.
,,Psssst!" priložila som si prst k perám, lebo Nadeen zaspala hneď potom ako sme sa s Nikom presunuli na lúku.
,,Kde to dieťa zohnala?" neveriacky sa Elijah obzrel na Nika. Čo je také nenormálne na tom, že držím dieťa?!
,,Vraj ju stráži Tristanovi." povedal trochu hlasnejšie Nik a ja som do neho drgla nech sa utíši. ,,Čo je Bekah? Tú svoju materskú starosť nemusíš tak prejavovať." ja som si potichu odfrkla a obrátila som sa od nich dvoch tvárou.
,,Rebekah..." pozrel sa mi do očí Elijah.
,,Ja viem, ja viem. Moja precitlivelosť." usmiala som sa.
,,Vylievanie srdiečiek máme za sebou, čo keby si mi povedal prečo si ma zháňal?"
,,Zháňa ťa Aurora."
,,A ty si akože jej poslíček?" uškrnul sa Nik.
,,Nie, ale chcel som nájsť Beku a bola šanca, že by bola s tebou." Elijah to hovoril takým tónom ako keby to bolo nadmieru jasné.
Nik sa postavil a ešte som zašepkala, lebo som vedela, že to bude počuť. ,,A vychutnaj si to jej vysvetľovanie o jej neteri." pobavene na mňa kývol, zašiel za kopec a už ho nebolo. Teraz som sa už konečne otočila na Elijaha. ,,Niečo si mi chcel keď si ma zháňal?"
,,Nie, len som si chcel posedieť so svojou sestričkou."
,,Mám byť poctená?" pri tejto vete som mala pocit, že ma už Elijah vôbec nepočúval, lebo svoju plnú pozornosť začal sústreďovať malej Nadeen.
,,Zaujímavé." preniesol do toho ticha.
,,Čo presne?"
,,Jej krv, skoro vôbec ju necítim." ale videla som, že aj Elijah bol kvôli tomu rád.
,,Ani ja to nechápem..." zľakla som sa keď zrazu otvorila svoje oči. Aj Elijah sebou trochu cukol. Povzdychla som si, lebo som každú chvíľu čakala, že spustí plač, ale na moje prekvapenie len skúmala očami Elijaha.
,,Môžem?" opýtal sa ma Elijah a ja som mu predala malú. Bolo krásne vidieť ako si to užíval, pretože to bol už dlhý čas odvtedy čo sme boli my, jeho mladší súrodenci, deťmi.
,,Nik, čo sa deje?" začínala som sa báť keď sa pri nás objavil a na tvári mal vystrašený pohľad.
,,Musíme ísť preč. Hneď teraz! Mikael."
----------------------------------------------
Prosím povedzte, že to nie je pravda! Piata séria TO má byť aj posledná. Vyjadril sa k tomu sám Daniel Gillies v jednom rozhovore. Teda posledná, ak bude mať veľký úspech tak nebude posledná, ale on povedal, že s hraním Elijaha skončil po piatej sérii 😨😭 Čo budem robiť so svojim životom?!! 😱 (ďalej tam je kecanie o novom spinoffe atď...) 😭😭 Ak by niekto chcel, rada mu pošlem link ✨
YOU ARE READING
It was (no) mistake || [The Originals FF]
FanfictionPoznajú sa od malička... ...prežil s ňou detstvo. Prečo toho zažili tak veľa? Možno by to teraz tak nebolelo. Ľudia robia chyby... ...ale na túto chybu sa dá pozerať z oboch pohľadov. ____________________________________ Bude ľutovať...