Cestou sme sa zastavili ešte v Gloriinom bare, ale ja som ostala sedieť v aute.
Pohľad Stefana:
,,Elena, musíš odtiaľto okamžite odísť a zabudnúť na mňa, Klausovi sa nedarí tvoriť nových hybridov. Ak zistí, že si nažive zabije ťa," rázne som sa snažil dohovoriť Elene, ktorá si myslela, že sa vrátim s ňou do Mystic Falls.
,,To mi už bolo povedané, to dievča, Lorraine,"
,,A prečo si ju nepočúvla?" úprimne som sa o Elenu bál. V niektorých veciach dokáže byť skutočne ľahkomyselná.
,,Musela som ťa vidieť," pokúsila sa ma chytiť za ruku, ale ja som sa jej vymanil. Nemohol som si dovoliť aby sa moja láska k nej opäť obnovila.
,,Musíš sa pretentokrát vrátiť domov a počúvaj ma. Čo som zatiaľ zistil, Lorraine je veľmi citlivá, dosť naviazaná na rodinu Pôvodných a dokonca, je zaľúbená do jedného z nich. Pokúste sa s Bonnie, Damonom a Caroline vymyslieť ako by sme to využili v náš prospech na odrovnanie Klausa, pretože je skutočne mocná," poradil som jej a ona chápavo prikývla. ,,A teraz choď,"
Pohľad Lorraine:
,,Počkaj, Niklaus," zastavila som ho pred vchodom do skladu, lebo som si na niečo spomenula. ,,Ak by si dovolil, posilnila by som tvoje maskovacie kúzlo na tento sklad, pretože ja som ho dokázala nájsť bez väčších problémov," navrhla som mu a vyzeralo to, že sa mu ten nápad páčil.
,,To je milé, že to robíš pre mňa," zaškeril sa.
,,Nerobím to pre teba, robím to pre tvojich súrodencov. To oni by boli v nebezpečí," pomocou jednoduchého zaklínadla som vyčarovala na zemi kruh z bieleho piesku. ,,Sviečky asi nemáš?"
,,Nie som hlúpy obchod pre čarodejnice,"
,,Nemusíš byť hneď protivný. Potrebujem trochu benzínu," zašiel do auta a vybral celú nádobu s benzínom. Trochu som vyliala do vnútra kruhu a odložila som ho nabok. Teraz som potrebovala trochu Niklausovej krvi. Za jeho nepríjemné správanie ku mne som ho na to neupozornila a rovno som preniesla formulku, ktorá spôsobovala reznú ranu na dlani. Niklaus sa na mňa škaredo pozrel a ja som mu pohľad oplácala. Keď už dostatok jeho krvi bolo v kruhu, poslala som ho aj so Stefanom preč.
Začala som odriekavať formulku na veľmi silné maskovacie kúzlo a ďalším pohybom ruky som zapálila benzín. Plamene šľahali do výšky a Niklausova krv sa začala formovať do runy na ochranu. Po niekoľkých minútach som cítila, že je kúzlo hotové a sebavedomo som sa usmiala. Postavila som sa, oprášila som si kolená a mávnutim ruky som biely piesok a takisto Niklausovu krv roztrúsila do všetkých rohov miestnosti aby niekto náhodou nemohol jeho krv zneužiť. Pri ceste do miestnosti s rakvami som videla na zemi mŕtvolu a ohrnula som nad ňou perou. Prikryla som ju plachtou, ktorá sa nachádzala v jednom regáli a pokračovala som ďalej.
Začínala som počuť hlasy, teda konkrétne hlas Stefan. ,,Rebekah. Spomínam si na teba,"
Srdce mi v tej chvíli začalo búšiť desaťkrát rýchlejšie. Rebekah už bola hore. Prerývane som dýchala a nevedela som či mám vstúpiť, lebo moje nohy rázom oslabli. Zakusla som si do pery a opatrne som nakukla dovnútra. Nikto nič nehovoril. Tichými krokmi som vošla na prah dverí a veľmi slabým hlasom som zašepkala, pretože moje hlasivky zlyhali. ,,Bekah?"
Oslovená sa na mňa vzápätí otočila a videla som jej na tvári, že ostala prekvapená. ,,A tu ju máme," neodpustil si svoju poznámku Niklaus, ale ja som nemala chuť si kaziť náladu odpovedaním.
Rozbehla som sa ku nej a počas behu som sa niekoľkokrát šťastne zasmiala. Prebehla som okolo Stefana, ktorý mi ustúpil z cesty a hneď na to som sa ocitla v Rebekinom pevnom objatí. Odkedy som sa zobudila som sa necítila taká šťastná, ale neplakala som. V tomto okamihu neboli potrebné žiadne slová, obe sme sa cítili šťastne. Bekah odo mňa ustúpila s úsmevom na tvári a zapozerala sa mi do očí. ,,Ako?"
,,Je to čertovsky dlhý príbeh, ale ja som viac než ochotná ti ho rozpovedať," zasmiala som sa.
,,Si to vážne ty. Och Lorraine," zakrútila nado mnou hlavou a obe sme sa opäť rozosmiali. ,,Nepokaz to Niklaus!" pohrozila mu Bekah, lebo som počula ako si odkašľal v znamení, že chce niečo povedať.
,,Vieš drahá sestra, viac než rád ťa vidím šťastnú, ale sú tu dôležitejšie čo treba zariadiť," sarkasticky jej povedal Niklaus.
,,A to bude čo? Staranie sa o tvoje ego? Ešte som na teba stále naštvaná, Nik, to len aby si sa nenechal mýliť," sledovala som ich výmenu názorov s pobaveným výrazom.
,,Odídem aby si si mohla užiť svoje stretnutie s Lorraine a Stefanom ak mi dáš vec čo potrebujem na kontaktovanie pôvodnej čarodejnice,"
,,Chcem vôbec vedieť na čo to potrebuješ?" položila Rebekah rečnícku otázku a pretočila nad Niklausom očami. Siahla si na krk , ale jej výraz sa razom zmenil na vystrašený. ,,Kde je môj náhrdelník?! Čo si s ním urobil? Nikdy ho nedávam dole," spanikárila Rebekah a ja som vôbec netušila o akom náhrdelníku hovorí.
,,Neviem. Ja som sa ho ani nedotkol," pokojne jej odpovedal Niklaus.
,,Musíme ho nájsť, Nik, chcem ho späť!" v tej chvíli som videla na Niklausovi ako sa nahneval.
,,Povedz mi, že to nie je to čo potrebuje!" chytil Rebeku za ramená a potriasol ňou. Bekah sa mu naštvane vyvliekla a prehľadala svoju rakvu, ktorú následne prevrátila.
Opatrne som sa zapojila do ich hádky. ,,Vedela by som vám nejak pomôcť?"
,,Nie Raina, ty si ten náhrdelník nikdy nevidela," usmiala sa na mňa Bekah, ale následne sa opäť zamračila na Niklausa.
,,Máš na starosť jednu jedinú vec a aj tú nezvládneš!" nahnevane rozhodil rukami a ráznym krokom odkráčal. ,,A Stefan ide so mnou!" zakričal z diaľky.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dúfam, že ste sa potešili takej menšej produktivite, pretože odteraz možno nebude dlho nová kapitola alebo naopak, ďalšia kapitola bude zajtra. Neviem vám to povedať, pretože teraz ma čaká strašne veľa učenia ohľadom hudobnej náuky na absolvenstký test (Aj keď toto asi nikoho nazaujímalo :D )
A určite ste si všimli nový cover, dúfam, že sa vám páči ♥
Lúči sa Laurila
YOU ARE READING
It was (no) mistake || [The Originals FF]
FanfictionPoznajú sa od malička... ...prežil s ňou detstvo. Prečo toho zažili tak veľa? Možno by to teraz tak nebolelo. Ľudia robia chyby... ...ale na túto chybu sa dá pozerať z oboch pohľadov. ____________________________________ Bude ľutovať...