Na moje prekvapenie, Nathaniel nejakým záhadným spôsobom vypožičal auto skoro ráno, a preto sme nemuseli ísť autobusom. Bola som viac než rada a celú cestu mi nervózne bilo srdce a zovierala som Nathanielove rameno. Pomaly už sme prechádzali cez hranice Mystic Falls a Nate si to čo najrýchlejšie namieril k domu Salvatorovcov.
Zastavil na príjazdovej a ja som behom utekala k hlavným dverám a vtrhla som dovnútra, lebo bolo odomknuté. Výhľad sa mi naskytol na bratov Salvatorovcov a Elenu, ktorá sa každou chvíľou chystala zapichnúť dýku, ktorú držala v ruke do srdca muža, ktorý stál oproti nej. Dvakrát som sa ťažko nadýchla keď som toho muža spoznala; bol to Mikael. Všetky pohľady v miestnosti sa stočili na mňa a Mikael sa mi hlboko zapozeral do očí.
Netrvalo mu ani sekundu kým ma spoznal, ale aj napriek tej diaľke som mu v očiach videla nechápavosť. Ani som sa nenazdala a vďaka upírej rýchlosti sa ocitol pri mne a dýka, ktorú zobral Elene sa ocitla na mojom krku. Jej studený hrot ma bol pripravený každou chvíľou prpichnúť. ,,Čo za diabla si?" zašepkal Mikael blízko mojej tváre a skutočne z neho šiel strach.
Prehltla som a neprerušovala očný komtakt. ,,Som to ja, Lorraine," tieto slová som povedala veľmi rázne aby mi uveril; ale nečakane, neuveril mi.
,,Samozrejme, že nie si Lorraine, ona už nežije a tebe bije srdce," stále šepkal.
Opäť som silno prehltla a poobzerala som sa okolo seba a dostala som nápad. Schytila som dýku a pomocou kúzla ju odtlačila a ani nie o sekundu neskôr som dala ruky na Mikaelove spánky a prehrala mu niekoľko našich spomienok.
Videla som mu to na očiach, už mi uveril. Hneď ako som prerušila spojenie, dopadol na kolená a ja som si tiež hneď kľakla. ,,Som to ja Mikael, skutočne som," povedala som so slzami v očiach a objala som ho.
,,Dieťa moje," vydýchol do môjho ramena. Prerušil objatie s chytil ma za plecia. ,,Nemôžem tomu uveriť," neveriacky sa ni pozeral do očí a ja som prikyvovala hlavou.
V momente som si spomenula na tie zlé veci, o ktorým mi Elijah rozprával, že ich Mikael spravil. ,,Ani ja nemôžem uveriť tebe, prečo si robil tie veci čo si robil?" kývala som hlavou a postavila sa; držala som ho za ruky. ,,A tvoj terajší plán? Zabiť Niklausa?" stále som kývala hlavou a neveriacky naňho pozerala. Mala som slzy v očiach. Keď som sa na neho pozerala, nevidela som v ňom človeka, ktorý by chcel zabiť svoju rodinu.
,,Je mi to ľúto Lorraine, ale prisahám, že tebe by som nikdy neublížil," chytil ma rukou za líce a priamo sa mi pozeral do očí. Nechala som ho, verila som mu.
,,Mne síce nie, ale ľuďom ktorých ľúbim áno. Tým ubližuješ mne," cítila som ako mi steká chladná slza po líci. ,,Čo sa tu dialo, keď som prišla? S tou dýkou?" konečne som sa pozrela na Elenu a spol a bolo vidieť, že nevedeli čo si myslieť o tejto situácii.
,,Chceme prilákať Klausa do mesta," povedal mi Mikael a odstúpil odo mňa.
,,Aby ste ho mohli zabiť," potiahla som nosom a trocho som sa rozkrikovala.
,,Áno, aby sme raz a navždy zbavili Stefana jeho vplyvu," povedal mi arogantne Damon a slzy po mojich lícach sa spúšťali stále viac a viac.
Ani neviem čo som čakala keď sem prídem. Bola som skutočne naivná keď som si myslela, že kvôli mne teraz Niklausa nezabijú. Bola som pevne rozhodnutá z tohto domu odísť a pokúsiť sa kontaktovať Niklausa o tomto pláne. Vydala som sa rýchlou chôdzou ku dverám, ale čo by čert nechcel, Damon sa predomnou objavil a zapozeral sa mi do očí. ,,Tento dom neopustíš a v žiadnom prípade sa nepokúsiš kontaktovať Klausa," ten bastard ma ovplyvnil! Kto mu povedal o tom, že nemám imunitu proti upírom?
,,Toto nemôžeš!" skríkla som na Damoma.
,,Sleduj ma," žmurkol ma mňa a zúfalo som sa pozrela na Mikaela.
,,Je mi to ľúto, dieťa moje," toto dopovedal a o pár sekún mu srdcom Elena prehnala dýku. Nedokázala som sa na to pozerať, na ich zvrátený plán zabiť Niklausa.
Sadla som si do najvzdialenejšieho rohu miestnosti a tam som sa snažila ignorovať plánovanie vraždy. Avšak som spozornela keď zrazu začal Stefan s niekým telefonovať a tú dotyčnú osobu oslovoval Klaus. Rýchlo som sa rozbehla smerom k Stefanovi a cestou som čo najhlasnejšie kričala: ,,Niklaus! Oni sa ťa pokú-" -šajú zabiť; dopovedala som v mojej mysli, lebo mi Damon stihol prekryť ústa, ale ja som ho uhryzla. Rukou ani nepohol, ba ma pritlačil o neďalekú stenu a schytil ma rukou pod krk keď Stefan dotelefonoval. Pociťovala som ako pritvrdzoval stisk na mojom hrdle až som lapala po dychu. Stisk zosilňoval až dovtedy kým som od nedostatku vzduchu neodpadla.
Prebudila som sa až o niekoľko hodín neskôr v nejakej posteli. Zmätene som sa okolo seba poobzerala a išla som sa pozrieť do obývačky. Nikto tam nebol. A predpokladám, že ani v celom dome. Rýchlo som skontrolovala či mám mobil a hneď som vytočila Nathanielovi.
,,Lorraine? Si v poriadku?" s obavami v hlase sa ma opýtal.
,,Vlastne ani nie. Potrebujem ťa. Kde si?"
,,Preboha, čo sa stalo?" vystrašila som ho mojimi slovami.
,,Nate, prosím ťa. Kde si? Potom ti hneď všetko poviem," snažila som sa ho ubezpečiť a on mi hneď odpovedal.
,,Zaparkoval som niekoľko ulíc od Salvatorovcov. Mám prísť?"
,,Áno prosím. Priamo do domu, nikto tu nie je,"
,,Hneď som tam," povedal a zložil hovor.
Čakala som ho v obývačke až kým neprišiel. Hneď som ho šla objať keď otvoril dvere. ,,Damon ma ovplyvnil aby som nemohla vyjsť z domu. Vedel by si spraviť to kúzlo na zrušenie ovplyvnenia?" s nádejou som sa opýtala.
,,Samozrejme. Netuším však kde tu majú sviečky," poznamenal.
,,Myslím, že to pôjde aj bez nich. Môžeš čerpať zo mňa ak chceš," ubezpečila som ho a sadli sme si na zem.
Chytil ma za ruky a ihneď začal odriekať kúzlo. Bolesť mi vystrelila do celého tela a nezaobišlo sa to bez pár bolestivých výkrikov. ,,Prepáč mi to," povedal Nathaniel počas odriekavania.
,,Som v poriad-" znova som skríkla, ale tentoraz už posledný krát. Odľahla som si keď už všetká tá bolesť ustúpila a pár minút som ležala bezhybne na zemi. Nate mi podal ruku aby som sa mohla postaviť a párkrát som si pretrela oči. ,,Všetko je už dobré," ubezpečila som ho avšak v tom momente ma popadla panika, lebo som si spomenula na Mikaelov plán zabiť Niklausa. V hlave sa mi už prehrávali tie najhoršie scenérie. ,,Musíme nájsť Niklausa," oznámila som Nateovi a on prikývol.
,,Dobre, ale potrebujeme nejakú Niklausovu osobnú vec. Nie som si istý či tu niečo také nájdeme," obaja sme sa zamysleli. ,,Môžeme skúsiť použiť nejakú Damonovu vec. Pravdepodobne budú spolu,"
,,To by mohlo fungovať," povedala som a rýchlo som zbehla do kúpelne po hrebeň na vlasy. Vykonali sme kúzlo a rýchlo sme nasadli do auta a nasledovali bod na mape.
YOU ARE READING
It was (no) mistake || [The Originals FF]
FanfictionPoznajú sa od malička... ...prežil s ňou detstvo. Prečo toho zažili tak veľa? Možno by to teraz tak nebolelo. Ľudia robia chyby... ...ale na túto chybu sa dá pozerať z oboch pohľadov. ____________________________________ Bude ľutovať...