Oproti nám stála v kruhu Esther s Finnom chranení bariérou. Mala som pred sebou dve možnosti, buď sa pokúsim zničiť spojenie medzi Mikaelsonovcami alebo zničím bariéru. Nebol čas na vykonanie oboch kúziel, a preto som sa potrebovala poradiť. ,,Kol?" neochotne som ho oslovila. ,,Myslím, že by som vedela zničiť bariéru, ktorá ich chráni, ale potom by nebol čas na vykonanie odpájacieho kúzla. Čo mám robiť?" šepom som sa ho opýtala.
Nechápavo sa na mňa pozrel a neveril, že od neho chcem radu po tom čo som mu povedala v Mystic Grille. ,,Ak si myslíš, že dokážeš zničiť bariéru, sprav to, my sa postaráme o matku," poradil mi a ja som prikývla. Dotkla som sa bariéry aby som zistila na akom princípe je postavená a bola som si viac než istá, že ju budem vedieť zničiť, lebo v ničení bariér som vždy vynikala, ak opomenieme tú, v ktorej ma Esther uväznila aby ma dostala preč z ich života. Nenávistne som sa zahľadela na Esther, ktorá sa venovala svojim synom, stále som si vravela, že sa ňou nesmiem nechať odreagovať.
Po položení dlane na bariéru som zistila, že jej základom je krv, a preto bola jediná šanca proti nej bojovať krvou. Rýchlo som si kúzlom rozrezala dlaň a krv nakvapkala čo najbližšie k hranici kúzla a v tom momente ako som začala vyriekať kúzlo tak moja krv stúpala po bariére a obkolesovala ju. Estherin pohľad na moje kúzlo bol neutrálny, ale stavila by som sa, že ju to na moment vystrašilo. Po niekoľkých minútach odriekavania som sa cítila extrémne vysílená, lebo som na toto kúzlo bola sama, ale neprestávala som.
Po chvíli som pociťovala, že som skutočne došla na dno svojich síl a chcela som prestať odriekavať kúzlo pričom by som musela povedať Mikaelsonovcom, že som im nedokázala pomôcť. Keď som chcela stíchnuť, nedokázala som to. Stále som pokračovala vo vykonávaní kúzla aj napriek mojej vôli. Niečo ma do toho nútilo. Spanikárila som, ale nedokázala som kričať o pomoc, lebo som stále odriekavala formulku. Viac som ostala vystrašená, keď som si uvedomila, že moje telo nápor takého kúzla nedokáže uniesť a cítila som potôčik krvi stekajúci po mojich lícach z očí. Celá som sa triasla a snažila bojovať proti tejto sile, ktorá ma ovládala, ale predtým než sa mi kompletne zatmelo pred očami som uvidela ako moja krv v bariére vystrekla na všetky strany ako znak toho, že sa zničila.
***
Keď som otvorila oči necítila som sa sama sebou, cítila som sa ako v sne. Sen to pravdepodobne aj bol, lebo som okolo seba nevidela nič iba čierno. Snažila som sa oči niekoľkokrát otvoriť a zatvoriť, lebo som si myslela, že mám len zahmlené pred očami. Ale uvedomila som si, že to zahmlenie určite nebolo keď som uvidela ku mne prichádzať niekoľko žien tmavšej pleti v šatách, ktoré nevyzerali ako z 21. storočia. ,,Sníva sa mi?" skúsila som sa opýtať.
Odpovedala mi žena, ktorá bola v čele. ,,Svojou snahou prekaziť kúzlo pôvodnej čarodejnice a čarodejníc z rodu Bennettových na zničenie upírieho druhu si zničila povesť všetkých čarodejníc-"
Myslela som si, že žartuje. Prerušila som ju: ,,Ako sa z tohto sna zobudím?"
,,-a preto sa druhá strana rozhodla navrhnúť ti dve možnosti," ona pokračovala a ja začala som si uvedomovať, že je šanca, že toto sen nie je. ,,Pôjdeš s nami alebo sa vrátiš späť do sveta živých, ale stratíš jednu vec," dokončila vyrovnaným hlasom.
,,Čo stratím?" bez rozmýšľania som sa opýtala. Žena pokrútila hlavou na znak toho, že mi to nepovie. ,,Žartujete, však?" skríkla som. Ženy sebou ani nemykli. ,,Samozrejme, že sa chcem vrátiť do svet živyých," nenapadalo mi nič čo by mi mohli vziať čo by ma zničilo.
,,Pamätaj, bola to tvoja voľba," rozbúšilo sa mi srdce a všetky ku mne pristúpili a naraz sa ma dotkli. V agónii bolesti a s krikom som cítila ako otváram oči.
VOCÊ ESTÁ LENDO
It was (no) mistake || [The Originals FF]
FanficPoznajú sa od malička... ...prežil s ňou detstvo. Prečo toho zažili tak veľa? Možno by to teraz tak nebolelo. Ľudia robia chyby... ...ale na túto chybu sa dá pozerať z oboch pohľadov. ____________________________________ Bude ľutovať...