LVI

352 29 2
                                    

Keď som bola ešte v objatí Niklausa, zrazu začala sa mi točiť hlava, podlomili sa mi kolená a dopadla som na nich na zem. Uvedomila som si, že som musela stratiť viac krvi než som si myslela, ale netušila som, že tá rana je až tak hlboká.

V tom momente sa pri mne objavil Elijah a priložil mi svoje krvavé zápästie k ústam. ,,Pi," už keď mi o tom rozprával, zdalo sa mi to veľmi zvláštne a dúfala som, že to nikdy nebudem musieť robiť, ale teraz som nemala na výber. Opatrne som sa napila a na moje prekvapenie to nebolo až tak chuťovo nepríjemné ako som čakala. Po pár sekundách som prestala a pozrela som sa na svoje dlane, hojili sa. Opäť som sa už začínala cítiť normálne, a preto som sa opatrne postavila.

,,Ďakujem," poďakovala som Elijahovi a ten len prikývol. 

Všetci sme chvíľu stáli potichu a pozorovali jeden druhého až kým sa neozval Lijah ku mne. ,,Čo keby si mi povedala čo tu robíš a nie si u Sary? Presne o tomto som ti vravel keď som ti nedovolil so mnou ísť. Keby som neprišiel včas tak už by si bola mŕtva Raina," snažil sa mi dohovoriť a významne sa pozrel na Niklausa.

,,Je to len a len tvoja vina Elijah, že si mi nepovedal, že je nažive," obraňoval sa Niklaus.

,,Fajn," rýchlo som povedaôa kým dôjde k ďalšiemu konfliktu. ,,Prepáč Elijah, že som to spravila, ale musíš pochopiť, že sa s tebou nedalo nijak spojiť a mala som strach. A ty, Niklaus, mohol si rozmýšľať pred tým než si ma chcel zabiť, lebo ver mi, už nežije žiadna čarodejnica, ktorá by vedela kto som a už vôbec neexistuje žiadne kúzlo, ktoré by vytvorilo hmotnú podobu mňa," rozhodila som rukami a pokračovala som. ,,A čo keby ste ma teraz vy zasvätili do toho čo sa v Mystic Falls deje?" čakala som na odpoveď aspoň od jedného z nich.

,,Krvavý rituál, pár smrtí, niekoľko naštvaných upírov, ďalší nepriatelia čo prisahali, že ma zabijú; môj brat ma zradil," začal na prstoch vymenúvavať Niklaus. ,,Moje klasické odpolud-"

,,Čo?!" musela som ho prerušiť. ,,Aká zrada?" pozrela som sa na Elijaha.

,,Chcel ma zabiť s pomocou Salvatorovcov..." ozval sa opäť Niklaus a škaredo sa pozrel na Elijaha.

Elijah vyzeral byť chvíľu duchom neprítomný. ,,Našich súrodencov nehodil na dno oceána ako som ti hovoril, ale skutočne ich niekde uložil a ja som ti neveril keď si mi to vravela Raina, prepáč. Mal som ti veriť a možno by sa teraz niektoré veci nemuseli udiať," povzdychol si.

,,Ty si tak neuveriteľne hlúpy, Elijah," pokrútila som nad ním hlavou.

,,Počkajte chvíľu," ozval sa Niklaus. ,,Ty si prelomila moje ochranné kúzla?"

,,Áno, mal by si si nájsť lepšiu čarodejnicu. Síce som len zistila, v ktorom meste ich schovávaš, ale keby som sa snažila viac..." pokrčila som ramenami. ,,Ale v tejto chvíli to je už jedno, lebo nás k nim aj tak dovedieš, nie?" znela som nadšene.

,,Áno, ale predtým ešte niečo musím zariadiť," 

Ako mi Elijah povedal, tak ešte ideme do Niklausovho bytu kde ako už hovoril, musí si niečo zariadiť. 

Celú cestu som rozmýšľala ako sa Niklaus neuveriteľne zmenil a zaujímalo by ma čo tomu predchádzalo. Bol to Mikael, ktorý sa snažil ho zabiť alebo niečo úplne iné? To je jedna z diskusií, ku ktorej sa určite chcem niekedy dostať. Všimla som si ako Niklaus aj Elijah nahodili kamenné výrazy a pomaly otvárali dvere, pred ktorými sme zastavili.

Hneď po vstupe Niklausa dovnútra som začula mne známy arogantný hlas. Katherine. ,,Klaus, vrátil si sa," keď som už aj ja vstúpila dovnútra videla som ako pri nej stojí Stefan. ,,Pozri sa kto sa ťa rozhodol navštíviť,"

Podľa toho akým tónom hlasu pred nimi začal Niklaus rozprávať, pochopila som, že v  tejto dobe má akúsi autoritu. ,,Ty sa musíš neustále objavovať, nemám pravdu?" prehovoril na Stefana.

,,Potrebujem tvoju pomoc," odvetil. ,,Pre môjho brata," pomaly som zatvorila dvere a ako to Stefan dopovedal, videla som malý úškrn na Niklausovej tvári.

,,Nech už je to čokoľvek, bude to musieť počkať, lebo som svojmu bratovi niečo sľúbil, čo vyžaduje moju okamžitú pozornosť" neviem či som to počula ako jediná, ale zdalo sa mi z jeho tónu hlasu, že sa chystá urobiť niečo nekalé.

,,Elijah, myslím, že sa niečo de-" spomínaný Elijah ma prerušil a začal hovoriť niečo Stefanovi. Vyzeralo to tak, že ma vôbec nepočul.

,,Chápeš aká je rodina dôležitá inak by si tu teraz nebol. Môj brat mi dal slovo, že sa s tou svojou opäť uvidím,"

V tej chvíli sa Niklaus objavil za Elijahom. ,,A aj tak urobím," videla som ako mu dýku zapichol do hrude a ja som v ten moment hystericky zvrieskla. Keď nebohý Elijah dopadol na zem, chcela som sa k nemu rozbehnúť, ale miesto toho si ma za pás k sebe pritiahol Niklaus a svoju ruku mi priložil na ústa aby som nemohla rozprávať a druhou rukou ma držal stále za pás v silnom stisku. Metala som sebou pričom som sa stále pozerala na Elijahovu tvár, ktorá razom zosivela. Slzy mi začali stekať po lícach a sama sebe som sa divila, že ešte dokážem plakať po tom ako som v poslednej dobe veľmi veľa krát plakala. ,,Nie je mŕtvy, povedzme, že len spí," zašepkal mi do ucha Niklaus tak potichu, že som mohla s istotou povedať, že to nikto iný okrem mňa nepočul. To ma len sčasti upokojilo a budem sa dožadovať vysvetlenia hneď ako budem môcť. Zatiaľ som ho len v duchu preklínala a rozmýšľala som nad nejakým zaklínadlom, ktoré by ma vymanilo z jeho zovretia. ,,Hovor!" nakázal Stefanovi.

Celú dobu Stefan sledoval mňa, ale až keď ho oslovil Niklaus, pozrel sa mu do očí s výrazom, z ktorého sa nedalo vypozorovať čo si práve myslí.


It was (no) mistake || [The Originals FF]Where stories live. Discover now