Momory XXI

511 34 16
                                    

,,Bekah!" zakývala som na Beku a vyrušila som u z rozhovoru s Billom. Znova flirtuje. Arghhh...

Ona sa ku mne celkom otrávene otočila. ,,Kazíš mi rozhovor."

,,Vieš, Bill, bude ti lepšie ak si nájdeš novú spoločnosť." a až potom som sa otočila na Rebeku. Ona na mňa škaredo pozerala. ,,Len som toho chlapca zachránila!" rozhodila som rukami a následne sme sa obe rozosmiali.

,,Odpustené." chytila ma za ruku a niekde ma tiahla. ,,Odpustené, ale len v prípade, že sa dnes poriadne uvoľníš."

,,Ja som vedela, že to má nejaký háčik!" tá potvora. Strčila mi do ruky pohár s vínom a ja som si ho pochybovačne obzrela.

,,Na čo čakáš?"

,,Ešte som nikdy nepila." obrátila som sa na ňu s otráveným výrazom. Ako keby to nevedela.

,,Tak je načase to skúsiť." nahla som si pohár nad pusu a na jazyk mi spadlo pár kvapiek vína. Bolo to hnusné. Hneď som pohár odtiahla od úst. ,,Čo robíš drahoty? Skús sa napiť viac."

,,Rebekah! Nechápem prečo to robíš? Si predsa ako moja sestra, pokiaľ viem, toto sestry nerobia." založila som si ruky v bok (ten pohár som mala stále v ruke). ,,Čo keby si si našla inú spoločnosť?"

,,Nemôžem." zakvílila. ,,Nik je niekde s Tatiou, Finn s matkou, Kol leží doma a Elijaha som už stihla opiť, čiže s ním nie je žiadna debata."

,,Neverím! Elijaha? Toho Elijaha?" neverila som vlastným ušiam.

,,Tiež som bola prekvapená keď na to kývol, ale to bude preto, lebo sa na neho Tatia ZNOVA vykašľala." pokrčila ramenami.

,,Takže si to zhrnieme." spľasla som ruky a položila ten pohár na zem aby som mohla gestikulovať. ,,Ty chodíš za ľuďmi a pýtaš sa ich či sa nechcú s tebou opiť? To nemáš nič lepšie na práci?"

,,Nie, nechodím za každým, len obchádzam mojich kamarátov a prípadne rodinu. A máš pravdu, nemám nič lepšie na práci." nahodila výraz neviniatka a odkráčala preč.

Ostala som tam stáť sama a obzerala sa čo budem robiť. Dlho som nerozmýšľala, lebo ma niekto schytil za ruku. Bol to Elijah.

,,Lora, Rebekah mala pravdu, poď sa trochu uvoľniť." (úprimne ľudia, viete si predstaviť opitého Elijaha? Lebo ja nie xD)

,,Ehm, Elijah, ja si myslím, že by si si mal ísť ľahnúť, bude ti lepšie." tak teraz som sa na Rebeku naozaj nahnevala. Ona ho opila a ja sa mám o neho teraz postarať. 

,,Tak si poď aspoň zatancovať." nemala som čas na námietky, lebo ani neviem ako som sa ocitla na "parkete" v objatí Elijaha. Bolo to trochu divné... Ale v tej chvíli mi to bolo jedno.

Tancovanie s ním ma uvoľnilo a neskôr som si už dala z vína, ktoré bolo po chvíli výborné. Už chápem Beku. Moje zmýšľanie už bolo dočista omámené už po asi troch pohároch. Viem, že ma ráno bude bolieť hlava, ale v tú chvíľu mi to bolo jedno. Smiala som sa veciam okolo seba a cítila som sa voľnejšia ako nikdy predtým. Na všetky problémy som zabudla a vytesnila ich z mysle.

A ten tanec bol skvelý, lebo Elijah tancovať vedel a určite by nebolo nejak príjemné tancovať s niekým kto nevie tancovať. Vôbec som neriešila, že sme boli pri sebe veľmi blízko, bolo mi to jedno až do chvíle keď so mnou Elijah spravil otočku a pritiahol si ma naozaj nebezpečne blízko a zrazu ma pobozkal (please don't kill me Lol fans!). Vtedy ako by som sa trochu prebudila a chcela som sa odtiahnuť, ale po chvíli som zase nerozmýšľala a vôbec mi nevadilo, že bozkávam Lijaha. Spolupracovala som a ten bozk sa mi dosť zapáčil. Možno som si pod tým bozkom predstavovala Kola. Netuším... On sa odtiahol a usmial sa na mňa. Ja som sa usmievala ako blázon. Tancovali sme až do hlbokej noci. Rebeku som za ten čas vôbec nevidela a ani nikoho z rodiny.

It was (no) mistake || [The Originals FF]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu