L

397 27 7
                                    

Vzala som grimoár z poličky oproti mne. Otvorila som prvú stranu a vo vnútri som sa nahnevala. ,,To si zo mňa robíte srandu?! Znova tento nezmyselný spôsob?" zaškrípala som zubami, ale následne som sa uvoľnila, pretože ma pozorovali troje páry očí. ,,Prepáčte, nechala som sa uniesť, ale musíte priznať, že je to všetko nezmyselne napísané," zamrmlala som si pre seba a pomaly som odkladala grimoár opäť do poličky.

Zrazu sa ku mne ozval Luka. ,,Ak hľadáš niečo inak napísané, pozri sa na vyššie poličky," poradil mi a ja som sa na oplátku usmiala.

Postavila som sa na špičky a vzala som knihu z najvyššej poličky. Pomaly som grimoár otvorila a v mojom vnútri som sa veľmi potešila. Táto kniha kúziel bola napísaná v "mojom" spôsobe. Posadila som sa ku stolu a po pár stránkach listovania som si uvedomila, že tento grimoár je zameraný len na kúzla ohľadom upírov. Denný prsteň, teda moje poupravené kúzlo na prsteň ochrany, ako zapnúť a vypnúť ľudskosť, posilnenie schopností ako ovplyvňovanie, rýchlosť, sila... Takto to pokračovalo niekoľko dlhých minút až som nenarazila na jedno kúzlo, čo ma skutočne zaujalo a musela som sa nad ním pozastaviť. Dočasná liečba neplodnosti u upírov. Ani som netušila, že upíri sú neplodní. Vlastne ani neviem čo by som s tým kúzlom robila, ale aj napriek tomu som si musela prečítať ingrediencie. Možno ma zaujala tá kombinácia byliniek, o ktorej som v živote nepočula.

Zloženie ingrediencií bolo z veľkej časti bylinkové, ale ku koncu ma jedna surovina zarazila. Jedna kvapka lieku na upírstvo. Vôbec som netušila čo by to mohlo byť, a preto som vzala knihu k Elijahovi. A áno, som si vedomá toho, že ma raz moja zvedavosť privedie do obrovských problémov.

Elijah sa ešte stále o niečom rozprával s pánom Martinom a popravde, vôbec mi nevadilo, že som ich vyrušila. Poklopala som Lijahovi na rameno a on sa ihneď otočil. Vystrela som pred seba stranu s kúzlom a Elijah sa pozrel smerom dole, ale potom sa náhle pozrel opäť na mňa. ,,Lorraine, vieš, že ja sa do týchto tvojich vecí nevyznám, ani som nezdedil dar po mat-"

,,Elijah," začala som nežne, ale ku koncu bol môj hlas autoratívny. ,,Sklapni a čítaj," teraz som mu tú knihu doslova strčila pod nos a on začal čítať.

Po chvíli sa ozval. ,,A je toto vôbec možné? Tie kombinácie všetkého?" znel nadšene.

,,Netuším, ale zaujala ma jedna ingrediencia. Liek na upírstvo. Vieš o tom niečo?"

,,Nie, teda áno, ale skutočne veľmi málo. Klaus o lieku vie omnoho viac," chabo sa pousmial.

,,Tak teda poďme Nikkausa nájsť," nadšene som povedala, pretože ma ten liek začal zaujímať viac a viac, ale moju náladu mi pokazil Elijahov výraz. ,,Dobre, Elijah, teraz je tá chvíľa kedy mi môžeš povedať čo sa medzi vami Mikaelsonovcami stalo," vážne som sa na neho pozrela. Všimla som si, že pán Martin odišiel ku svojemu synovi na druhú stranu miestnosti čiže sme mali súkromie. Dlho nič nehovoril, až nakoniec...

,,Za to tisícročie sa toho veľmi veľa zmenilo. Z Niklausa akého si poznala sa stalo bezcitné monštrum bez zľutovania. Hlavne po tom ako sa po našej premene na upírov zistilo, Klaus nie je synom Mikaela. Mikael začal Klausa psychicky týrať a fyzicky ubližovať až to Klaus nezvládol a psychicky sa zrútil. Raz z hnevu zabodol Niklaus všetkých súrodencov až na mňa špeciáknou dýkou aby ich uspala a hodil ich na temné dno oceána," ostala som vyjavene pozerať.

,,Mikael, smrť, dýka... Čo?!" nevedela som vytvoriť súvislú veru. Zapozerala som sa do Elijahových očí, z ktorých vychádzal len smútok a beznádej. ,,K Mikaelovi sa chcem ešte vrátiť, ale..." chvíľu som nevedela čo povedať a až potom to šlo spontánne. ,,Keď sa na teba pozriem, Elijah, sám neveríš tomu, že Niklaus tvojich súrodencov hodil do oceánu," obzrela som sa okolo seba a niečo mi napadlo. Hneď vedľa mňa na stole bol nôž a miska. Než stihol akokoľvek Elijah zareagovať, do ruky som vzala nôž, schytila jeho zápästie a rýchlym rezom som mu spravila krvavú ranu na dlani a nakoniec som pridržala Elijahovu ruku nad miskou.

,,Sss, Raina!" škaredo na mňa môj spoločník zazrel a ja som sa nevinne usmiala.

,,Neboj, uvidíš, že som mala znova pravdu. Mohla by som vás poprosiť o niekoľko sviečok a jednu mapu sveta?" zakričala som na pána Martina a Luku a Luka mi priniesol mapu aj sviečky, ktoré hneď rozostavil po stole. Jedným mávnutím ruky som všetky sviečky rozsvietila a prezrela som si mapu. ,,Wau, ľudstvo naozaj pokročilo v objavovaní nových krajín." obdivne som povedala a následne som na mapu vyliala Elijahovu krv. Zavrela som oči a začala som odriekavať jednoduchú formulu, ale po pár sekundách som cítila, že členovia Elijahovej rodiny sú ukrytí pod veľmi silným ochranným kúzlom. ,,Je to veľmi silné," chaoticky som zašepkala. Otvorila som oči a zatiaľ som udržovala soojenie s kúzlom.

,,Tak sa napoj na moju silu," ponúkol sa Luka.

,,Nie!" ozval sa pán Martin.

,,Aj tak by som nemohla, nehodlám riskovať niekoho smrť," miesto toho som schytila v rýchlosti za ruku Elijaha, pretože som tak nejak počítala s tým, že keď je to nesmrteľné stvorenie, tak bude mať v sebe veľmi silnú moc. A mala som pravdu. Cítila som ako kúzlo začína fungovať a stále viac a viac som stláčala ruku Elijahovi.

Zrazu som v sebe ucítila pocit, ktorý naznačoval, že sa kúzlo podarilo, pomaly som otvrila oči a následne s veľkými výdychmi som sa oprela o stôl. Keď som sa pomaly rozpozerala, na perách sa mi objavil víťazný úsmev. ,,Vravela som ti," sledovala som jeho reakciu.

,,Chicago..."

It was (no) mistake || [The Originals FF]Where stories live. Discover now