[KETTŐ]

2.2K 98 0
                                    

Első óra után is csak a helyemen ültem és az uzsonnámat fogyasztottam.

-Szeretlek nagyi !! ( 😭😥)

A padomhoz még több látogató érkezett.

-Szia új lány.-kezdte a nyávogást. Na ne...ilyen emberek minden suliban vannak?

-Sziasztok.-köszöntem "aranyosan".

-Jó lesz ha leszállsz Daniel-ről.-szólalt fel a másik.

-Igen, még csak most jössz ide és már csinálod a ribiskedést. Nem lesz ez így jó kicsi lány.-szólalt fel az első. Platina szőke haja a háta közepéig ért, miniszoknyát, magassarkút és egy enyhén...NAGYON kivágott fehér inget viselt. Persze az arcát a kilónyi vakolat eltakarta, műszempilla meg egy csomó minden volt rajta és hát a két méteres műköröm sem maradhatott el. Körülbelül a többi lány is így nézett ki..kisebb nagyobb eltérésekkel.

-Egyáltalán nem tudom miről beszéltek, Daniel jött ide hozzám beszélni és én csak nem akartam bunkó lenni, hogy elküldöm. A másik pedig én nem ribiskedem úgy mint khm...ti, szóval jó lenne nem fenyegetőzni, mert még rohadtul de nem ismertek...de ha akarjátok hamar megismerhettek. -mondtam idegesen.

Nesze neked első benyomás...

-Hogy mit mondtál?-sipákolt a szőke.

-Jól hallottad. Vagy várj lehet hogy a kilónyi vakolat a füled is bedugította? Hát akkor sajnállak...ja mégse.

-Te kis...-szívta fel magát mint egy varacskos disznó. Mondandóját megzavarta a csengő. Jaj hála a jó istennek, hogy végre befogja a pofáját.-Ezt még megbánod.-szúrta oda nekem, majd a kis csatlósaival elhúzott a helyére.

-Látom kihúztad a gyufát Michella-nál.-jött oda hozzám nevetve Daniel.

-Igazából miattad vannak felháborodva...mert állítólag elveszlek téged tőlük. -mondtam.

-Mióta is vagyunk mi ilyen jóba?...-gondoltam.

-Á szóval azt hiszik te leszel az új csili-vili játékszerem.-nevetett továbbra is.

-Hogy mi?-kérdeztem döbbenten.

-Öm...semmi.-morogta.

-Na mond már.-böktem meg.

-Tényleg mióta vagyunk mi ilyen jóba????-az agyam még mindig ezt kérdezte.

-Általában én csak játszani szoktam a lányokkal.

-Most ez komoly?

-Igen.

-És ez neked mire jó?

-Nem csak nekem jó...Ki próbálod?

-Hülye vagy?-akadtam ki.

-Jó-jó nyugi, csak hülyéskedtem. Nem kell már azért egyből nekem esni.

-Nem vagy vicces.-morogtam.

-Ahh igazán? Pedig ennek mindig az ellenkezőjét hallom vissza.

-Akkor az emberek is hülyék körülötted.

-Már bocsi, de te is körülöttem vagy.

-Már bocsi, de ezt rosszul tudod. Te csak rám akaszkodtál.

-Szóval azt mondod, hogy csak nyűg vagyok neked?

-Ha még több csaj fog a közelembe jönni azzal hogy: 'ezt még megbánod'-itt utánoztam az előbbi "lányok" hangját.-akkor igen az vagy.-ő csak nevetett.-Most meg mi olyan vicces?

-Komolyan ezt mondták neked? -kacagott.-Hát ez jó, tiszta horror.

-Ja...tökre megijedtem tőlük.-nevettem most már én is.

-Más vagy mint amilyennek hittelek.

-Igen? Jó vagy rossz ?

-Jó értelemben. Azt hittem olyan vagy mint ők.

-Hamarabb halnék meg.-nevettem.

-Most már látom.

~*~

Felvettük a tankönyveket, majd vissza indultunk a terembe.

-Hé te.-hallottam meg a ribi hangját, mire hátra néztem.

-Nekem kiabálsz?-kérdeztem.

-Neked, te kis szajha.-mondta az egyik talpnyalója.

-Khm...Légyszi megfogod a könyveimet?-kérdeztem Daniel-t.

-Persze, de mit akarsz csinálni? Hé Nicole...ezt nem kéne.-próbált leállítani.

-Tudom, de jól fog esni.-ennyit mondtam és már a csaj előtt álltam.

-Szóval mit is mondtál az előbb?-kérdeztem.

-Hallottad vagy nem...-fojtatni akarta, de az öklöm az arcát megtalálta, így csendben maradt.

-Azt hitted olyan vagyok mint ti, hogy műkörmeimmel tépkedem majd meg a hajad?-nevettem. -Már bocsi, de nekem nincs műkörmöm a másik pedig ha annyira akarod, hogy úgy bunyózzak mint ti hát legyen.-mondtam és a platina szőke hajába markoltam. A kis csatlósai csak néztek, de nem mertek semmit csinálni.

-Eressz el.-sikítozott.-Segítsetek, valaki segítsen ez egy őrült.-kiabált most már sírva.

-Ó bocsi kitéptem kicsit a műhajad...aj nagyon sajnálom. De tudod mit leszarom, mert miattatok elbasztam az első benyomásom. Szóval már teljesen mindegy.

...

Persze egy tanár közbe avatkozott a nagy akciónak, pedig már a csatlósai is elkezdtek vadulni, z látszik a betört számból és a kócos hajamból, de ők sokkal jobban festenek.

-Nicole mit csinál maga?-támadott le az osztályfőnök.

-A drága "barátnőim" bepofáztak így megmutattam nekik, hogy mit tanultam 1 év önvédelem és fél év boksz alatt.-válaszoltam simán.

-Igazgatói, mindannyian. Daniel...maga is.-morogta...vagyis kiabálta.

-Mi? Én? De miért?-akadt ki Daniel.

-Azért mert azt mondtam!-azt hiszem ilyenkor jobb lenne elállni mellőle, mert hamar hallás károsult lehet tőle ez ember.

-Szuper. Ezt is jól megcsináltad.-támadott le Daniel.

-Hogy mi? Most ez komoly? Miért lett ilyen, ilyen hamar?..


Sziasztok!

Megjött a második rész is, remélem tetszik nektek. 😊

xXPuding


Csak Te + Èn /C.D. ff./  -BEFEJEZETT-Where stories live. Discover now