¤ 'Cameron Dallas' ¤
OH...Gyertek csak nyugodtan, mind meghaltok!
¤ Jack Johnson ¤
-Szóval azt mondod ketté vált a személyisége?-kérdeztem Shawn-t, mivel ő mindent látott.
-Igen. Miért?-kérdezte értetlenül.
-Asszem beszéltem Cameronnal...Mármint a régivel.
-És?-vonta fel a szemöldökét sürgetően.
-Gyengítsük le..úgy hogy elájuljon.
-És azt hogy?-nevetett fel.
-Nem tudom.-mondtam és ekkor láttam, ahogy az ismeretlen srác össze esik.
-Mondtam, hogy add vissza a látásom, hát így jártál.-kiabált Cam, és ekkor nem törődve velünk Nicole-ra kezdett figyelni.
-Ez nem jó.-morogta Shawn.
-Nem mondod.-morogta Gilinsky és ekkor újra a lány sikítása töltötte be az utcát.
¤ Nicole Diamonds ¤
Mikor lesz már vége a fájdalomnak? Miért nem ér véget? Miért csinálja ezt Cam? Mi történik itt?-ezer meg ezer kérdés járt a fejemben, de egyre se kaptam választ, mondjuk fel sem tettem őket, mert a sikításon és ordításon kívül mást nem jött ki a torkomon.
-Fáj?-kérdezte nevetve.
-R-Rohadj m-megh.-nyögtem ki valahogy ezt a két szót, majd elkezdett homályosodni körülöttem.
-Te seggfej.-kiáltotta valaki, mire én felkaptam a fejem. Akkor láttam, hogy Cameron hátat fordított nekem és a fiúkkal kezdett el foglalkozni. A fájdalom elhagyta a testem és az értetlenség vette át újra felettem a hatalmat.
-Nic. Nic.-szólítgatott Nash.-Jól vagy?-nézett rám kétségbeesett arccal.
-Nem.-suttogtam, mire ő csak bólintott, majd felkapott a földről.
-Figyelj, tudom hogy sok kérdésed van, de csak annyit tudok mondani, hogy Ő nem Cameron...Ő csak Cameron sötét személyisége.
-Ezzel nem segítettél sokat.-morogtam.
-Tudom, de a lényeg, hogy neked távol kell maradnod tőle.
-Segíteni akarok. Nem akarom, hogy bajotok essen.-néztem mélyen gyönyörű kék szemeibe.
-Az most nem fog menni. Maradj itt kérlek.-tett le az út szélére. -Vigyázz rá is.-mutatott Alex-re.
-Mi..?-de mire befejeztem volna a kérdésem eltűnt. Oda másztam Alex mellé és "megvizsgáltam", hogy nincs-e nagyobb baja. A hasán egy karmolás nyom szakította ki a pólóját, ezért arra gondoltam megnézem a sebet. Felhúztam a pólóját, és hála istennek gyógyult a sebe...kutya baja.
-Nicole.-suttogta rekedtes hangján, mire arcára vezettem a tekintetem.
-Alex...jól vagy?-kérdeztem aggódva, a fiú a hangomat hallva kinyitotta a szemét.
-Ha te jól vagy..akkor én is.-suttogta gyengén.
-Azt látom.
-Nyugi...én hallhatatlan vagyok...
-De te is meghalhatsz.
-De még élek.-morogta és felült a hóban.
-Hé...most meg mit csinálsz?-kérdeztem tőle, mikor megindult a csata helyszínére.
-Legyőzöm a barátodat.-mondta semleges hangnemben és nem foglalkozva azzal, hogy éppen neki szónokolok, hogy itt kel maradni, ment tovább a feje után.
~*~
Egy tíz perce ülök itt egyedül, de már nem bírom tovább...Muszáj oda mennem megnézni, hogy mindenki rendben van-e.
Nem törődve Nash tiltásával, elindultam Alex után.
-Nicole...Mit keresel itt?-ragadta meg a kezem Taylor.
-Én csak...meg akartam nézi, hogy jól vagytok-e.-válaszoltam.
-Menj vissza oda, ahova Nash küldött. -lökött meg. Ekkor láttam, hogy nincs minden rendben,mindenki kimerült és lassan kifogy az erőből, míg Cameront a gyengeségük táplálja. Nash ijedt arcát láttam, majd egy erős ütést éreztem a fejemen és elnyelt a sötétség.
Mi történt? Miért sötét újra minden?
....
Lassan nyitottam ki a szemem, mikor kinyitottam a fény miatt vissza is kellet csuknom.
-Vége?-kérdeztem csukott szemmel suttogva, és csak reméltem hogy van itt valaki, és meg is hallotta.
-Nicole-sóhajtott fel Nash.-igen vége van.-kinyitottam a szemem és egy dühös szempárral találkozott a tekintetem.-Meg is halhattál volna, felfogtad ezt?-akadt ki.
-De élek, nem?-húztam fel a szemöldököm.
-Nash-nak hála.-kaptam választ a másik oldalamról. Csak értetlenül néztem a két fiút.
-Majdnem meghaltál, de Nash meggyógyított.-forgatta a szemét, majd kiment az ajtón.
-Ennek meg mi baja?-kérdeztem értetlenül.
-Aggódott érte, mint mindenki.-morogta.
-Sajnálom.
-Most már minden rendben lesz.-simított végig a karomon.-Cameron újra a régi lesz. -a név hallatán görcsbe rándult a gyomrom.-Ja tényleg...valaki nagyon látni akar.-mondta és kinyitotta az ajtót, amin Alex lépett be.-Most magatokra hagylak.-és már el is ment.
-Alex.-mondtam mosolyogva és megöleltem a fiút.
-Jól vagy?-kérdezte kíváncsian.
-Igen.-mosolyogtam tovább és beszívtam kellemes illatát.
Sziasztok!
Meghoztam tehát az új részt. És biztosan kijelenthetem, hogy ez a legjobb napom! Hála nektek, a matek tanáromnak és a boldog kis cukorfalataimnak. 😍
Mai napon felkerültünk a 2.helyre!! NAGYON KÖSZÖNÖM NEKTEK!! 😍😘😍😭💖👌
xXPuding 😘😘😘
YOU ARE READING
Csak Te + Èn /C.D. ff./ -BEFEJEZETT-
FanfictionNicole Diamonds egy átlagos életet élő 17 éves lány. Viszont az új tanév első tanítási napján nagy meglepetés éri, mikor ugyanis új osztálytárs érkezik Cameron Dallas személyében. A lány egyből felismeri régi ismerősét, aki azonban tagadja kilétét...