Hetek teltek el, a karácsony is elmúlt és egyáltalán nem úgy ahogy én azt terveztem. A nagyszüleimmel voltam, mikor úgy volt, hogy Alex is itt lesz. Mindegy, már megszoktam hogy egyedül vagyok, bár szörnyű ez az egész, de erről én is tehetek.
Akkor lehet túlreagáltam a dolgot...az én hibám, hogy Alex majdnem megölt. Igen hetekig tartozz ezt beismernem, de sikerült. Bár nem igazán megyek vele sok mindenre, hisz nem fogok bocsánatot kérni.
¤ Alexander Ashwin ¤
Hiányzik a kis hülye feje. És tudom, hogy egy ideig nem fog nekem megbocsátani, bár egy részben ő is hibás, de nekem kellett volna békén hagyni őt, direkt elmondta, hogy rossz kedve van, de én azért zaklattam.
-Nem a te hibád.-simogatott meg 'anya'.
-De az enyém.-mondtam.
-Dehogy kicsim..Ne hibáztasd magad.
-Valami rossz közeledik.-suttogtam, mivel bekapcsoltak az érzékeim.
-Micsoda?
-Egy hibrid...egy hibrid közeledik.-suttogtam.
-Egy hibrid?-kérdezte döbbenten.
-Igen..valami nagyon rosszat hoz magával.
¤ 'Cameron Dallas' ¤
Megtaláltam a nyomot amin eljutok a kis barátnődhöz.-beszéltem a 'jó Cameronnal'.
Ha egy újjal is hozzá érsz.-próbált megfenyegetni...jaj nagyon megijedtem, vagyis inkább nem.
Nagyon megijedtem.-nevettem fel és elérkeztem a város határára. Viszlát New York...vigyázat Ohama jövök.
'Ki vagy te..?'-na tessék még egy hang. De ez más...telepatikus hang.
'Az aki, ha megtalál megöl.'-válaszoltam.
'Cameron Dallas.'
'Pontosan...az "újraindított" Cameron Dallas, aki mindenkit eltűntet az útjából.'
¤ Alexander Ashwin ¤
-Nicole.-motyogtam, és semmivel nem foglalkozva indultam el a szomszédba. Meg kell védenem, még akkor is ha nem akar látni se.
¤ Nicole Diamonds ¤
Reggel az órám ébresztett. Tudatta velem a szörnyű tényt, hogy ma újra suliba kell mennem. Kimásztam a meleg ágyamból és a szekrényemben kezdtem turkálni valami értelmes ruha után.
Fekete hangulat, ez a nap se lesz jó. Miután sikerült kiválasztanom, hogy mit veszek fel a fürdőbe mentem, ahol elvégeztem reggeli teendőimet.
YOU ARE READING
Csak Te + Èn /C.D. ff./ -BEFEJEZETT-
FanfictionNicole Diamonds egy átlagos életet élő 17 éves lány. Viszont az új tanév első tanítási napján nagy meglepetés éri, mikor ugyanis új osztálytárs érkezik Cameron Dallas személyében. A lány egyből felismeri régi ismerősét, aki azonban tagadja kilétét...