********
Sziasztok!
Ma ajándék részt hoztam nektek.. igazból nem nagyon fog kötődni a történet cselekményéhez..ez inkább ilyen múltba vissza tekintős rész. Mikor még minden normális volt.
Ez a rész azért született meg, hogy megköszönhessem nektek, hogy velem tartottatok 2017-ben.
*********
~ Vissza a múltba: Nicole 5 éves ~
-Kicsim, most megtanítalak biciklizni, jó?-kérdezte apa, mire bólintottam. Megfogta a biciklim és elindultunk a közeli parkba.
A parkba érve boldogan néztem, hogy csak mi vagyunk egyedül. Nem akarom, hogy valaki lássa,hogy bénázok. Bár 4 kerekű biciklivel nem hiszem hogy fel tudnék borulni, de belőlem bármi kitelik.
Felültem a biciklire ami pont az én méretem volt, és imádtam..szürke színe volt, néhol rózsaszín mintákkal.
-Csak tekerned és kormányoznod kell.-mondta apa, mire bólintottam.
-Rendben.-mondtam, majd elindultam. Mit kell ezen tanítani? A véremben van a biciklizés.. Aham persze..az első fa is a véremben van úgy látszik.
-Jól vagy kicsim?-kérdezte ijedten apa, mire felnevettem.
-Egy kicsit neki mentem a fának.-kacagtam a fejemet fogva, mivel az ütközés miatt leestem a földre.
-Nem fáj semmid?-kérdezte még mindig idegesen.
-Nem..Megpróbálom megint.-mosolyogtam, majd vissza ültem a biciklire és hajtani kezdtem. Annyira örültem magamnak, hogy már egy ideje haladok a biciklizéssel, hogy nem figyeltem az utat. Egyszer csak valaminek neki ütközhettem, mivel újra leestem a bicikliről.
-Hé..Jól vagy?-kérdezte egy velem egyidős fiú, majd segített felkelni a földről.
-I-Igen.-mosolyogtam rá zavartan.
-Cameron vagyok, téged hogy hívnak?
-N-Nicole.-dadogtam össze vissza, mire elmosolyodott.
-Játszunk együtt?-kérdezte.
-Öm..nem tudom.-mondtam és mikor rá néztem láttam, hogy rossz kedve lett.-Várj meg. Mindjárt jövök.-mondtam és felülve a biciklimre tekerni kezdtem. Apa előtt megálltam.-Apa.
-Mi az kicsim?
-Találkoztam egy fiúval, Cameron-nak hívják. Játszhatok vele?
-Ö..Persze, hol van Cameron?-kérdezte, mire elmosolyodtam és megfogtam a kezét, majd húzni kezdtem magam után.-Hé...a biciklivel mi lesz?
-Majd vissza jössz érte.-mondtam és csak szaladtam tovább.-Cameron.-kiabáltam a nemrég megismert fiú nevét, de válasz nem jött. -Cam..
-Itt vagyok.-mosolygott a bokor mögül.
-Apa.-néztem rá.-Ő itt Cameron.
-Szia Cameron.
-Csókolom Nicole apukája.-mondta, mire felnevettem.
-Mehetünk játszani?-kérdeztem, mire bólintott.
-Mit csinálunk elsőnek?-kérdezte, mire elém tárult egy hinta.
-Hinta..Hinta.-kiabáltam.
-Jó hintázzunk.-mondta nevetve. Oda sétáltunk és ő felült, míg én álltam a hinta előtt.-Mi a baj? Az előbb még hintázni akartál.
-N-Nem tudok felülni.-mondtam szomorúan, mire leugrott a hintáról és oda jött hozzám.
-Segítsek?-kérdezte, mire bólintottam. Bakot tartott, mire felnevetettem.
-Ezzel, hogy másszak fel?-kérdeztem.
-Hát ide teszed a lábad, majd bele kapaszkodsz a vállamba és fellépsz a hintára. Majd leülsz és meglöklek.-mondta miközben vadul mutogatott.
-És ha én ehhez béna vagyok?
-Dehogy vagy béna.-mosolygott kedvesen.-Sikerülni fog, ha pedig még sem, akkor elkaplak.
-Ígéred?-kérdeztem könnyes szemekkel.
-Ígérem.-mondta, mire elmosolyodtam és elkezdtem mindent úgy ahogy mondott.
-Látod? Sikerült.-mondta, majd meglökte a hintát.-Most már csak a lábaddal kell löknöd magad.-mondta, mire bólintottam így felült a másik hintára és ő is elkezdett hintázni.
~*~
-Most mennem kell.-néztem rá szomorúan, mire ő is szomorú lett.
-Értem is nemsoká itt lesznek a szüleim.-mondta.
-Cam?
-Igen?-nézett rám kíváncsian.
-Megígéred, hogy mindig a barátom leszel?-kérdeztem.
-Igen.-mosolygott, majd lassan megfordult és elindult a játék motorja felé.
-És Cam.-kezdtem újra, mire felém kapta a fejét.
-Igen?
-Megígéred, hogy mindig velem leszel?-kérdeztem, mire vissza sétált hozzám és a kezét az arcomra simította.
-Örökké.
~Szokták mondani, hogy a soha mindig eljön az örökké pedig mindig véget ér... Az én Sohám is eljött..de az örökkém nem ér véget..míg világ a világ..~
....
Ennyi lett volna. Remélem tetszett 😊
Még egyszer :
Köszönöm nektek, hogy eddig velem voltatok, és remélem ezután is velem lesztek 😉. 😘💖💗
Igazából az eredeti elképzelés szerint, már a cím mellett ott szerepelne a befejezett szócska, és eredetileg jó pár dolog nem is történt volna meg benne.. De hála Promethehs17 -nak, az ötleteinek és persze NEKTEK! 😊😍👑 Nektek, kik olvassátok és hozzá szóltok a részekhez. Köszönöm nektek ezt az évet.. és minden eddigit. 😍😍👌🤗💗🙈
Az évnek vége, de a könyv még folytatódik, ne aggódjatok. 😊😅😘
Találkozunk legközelebb 2018.-ban. Addig is BOLDOG ÚJ ÉVET NEKTEK!! 💖💝🎉
Saranghae!!! 💖😍🎊
xXPuding
YOU ARE READING
Csak Te + Èn /C.D. ff./ -BEFEJEZETT-
FanfictionNicole Diamonds egy átlagos életet élő 17 éves lány. Viszont az új tanév első tanítási napján nagy meglepetés éri, mikor ugyanis új osztálytárs érkezik Cameron Dallas személyében. A lány egyből felismeri régi ismerősét, aki azonban tagadja kilétét...