[NÊGY]

2.2K 102 0
                                    

*sorry a képért, de muszáj volt. 😂😂 *

Miután haza értem mamáéknak elmeséltem mindent, mire persze ők jól megdorgáltak. De akárhogy is nem én igazuk van és, hogy kicsit messzire mentem, de már nagyon felhúzta az agyam a kis csaj szóval ennyit erről.

3 héttel később:

A hetek gyorsan elrepültek fölöttem és a felfüggesztésem hamar eltelt. Mondjuk az utolsó napokban már untam magam, de legalább lenyugodtam és így hátha nem verem meg Szörnyellát, már az első napon.

-Nicole.-hallottam meg mama hangját.

-Igen?-kiabáltam ki a szobámból.

-Egy fiatal ember keres.-válaszolt.

-Megyek.-mondtam és kiszaladtam a szobámból. Az ajtóban Daniel állt.

-Szia.-mosolyogtam.

-Szia.-mosolygott ő is.-Gondoltam mehetnénk együtt suliba.

-Jó oké, mindjárt jövök.-mondtam és vissza szaladva a szobámba felkaptam a táskámat és a telefonomat, majd vissza tértem a nappaliba.

-Tízórai.-nyomta a kezembe a kis tasakot nagyi.

-Köszönöm.-mondtam és adtam neki egy puszit.

-Légy jó.-tanácsolta nagyi, majd kiléptünk a házból és elindultunk a suliba.

-Na és milyen volt ez a három hét?-kérdezte Dan.

-Hát köszi szépen...az eleje jó volt, de az utolsó napokban már kezdtem unni magam.-mondtam.

-És Michella -val mi lesz?-kérdezte.

-Hogy kivel?-kérdeztem vissza nevetve.

-Michella-val te nagyon bolond.

-Ja...hogy szörnyellával?-"világosodtam meg.

-Szörnyella?-nevetett.

-Igen, három hét alatt találtam neki egy tökéletes nevet.-nevettem.

-Az igen, ennyi ideig tartott?

-Jó "munkához" idő kel.-védtem magamat.

-Igaz. Na de mi lesz vele?-kérdezte meg újra, és kinyitotta a suli ajtaját, majd beengedett maga előtt.

-Tudom, hogy azért engedtél be magad előtt, hogy megnézd a seggem...-nevettem.-Amúgy meg mivel nem verhetem meg megint, mert kirúgnak és muszáj befejeznem a sulit, így nem tudom.

-Hogy én azért, hogy...kikérem magamnak ez aljas rágalom.-védte magát nevetve.

-Ne tagadd.-bokszoltam bele vállába.

-Én...? Soha!-és meg is érkeztünk az osztályterembe. Leültem a helyemre, Dan pedig mellém.

-Amúgy te ki mellett ültél eredetileg?-kérdeztem.

-Adam mellett, de már nem igazán jövünk ki egymással, szóval új padtársat kerestem..és hát te lettél. -adott egyszerű választ.

-O...és ki az az Adam?-nevettem fel.

-Látod azt a barna hajú srácot a második padban?-kérdezte, mire bólintottam.-Na ő Adam.

Beszélgetésünket a csengő zavarta meg. Első óra osztályfőnöki...nem is lehetne jobb.

-Jó reggelt osztály.-érkezett meg a tanár.

-Jó reggelt.-állt fel egyöntetűen az egész osztály, majd a tanárral együtt ültünk le.

Mikor meglátott a tanár furcsán nézett rám, mint aki ufót látott. De utána nem foglalkozva velem elkezdett órát tartani.

-Láttad hogy nézett rám?-súgtam oda Dan-nek.

-Aham. Nem hitte el, hogy te vagy az.-nevetett halkan.

~*~

Mikor kicsengettek Dan elment a haverjaihoz. Hívott engem is, de én inkább maradtam, hogy elfogyaszthassam a tízóraim. Már amikor majdnem befejeztem az evést megjelentek Szörnyelláék.

-Nézzétek csajok, -hallottam meg idegesítő hangját magam mellől. És lám...tényleg ott álltak mellettem.-itt a kis ribi.

-Szörnyella! Jobb lesz ha elhúzol mielőtt megint megverlek.-fordultam oda feléjük.

-Hogy micsoda?-akadt ki, bár nem tudom, hogy a ráaggatott néven, vagy a mondat további részén.

-Hallottad nem?

-Ha még egyszer le mered Szörnyellázni Michella-t én.....-kezdte az egyik csaj, de a mondatát nem tudta befejezni.

-Te mi? Hm? Megversz? Lefizetsz? Mit csinálsz?-kérdeztem kíváncsian.

-Én...nem lesz jó vége.-fejezte be mondatát.

-Hé kislány a mondatodban valami nagy bibi támadt. Mivel egyáltalán nem értelmes. -nevettem szerencsétlenen.

-Fejezd be!-szólalt fel Szörnyella.

-Mert mi lesz Szörnyella?

-Fuu te.-morogta majd elfordult.-Gyertek csajok.-és már el is tűntek a padom mellől.

Na ezeknek meg mi bajuk lett? Még elbeszélgettem volna velük egy darabig. Na mindegy...

-Milyen volt a szüneted?-esett be mellèm Dan.

-Az új barátnőim voltak látogatóba.-nevettem, mire èrtetlen fejet vágott.

-Michella-èk?-kèrdezte zavartan.

-Igen, te hülye.-nevettem tovább.

~*~

Az órán elmesèltem Dan-nek, hogy mi volt a szünetbe, mire jót mosolygott az egèszen.

***
A nap további rèszèben semmi èrdekes nem törtènt. Suli után haza vánszorogtam ès a tv előtt tengettem az èletem.


Csak Te + Èn /C.D. ff./  -BEFEJEZETT-Where stories live. Discover now