¤ Shawn Mendes ¤
Minden vissza tért a jó kerék vágásba...nem is..minden jobb lett, mint két éve volt.
-Shawn.-hallottam meg Christina hangját.
-Igen?-kérdeztem egy mosoly kíséretében.
-Nem csinálunk valamit?-kérdezte, mire elgondolkodtam.
-De..van is egy ötletem.-mosolyodtam el, majd elindultam a lány felé.
-Olyan rossz vagy.-nevetett, majd elszaladt előlem.
-Héé..-morogtam.-Te szaladsz el..és én vagyok a rossz? Ez milyen már.-morogtam és utána szaladtam. Ez a lány..teljesen elvarázsolt. Neki köszönhetően megtanultam, milyen igazán szeretni valakit. Milyen megtenni érte bármit. Milyen, ha ő is viszont szeret.
¤ Nash Grier ¤
Csak néztem a konyhában álló fiút. Teljesen megváltozott. Mindenki nagyon sokat változott..de szerintem ő tatja a rekordot.
-Mi az?-nézett rám mosolyogva.
-Elszaladt az áldozatod.-nevettem, mire felnevetett.
-Oh..igaz.-mondta és már szaladt is a lány után.
-Jó látni, hogy boldog..igaz?-kérdezte Cam a hátam mögül, mire egy kissé megijedtem.-Vámpír vagy..de a reflexeid szörnyűek.-kacagott.
-Vicces vagy Dallas. Nagyon vicces.-morogtam.
-Nem mondtál újat.-nevetett, majd kinyitotta a hűtőt. Irigylem..ő azt tesz amit akar.. már nem csak simán vámpír..nem ő egy hibrid. Emberi ételt is ehet, míg mi szenvedünk azzal, hogy levadásszunk néhány állatot, hogy életben maradhassunk. Bár olyan lehetnék mint ő.
-Min gondolkozol?-esett be az ajtón Alex. Megráztam a fejem.
-Semmin.-morogtam.-De mi van itt? Gyűlést folytattok?-kérdeztem, mivel feltűnt, hogy majdnem mindenki a konyhába lézeng.
-Vacsorázunk.-nevetett Antonia.
-Te nem jössz? -kérdezte Nick.
-Nem..-mondtam, majd eszembe jutott valami.-Ti mióta bírjátok a vért?
-Már egy ideje hozzá szoktunk ehhez.-mosolygott Rebecca és megsimította barátja fejét. Megrántottam a vállam és elindultam a szobám felé, de mikor megfordultam megfejeltem Johnson-t.
-Au...-morogtam és megdörzsöltem a homlokom.
-Tényleg szörnyű reflexed van.-nevetett Cameron, mire hozzá vágtam egy répát (??).
-Bekaphatod Dallas.-nevettem.
¤ Antonia Peterson ¤
-Most már minden jó lesz?-kérdeztem Dylan-től.
-Azt hiszem igen.-mosolygott, majd magához húzott.
-Olyan furcsa.-nevettem.
-Hm..-kezdte.-Igen, az. De most aludjunk létszi. Álmos vagyok.-morogta, mire felnevettem.
-Jól van aludjunk.-mondtam és közelebb bújtam hozzá.-Jó éjt.
-Neked is.-mondta és belepuszilt a hajamba.
~*~ Pár héttel később ~*~
-De..-kezdtem Dylan-nek.
-Nem akarom.-mondta durcásan.
-De, hiszen már beleegyeztél.-morogtam.
-Igen?-húzta fel a szemöldökét.-Mikor?
-Egy hete...
-Akkor sem akarom.-morogta és belefúrta a fejét a párnába.-Annyira megszoktam már..
-De én akarom!-emeltem fel a hangom.
-Most miért csinálsz ilyen nagy ügyet belőle?
-Nem én csinálok nagy ügyet..te gyerekeskedsz.
-Ajh..Antoniaaaaa én nem akarom. Miért vagy ilyen velem?-kérdezte és felemelve a párnából a fejét szomorú szemekkel nézett rám. Haja össze vissza állt és eltakarta az arcát.
-Nézz már bele a tükörbe.. Hisz egy szörnyeteg van a fejeden.-morogtam.
-Hé..-simított végig a haján.-Még a végén meghallja...Hogy mondhatsz ilyet? -kérdezte, majd elkezdett a hajához beszélni.-Ne aggódj..nem úgy gondolta. Én szeretlek.
-Ajh..csinálj amit akarsz, de ha nem vágatod le..nem megyek többet a közeledbe. Már lassan lemászik és megesz.-mondtam, mire ijedten nézett rám.-Meg amúgy is..mi ez a dédelgetés? A hajad jobban szereted mint engem?-kezdtem 'szomorúan' és idegesen.
-Mi??-ugrott fel a kanapéról.-Nem..Nem, dehogy.-mondta és oda ugrott elém. -Te vagy a legfontosabb az életembe.-ölelt meg.
-Akkor levágatod?-kérdeztem halkan.
-Muszáj?-kérdezte kiskutya szemekkel.
-Srácok...Haza megyek.-kiabáltam, mire mindenki a nappaliba gyűlt.
-Mi?? Ne. Jó-jó levágatom. Levágatom!-kezdte zavartan, mire elmosolyodtam.
-Biztos?
-Igen!-mondta, mire bólintottam és megöleltem.
-Ezt már szeretem.-nevettem.
-Csaló vagy.-morogta.
-A te csalód.
-Az én csaló barátnőm.-nevetett, majd megcsókolt.
¤ Rebecca Moon ¤
Kész röhej amit itt művelnek. De tényleg, már sírok a nevetéstől. Azt hiszem Antonia a legjobb színes mind közölünk.
-Ne nevessetek!-csattant fel Dylan, mire egy pillanatra abba hagytam a nevetést, de aztán újból kitört belőlem.
-Rossz vagy.-suttogta a fülembe Jack, mire felnéztem rá.
-Akkor büntess meg.-nevettem, mire felhúzta a szemöldökét és elmosolyodott.
-Később meglássuk, vajon még mindig ilyen lesz a hozzá állásod?-suttogta a fülembe, mire beharaptam ajkaimat. Mondata végén megharapta a fülem.-Nem leszek gyengéd.
-A-alig várom.-morogtam remegő térdekkel.
-Szeretem mikor így reagálsz.-morogta.
-Menjetek szobára.-morogta Aaron.
-Ne irigykedj.-szólaltam meg, mire Jack felnevetett.
-HOPP..Ő az én barátnőm.-nevetett, majd megölel.-Most megyek..nem sokára jövök.
-H-Hová mész?-kérdeztem szomorúan.
-Van egy kis dolgom Cameron-nal.-mondta, mire bólintottam. Lehet, hogy megértőnek látszom..de nem vagyok az! Kicsit sem vagyok az!
YOU ARE READING
Csak Te + Èn /C.D. ff./ -BEFEJEZETT-
FanfictionNicole Diamonds egy átlagos életet élő 17 éves lány. Viszont az új tanév első tanítási napján nagy meglepetés éri, mikor ugyanis új osztálytárs érkezik Cameron Dallas személyében. A lány egyből felismeri régi ismerősét, aki azonban tagadja kilétét...