KÜLÖNKIADÁS (11)

1.7K 79 2
                                    

¤ Jack Johnson ¤

Oda hajoltam Nicole hasához és hallgatóztam. Próbáltam kivenni valamit..de persze ehhez még azt hiszem túl korán lenne. Még nagyon miniatűrök a babák ahhoz, hogy halljam mit gondolnak.

-Na hallasz valamit?-kérdezte Nicole mire megráztam a fejem.

-Nem..nem hallok semmit. Azt hiszem ehhez még túl korán van.-mondtam mosolyogva és arrébb álltam, hogy a többiek is kibeszélgessék magukat a hasával.

¤ Alexander Ashwin ¤

~1. hónap~

Ahogy észre vettem hugi egész jól bírja ezt az anyukás-folyton hányós-dolgot. Néha sajnálom szegényt, mivel van, hogy alig eszi meg az ételt már viszont is látja.

-Jó reggelt.-esett be a konyhába Nicole.

-Jó reggelt.-mosolyogtam rá.-Jól vagy?-kérdeztem mire bólintott. Fáradtan tűnt..de mégis olyan boldog volt.

-Minden rendben..csak már éhes vagyok.-mondtam mire elé raktam egy nagyobb tál gofrit. Én is leültem mellé és együtt ettük a még meleg gofrikat. A többiek a házépítéssel voltak elfoglalva. Kíváncsi vagyok..mi lesz abból a házból-hiszen sok idióta építi.-

¤ Aaron Carpenter ¤

~ 2. hónap ~

Igazából engem nagyon meglepett az, hogy Nicole terhes..mondjuk már hozzá szoktam ahhoz, hogy elég sokszor halljuk ahogyan kiadja magából a dolgokat..bár mostanában nem olyan sűrűn.

-Sziasztok.-köszönt Nicole vidáman és leült hozzánk reggelizni. Úgy látszik most sikerült időben kelnie.

-Szia csajszi.-köszöntem és kihúztam a mellettem lévő üres széket.

-Cameron?-kérdezte mire megrántottam a vállam.

-Feltűnési viszketegsége van.-szólalt meg teli szájjal Carter mire hozzá vágtam a kanalam.

-Már kit van..azt mondta unatkozik, így megy folytatja a házat.-mondtam, mire bólintott és tovább evett.

¤ Antonia Peterson ¤

~ 3. hónap ~

Ma megy Nicole orvoshoz..-és mivel legszívesebben vagy hatan elkísértük volna-..ezért Nicole mindenkinek adott valami munkát, hogy elfoglalja magát. De persze én addig mondtam neki a magamét, hogy megengedte, hogy elkísérjem.

-Mehetünk?-kérdezte mire bólintottam és felkaptam a cipőm meg a kabátom.

-Elmentünk.-szólaltam meg, mire Cameron megjelent a semmiből.

-Biztos ne menjek veletek?-kérdezte Nicole-t, mire ő felnevetett.

-Hányszor kell még elmondanom..nem kell. Egyből hívlak ha kijöttünk az orvostól..elmondom amit mondott. Ti csak folytassátok a munkát, mert sose lesz kész. -mondta, mire Cameron kissé bosszúsan de bólintott, majd egy csókkal elváltak egymástól.

Esküszöm ez a fiú..nagyon aggódó típus lett.

-Most már menjünk.-mondta Nicole mire bólintottam és már indultunk is az autóhoz.

-Készen állsz?-kérdeztem tőle mikor elindultunk.

-Még szép hogy.-mosolygott rám.

Nagyon vidám..bár én is az lennék a helyébe.

Megérkeztünk az orvoshoz. Még soha nem láttam Shawn apját..kíváncsi vagyok vajon olyan irritáló mint a fia?..Biztosan nem.

Bementünk az épületbe és a recepciónál vártunk. Fura hogy egy vámpír nőgyógyász legyen...vagy egyáltalán orvos legyen. El sem tudom képzelni, hogy hogy bírja ki, hogy ne szedje szét az ide térő embereket.

Csak Te + Èn /C.D. ff./  -BEFEJEZETT-Where stories live. Discover now