TIZENHÁROM

2.7K 115 0
                                    

-Na akkor kezdjük az elején. -morogta Dylan.

-Most én kezdem.-mondta Cameron, mire a másik fiú bólintott.

-Na szóval...Vámpírok és vérfarkasok már az idők kezdete óta léteznek. -kezdett bele Cameron a hosszú monológjába, amiben megtudtam mindent a vámpírokról. Egyre jobban tetszik ez az egész...Megtudtam, hogy vannak tiszta vérű vámpírok és vannak akiket megharapnak, megtudtam, hogy Cameron, Shawn és Nash tiszta vérűek, míg a két Jack-et megharapták. Azt is megtudtam, hogy milyen erejük van. Cameronnak hatalmas ereje és gyorsasága van, Shawn-nek a jövő látás, Nash gyógyítani tud, Johnson gondolat olvasó Gilinsky pedig befolyásolni tud mindenkit, az álmokat, a gondolatokat...egyszóval mindent és mindenkit.-Tied a szó.-adta át a stafétát Cameron Dylan-nek.

-Na akkor egy kicsit rólunk. -kezdett bele ő is a hosszas beszédbe. Itt is megtudtam, hogy vannak tiszta vérű farkasok akik farkasnak születnek és vannak azok, akiket alfák harapnak meg, mivel ha egy omega, vagy béta harap meg akkor meghalsz. Megtudtam, hogy nekik nincs különösebb erejük a gyorsaságon, erőn és a jó nyomkövetésen kívül. Majd, mikor azt sorolta ki milyen farkas ledermedtem.-Steve béta, míg a nővéred...-nem hagytam, hogy végig mondja.

-Hogy mi?-kérdeztem hisztérikusan, mire nővére rám kapta tekintetét.

-Húgi...én nem tudnék nélküle élni.-mondta Steve-re nézve.

-Ti mióta vagytok..?-kérdeztem.

-Steve-t 15 éves korába változtattam át, a nővéred pedig még újonc.-magyarázott Dylan.

-Akkor most már értem, miért voltatok olyan furcsák.-mondtam, mire lehajtotta a fejét.

Most kicsit csalódtam és haragszom is...

-Még mindig félsz?-kérdezte Cameron.

Egy hazugság vizsgáló is van a házba szóval mondj igazat.-gondoltam, mire Johnson elnevette magát. A mocskos agyturkász.

-Igen, de már nem annyira mint az elején.-mondtam az igazat.

-Igen?-kérdezte döbbent arccal Cameron.

-Igen.

-Anya is tudja...-mondta nővérem.

-Hogy mi????

-Ő már kezdtek óta tud mindennek a létezéséről.-mondja Dylan.

-Honnan?..

-A bátyja egy volt a klánunk vámpírjai közül.

-Szóval a nagybátyám azért halt meg mert egy vámpír volt? Én meg azt tudtam, hogy rákos volt.-nevettem fel.-Ez egyre jobb. Van még valami amit titkoltok???-kérdeztem, mire Cam ledermedt egy pillanatra.

-Nincs.-felelte Shawn.

-Biztos?

-Igen biztos.-erősítette meg Cameron.

-Ti mióta tudjátok?-nézte barátnőimre.

-Én véletlenül tudtam meg mikor Dylan-el 2 hónapja jártunk elindultam hozzájuk, mikor szembe találtam magam Dylan másik énjével.-mondta Antonia.-Akkor azt hittem meghalok.-nevetett fel.

-Én az után tudtam meg, hogy Jack-el álmodtam, amit mára már tudom direkt csinált, hogy eltudja mondani.-mondta Rebecca.

-Értem. Szóval mindenki tud mindenről már rég óta csak én nem.

-Nem akartam, hogy tudd. És mindig megállítottak mikor el akartam mondani.-mondta Cameron.

-Hát kösz.-morogtam.-Most egy kicsit egyedül akarok lenni.-mondtam és felálltam a fotelről, majd újra a teraszon találtam magam és az éppen felkelő napot néztem.

Azt hiszem el kell fogadnom, hogy a világ amiben hittem, hogy létezik tényleg létezik és már javában a részese vagyok.

xXPuding



Csak Te + Èn /C.D. ff./  -BEFEJEZETT-Where stories live. Discover now