¤ Cameron Dallas ¤
-Mi olyan vicces?-kérdeztem a bandától, mikor vége lett a sulinak.
-Á semmi...semmi.-nevettek tovább. Sejtem min nevetnek, de ha igen....nekik annyi.
-Véletlenül nem Johnson műve?
-Hogy rá jött.-nevetett Shawn, mire Johnson-nak estem.
-Jó lenne, ha néha befognád a pofád. Nyomorék.-morogtam és ellöktem, mire ő barátságot kötött a betonnal.
-Hé...azért ájjál már le.-mordult rám Dylan.
-Szarok rád.-emelte fel a hangom és készültem otthagyni őket.
-Nem is tudtam, hogy szoktál még játszani.-hallottam meg Taylor hangját.
-Játék?-nevettem fel.-Majd meglássuk.-és ezzel ott is hagytam őket.
¤ Nicole Diamonds ¤
"Játéknak tartod?...Csak szólok, hogy ez nem játék!"-hallottam a szavakat a fejemben(?), mire kinyitottam a szemeimet. És tényleg csak képzelődtem, mert a szobámban senki nem volt, csak a nyitott ablak szűrődött be az utcai lámpák gyér fénye. Most, hogy az ablakról van szó, rájötte, hogy hideg van a szobámba, így kipattantam a meleg ágyamból és bezártam az ablakot, majd vissza feküdtem és pár perces plafon bámulás után sikerült elaludnom.
~*~
Reggel az órám csörgése előtt keltem egy perccel.
Mi van velem??-gondolatba homlokon csaptam magam, hogy a drága alvás időmből elvesztegettem egy percet.Ráérősen kimásztam az ágyamból és a szekrényem elé léptem, mivel eléggé hidegnek tűnik kint az idő, így meleg ruhák után kutakodtam. Végül egy meleg testnadrágot vettem fel egy fekete keresztes pólóval és a meleg kötött szürke pulcsimmal, amit mellesleg imádok, mert annnnyira puha és meleg...
A fürdőbe mentem ahol elvégeztem szokásos reggeli rutinom, majd kivasaltam a hajamat és már indultam is reggelizni.
-Jó reggelt.-köszöntem anyának.
-Neked is.-mosolygott rám.-Valami olyan más...-kezdett el méregetni.-Végre egyszer az életbe nem bal lábbal keltél.
-Lehet.-nevettem fel és neki láttam a csodálatos reggelim elkészítéséhez. Ami nem mellesleg gabonapehely lett.
Leültem az ebédlőbe és míg anya a reggeli szokásos kávéját itta én tömtem magamba a reggelimet. Mivel ma is egyedül megyek suliba, úgy döntöttem, hogy hamarabb indulok és sétálok egyet, legalább felébreszt a reggeli hideg levegő.
Reggeli után felkaptam a kabátom, csizmám és a táskám, majd a telefonommal a kezemben kiléptem az ajtón. A fülhallgatómat csatlakoztattam a telefonomhoz és elindítottam egy random lejátszási listát.
A suliba vezető úton egész végig hallgattam az egymás után következő zenéket, majd a terembe beérve kihúztam a fülest a fülemből és sajnálatomra észre kellett vennem, hogy Cameront még mindig nem ütötte el egy kamion. A padunkhoz érve ledobtam a táskám és leültem a helyemre.
-Szia.-köszöntem én...kivételesen, csak hogy ezzel is húzzam az agyát.
-Szia.-morogta. Na ha nem én akkor ő kell bal lábbal. Inkább nem foglalkoztam vele és a füzetemben kezdtem firkálgatni. -Már megint farkas...-morogta.
-Bajod van?-néztem barna íriszeibe.
-Igen.-suttogta a fülembe.-Jobban tetszene, ha engem rajzolgatnál.
-Álmodj.-nevettem fel.
-Ha akarod modellt állhatok.- suttogta még mindig és engem már megint kirázott a hideg a lehelete miatt.
-Ohh...A kicsi Cameron álmodozik....ez de vicces.-mosolyogtam.
-Nem fogsz sokáig nevetni.
-Ohh? És miért nem?
-Mert nem. Hidd el ha eljön az ideje megtudod, de gy biztos....te az enyém leszel.
-Szép álom Dallas.-mondtam és mielőtt bármit hozzá fűzhetett volna Mr. Beképzeltmajom megszólalt a csengő és megérkezett a tanár is. Mivel első óránk osztályfőnöki ezért nem zavartattam magamat és tovább firkálgattam a füzetembe.
-Mikor tanultál meg így rajzolni?-kérdezte.
-Figyelj.-néztem rá.-Jó lenne ha nem változtatnád a hangulataidat egyik pillanatról a másikra, mert már agyrázkódást kapok tőled.
-Figyelj....nem válaszoltál a kérdésemre. És ilyen vagyok, a nem tetszik....á olyan nincs, hogy nem tetszik.
-Álmodj.
-Én mindig megkapok mindent.
-Rossz ajtón kopogtatsz Dallas.
-Nem hiszem én azt.
-Mert hülye vagy.
-Vigyázz mit beszélsz Királylány.
-Ohh...mert mi lesz? És amúgy is mi ez a királylányozás?
-Akarod tudni?-kérdezte egy perverz mosoly kíséretében.
-Fura vagy....
-Nem...csak kaptam egy vissza utasíthatatlan játék ajánlatot.
-Nagy az arcod...
-Neked meg a szád. Bár az sose baj.-kacsintott.
-Kanos vagy Dallas?
-Ha a közelembe vagy...mindig.
-Ha azt hiszed ezekkel a beszólásaiddal majd fogsz érdekelni akkor el kell hogy szomorítsalak.
-Tudom, hogy bejövök neked. Magadnak hazudhatsz, de nekem nem.
-Na most lett elegem.-mordultam fel.
-Mos mi van királylány? Nem te akartál játszani?
-Játék? Ez nem játék! Mert valahogy nem szórakoztató.
-Csak szólnod kell és már nem lesz unalmas a játék.-kacsintott.
-Kösz kihagyom.-mondtam és felállva a helyemről-mivel már ezer éve kicsengettel-elindultam a következő óránk felé.
~*~
Az osztályfőnöki óra után Cameron kicsit lenyugodott és már nem voltak olyan buzi beszólásai. Szóval elviselhetővé vált a nap további részére.
Suli után lementem a csajokhoz, hogy leadjam a házit, és hogy elmesélhessem a Cameron-os dolgokat nekik. Antonia elég furán reagált, viszont Rebecca már az esküvőnket szervezte, amitől agylobot kaptam.
Ezután haza mentem kajáltam, tanultam és zuhanyzás után lefeküdtem aludni.
YOU ARE READING
Csak Te + Èn /C.D. ff./ -BEFEJEZETT-
FanfictionNicole Diamonds egy átlagos életet élő 17 éves lány. Viszont az új tanév első tanítási napján nagy meglepetés éri, mikor ugyanis új osztálytárs érkezik Cameron Dallas személyében. A lány egyből felismeri régi ismerősét, aki azonban tagadja kilétét...