----------*----------
Elsőnek is szeretném megköszönni a segítséget Promethehs17 -nak, aki sokat segített abban, hogy ez a rész megszülessen, szóval KÖSZÖNÖM krumplim👑😊👌🥔 az ihletet -imádás van 😘💖🙈💯 , másodszor pedig jó olvasást kívánok mindenkinek.
----------*----------
Alex kitalálta, hogy menjünk el ketten a "szülei" faházához a téli szünet előtt. Persze én minden ellenkezés nélkül belementem és mamáék is beleegyeztek...kis rábeszélés után.
-Készen állsz a holnapra?-kérdezte Alex izgatottan.
-Olyan vagy mint egy kisgyerek esküszöm.-nevettem ki, mire megsértődött.
-Nem is.-morogta.
-Nem persze...te nem.-nevettem ki.
-Te most engem nevetsz?-kérdezte felháborodottan.
-N-Nem.-nevettem tovább.
-Oh igen?-kérdezte és elmosolyodott.
Jaj...ez már rosszul fog elsülni..Ahogy gondoltam, úgy is lett..Alex villám gyorsasággal vetette magát rám és kezdett csikizni.
-N-Nehe.-nyafogtam, mire ő csak tovább csikizett.-K-Kérlek...-könyörögtem neki, mikor már a könnyem is folyni kezdett.
-Fogsz még rajtam nevetni?-kérdezte, mire megráztam a fejem.-Nem hallom.-morogta mosolyogva. Kapd be!
-Ne-hem fo-gohk..-dadogtam.
-Ezt már szeretem.-mondta és abba hagyta kínzásom. -De nekem most mennem kell.-mondta komolyan, mire én kicsit elszomorodtam. -Jaj, ne csináld már, 10-kor jövök.-mondta és adott a homlokomra egy puszit.-Jó éjt.
-Jó éjt.-mondtam egy mosoly kíséretében.
Ez a fiú nem tudom mit csinált, de nagyon megszerettem, olyan mintha a bátyám lenne. Vele töltöm majdnem minden időmet, és neki köszönhetően már nem érdekel mit csinálnak a suliba. Már nem veszem észre a bántásokat...vagy ha olyan történik itt van Alex és mindenbe segít.
~*~
Reggel korábban keltem mint egy átlagos hétvégén szoktam, mivel ma INDULUNK! Nagyon izgulok...bátyussal ketten egy faházba egy hétig...-nem félre érteni-.
Kimásztam a puha ágyamból és a szekrényemhez lépkedtem, ahonnan kivettem egy fekete nadrágot, szürke feliratos pólót és egy kötött bordó pulóvert. Felkapkodtam magamra a ruhákat, majd a fürdőbe megcsináltam reggeli rutinomat, ezután elindultam reggelizni.
-Jó reggelt.-köszöntem mamáéknak.
-Jó reggelt.-köszöntek egyszerre. Ezután nem nagyon kommunikáltunk, inkább a sajt gondolatainkba voltunk elmerülve. Éppen a kakaómat ittam, mikor csöngettek.
-Megnézem ki az.-mondtam és már fel is ugrottam a helyemről. Az ajtóban persze Alex állt.-Szia.-mosolyogtam rá és megöleltem.
-Szia kislány.-suttogta a hajamba, mire felnevettem.
-Miért szereted ezt csinálni?-kérdeztem nevetve.
-Nem tudom...talán nem tetszik?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-De, csak kicsit fura, amúgy gyere be.-és igen ekkor esett le, hogy a küszöbön álldogál szegény.
-Jó reggelt.-köszönt mamáéknak.
-Jó reggelt.-köszöntek mamáék is egy mosoly kíséretében. Ezután Alex is leült velünk és mivel ő már reggelizett, csak egy kakaót ivott velem.
~*~
-Indulhatunk?-kérdezte Alex, sokadjára.
-Öm...igen.-mondtam mosolyogva.
-Ugye nem akarod azt mondani, hogy én cipeljem a cuccod...
-De, pont erre gondoltam.-nevettem és átnyújtottam neki a bőröd fogókáját.
-Ajhh..-morogta és húzni kezdte a bőröndöm, húzni is lehet és még lépcsőzni se kell, de ő ki akad...hát rendben.
Az ajtónál mama megállított minket.
-Vigyázzatok magatokra, és érezzétek jól magatokat.-mondta mama aggódó tekintettel.
-Mama...csak egy hétig leszünk, és vigyázunk magunkra, ígérem.-mondtam biztatóan és mindkettejüknek adtam egy-egy puszit.-Megyünk, vigyázzatok magatokra.
-Jól van kicsim, sziasztok.-mondta mama. Felvettem a csizmám és már ki is léptünk a házból.
-Irány a végállomás.-szólalt meg Alex, mikor már mindketten az autóba ültünk.
-Khm...ez egy kicsit hülyén hangzott.-nevettem, mire szúrós pillantásokkal jutalmazott, majd inkább beindította az autót és már indultunk is.
Az út viszonylag csendben telt, mivel én inkább a tájjal voltam elfoglalva, míg Alex a rádióból szóló zenéket dudorásza. Egy órás kocsikázás után megérkeztünk a kis faházhoz. Nekem nagyon tetszett a táj és a faházikó, olyan otthonosnak tűnt. Kipakoltunk az autóból, majd bepakoltunk a házba, belülről még szebb volt, mint kívülről.
Minden csodálatos volt...csak legalább így is maradt volna...
xXPuding
YOU ARE READING
Csak Te + Èn /C.D. ff./ -BEFEJEZETT-
FanfictionNicole Diamonds egy átlagos életet élő 17 éves lány. Viszont az új tanév első tanítási napján nagy meglepetés éri, mikor ugyanis új osztálytárs érkezik Cameron Dallas személyében. A lány egyből felismeri régi ismerősét, aki azonban tagadja kilétét...