Ha róla van szó..
Miután leérettségiztünk elhagytuk az otthonunk. Nem csak én és Jackson..nem mindenki eljött egy időre New York-ból, mivel az emberek nem szerezhetnek tudomást rólunk és már elég sok mindenkinek feltűnt, hogy anyáék mennyire nem öregednek. Így történt az, hogy már második éve lakunk Seattle-be. Ez alatt az idő alatt egész sok mindent megtudtam a városról, az itt élő emberekről és őszintén eléggé megtetszett a hely, bár a régi otthonunk hiányzik, de majd egyszer visszatérünk...legalábbis én szeretném. Most a belvárosban élünk..egy nem nyugodtabb kis házban. Bár persze itt is kibéreltünk magunknak egy nagy erdőt, faházzal meg minden.
-Hope?-hallottam meg Christina hangját, mire vidáman leszaladtam az emeletről. Ma van a kis Shawn első születésnapja. Igen...Christina-nak és Shawn-nek van egy fia akit Shawn-nek neveztek el..milyen ötletes nem?
-Sziasztok!-mondtam vidáman és már kaptam is a kezembe a pici kisfiút.-Anyáék nincsenek.-mondtam, mire bólintott.
-Tudom. Csak gondoltam megsétáltatom a picit. -mondta, mire eszembe jutott, hogy még mindig az ajtóban állunk.
-Jaj..nézd meg milyen hülye vagyok..-csaptam homlokon magam.-Gyere beljebb.-tessékeltem be, majd leültünk a nappaliban.
-És hogy megy a suli?-kérdezte, mire felnevettem.
-Kitűnően.
-Na, ennek örülök. Jackson?
-Valami haverjával van.. -mondtam, mire bólintott. Ezután még jól elbeszélgettünk, majd elindultak haza én pedig egyedül maradtam..ismét.
~ Jackson Dallas ~
-Megjöttem.-kiáltottam el magam, mikor beléptem a házba.
-Oh..végre. Már annyira unatkoztam.-ugrott elő a konyhából Hope. Majd, mikor meglátta mögöttem Aiden-t kicsit lesokkolódott.
-Öm..szia.-köszönt neki Aiden.
-Szia.-mosolygott Hope.
Nem igen sokáig bírtam volna nézni még, ahogyan egymással szemeznek, így beinvitáltam Aiden-t, Hope-ot pedig elküldtem, hogy töltsön nekünk inni.
-Ez mi volt?-kérdeztem meg barátom, mikor leültünk a tv elé.
-Mi mi volt?-kérdezte értetlenül.
-Hát az előbb, te nagyon hülye.-förmedtem rá, mire felnevetett.
-Nem tudom miről beszélsz. Csak köszöntem a testvérednek.-mondta, mire értetlenül néztem rá. Jó...a csávó nagyon hülye.
-Persze.. Azért néztetek úgy egymásra..-morogtam, majd nem foglalkoztam tovább a témával, hanem inkább elkezdtünk játszani.
Persze az este folyamán még elég sokszor volt ehhez hasonló fura jelenet Hope és Aiden között.
* 2 hónappal később *
-Aiden az isten verjen meg...gyere már.-kiabáltam a fiúra, mikor még mindig a testvéremen csüngött. Nem tudom mi ez közöttük, de az utóbbi hónapokban nagyon sokat vannak együtt. És néha már az idegeimre mennek ezzel.
-Jó, jövök már.-mondta és már ott is volt mellettem.
-Mehetünk?-kérdeztem, mire bólintott, így elindultunk a törzshelyünkre, azaz deszkázni. -A többiek már tuti minket keresnek.
YOU ARE READING
Csak Te + Èn /C.D. ff./ -BEFEJEZETT-
FanfictionNicole Diamonds egy átlagos életet élő 17 éves lány. Viszont az új tanév első tanítási napján nagy meglepetés éri, mikor ugyanis új osztálytárs érkezik Cameron Dallas személyében. A lány egyből felismeri régi ismerősét, aki azonban tagadja kilétét...