¤Rebecca Moon¤
---.---
-Én drámázok? Szerinted csak drámázok?-kiabált Nic. Asszem most akadt ki teljesen.
-Igen. Csak játszod itt a sértődöttet, meg a drámahercegnőt. Közbe meg már rég túltehetted volna magadat az egészen.
-Elegem van. Nem értitek, hogy mit miért teszek, de azért barátnak nevezitek magatokat. Hát tudod mit Antonia, egyáltalán nem vagyunk barátok egyikőnk se.-egyikőnk se? Miért? Miért fáj ez ennyire? Egyáltalán komolyan gondolja, vagy tudja is, hogy miről beszél?- És lehet hogy drámahercegnőt játszok, de én legalább nem vagyok áruló. Mert azok vagytok....árulók.-árulók...én nem árultam el senkit. Mielőtt bármit tehettem volna, vagy gondoltam volna a tetem hamarabb reagált és a kezem az arcával találkozott.
-Nem árultunk el.-mondtam, majd a két döbbent lánynak hátat fordítva elindultam vissza a terembe. Antonia hamar utolért.
-Rebi jól vagy?-kérdezte aggódva.
-Nem.-suttogtam, majd megtöröltem a szemem, hogy a kitörni készülő könnyeimet eltüntethessem.
---.---
-Miattam ment el igaz?-kérdeztem Antoniát, mikor biztosak lettünk abban, hogy Nicole elköltözött.
-Nem, nem Rebecca, biztosan nem miattad.-próbált nyugtatni.
-Akkor ki miatt? Hmm? Felpofoztam...pedig nem is akartam. -kiabáltam.
-Shh...hallgass.
-Miért?
-Ő még nem tudja, hogy ezt tetted...ki tudja, hogy reagálna.
-Nem érdekel. Bántotta őt..nem szándékosan, de megtettem. És...és ezután ő elköltözött, akkor szerinted ez csak véletlen?-akadtam ki.
-Mit csináltál?-kérdezte egy hang mögülem, mire mind ketten össze rezzentünk.
-Felpofoztam a suliban Nicole-t mert hülyeségeket beszélt.-mondtam, mire Cameron szeme izzani kezdett.
-Cameron.-jelent meg Shawn és Gilinsky.
-Hozzá mertél érni.-kiabált majd elindult felém. A két fiú megpróbálta megállítani, de nem sikerült nekik, akkor már mindenki a szobába tömörült és próbálta Cameront lenyugtatni.
-Cameron Dallas. Ide figyelj, nem te voltál az aki nem volt képes elmondani mindent neki? Nem te késtél el azzal a szóval? -kiabálta Johnos, mire Cam rákapta tekintetét.
-Te kussolj. -kiabált önkívült állapotban.
-Rebecca kezén is szárad, hogy Nicole elköltözött, de ez leginkább a te hibád.-védett meg barátom, de csak még nagyobb bűntudatom lett szavaitól.
-Hagyjátok.-kiabáltam.-Ha az én hibám is...akkor nem tudok ezzel a ténnyel élni...szóval azt csinálsz amit akarsz.-mondtam és csukott szemmel vártam az ítéletre.
-Sajnálom.-morogta, majd ajtó csapódás zavarta meg a csendet. Két kar fonódott körém, majd lassan kinyitottam a szemem.
-Nem fog bántani...soha, ígérem.-suttogta a fülembe.
-Az én hibám is...szóval megérdemlem.-morogtam, miközben szorosan hozzá bújtam.
-Shh...ne mondj butaságokat. Nicole vissza fog jönni.
-Bi-Biztos?
-Nem kell, hogy bűntudatod legyen.-mondta Antonia.-Minden rendbe fog jönni.
-Remélem.-suttogtam.
¤Antonia Peterson¤
Elég ijesztő volt Cameron kirohanása. Tényleg azt hitte, hogy bántai fogja Rebecca-t, de hála az égnek észhez tért.
-Min gondolkodsz annyira?-kérdezte Dylan.
-Semmiség.-suttogtam és megcsókoltam. De szeretem ezt a fiút 😍😊
-Rebecca jól van?
-Túl lesz ezen, csak azt hiszi az ő hibája.
-Nicole mindenki miatt ment el, nem bírta feldolgozni...mondhatni túl gyenge volt, de szerintem jót fog ez neki tenni.
-Jó, de mi lesz a vadászokkal? Így nem könnyebb préda nekik?-kérdeztem bizonytalanul.
-Igazából igazad van. De azt hiszed, hogy hagyjuk, hogy bántsák?-suttogta.
-Mi?
-Tudjuk, hogy hol van, de nem mondjuk el. És ezt ne mond el Cam-nek. Az lenne a lehető legrosszabb...mert akkor megkeresné.
-De hogy?
-A barátnőd barátja...khm használta az anyukáján az erejét, mire ő szíves örömest elmondott mindent.
-Hol van?
-Sajnálom kicsim...de ezt nem mondhatom el. Gilinsky se fogja.
-Cameron miért nem tudhatja?
-Nicole-nak most időre van szüksége, ami érthető, de ha Cam megtudja akkor csak zaklatni fogja és ezzel nem segít semmit. Ezért mi figyelünk rá a távolból, teret adunk neki, hogy élhessen, de közben a tudta nélkül vigyázunk rá.
-Értem. -mondtam és a többivel nem foglalkozva öleltem magamhoz, majd mindketten elaludtunk.
YOU ARE READING
Csak Te + Èn /C.D. ff./ -BEFEJEZETT-
FanfictionNicole Diamonds egy átlagos életet élő 17 éves lány. Viszont az új tanév első tanítási napján nagy meglepetés éri, mikor ugyanis új osztálytárs érkezik Cameron Dallas személyében. A lány egyből felismeri régi ismerősét, aki azonban tagadja kilétét...