¤ Antonia Peterson ¤
Állítólag Cameron megbolondult, így Dylan-ék elindultak, hogy "levadásszák". Kissé aggódom miattuk azok után amit mondtak.
-Hé..-bökött meg Rebi.
-Hm?-néztem rá értetlenül.
-Ne aggódj, minden rendben lesz.-nézett rám nyugtatóan.
-Miért...te nem aggódsz Jack-ért?-húztam fel a szemöldököm.
-De...De nem tudom hogy mi van Cameron-nal, és bízok benne, hogy megtudják állítani.
-És mi van ha...-nem engedte, hogy befejezzem.
-Ha be mered fejezni a mondatod, megöllek.-morogta rám idegesen.
-De...-kezdtem volna el.-Sajnálom..
-Sziasztok!-hallottuk meg Dotti hangját az ajtóból.
-Szia.-köszöntünk egyszerre.
-Semmi hír?-kérdezte kíváncsian, mire mi csak megráztuk a fejünket.-Értem.
-Steve?-kérdezte Rebi.
-Dolgozik, így gondoltam átnézek. Nem akartam egyedül lenni otthol.
-Apukádról tudsz valamit?-kérdeztem, mire minden izma megfeszült. Hupsz...kényes téma.
-Amióta Nicole elment ő is eltűnt..a nyomait is eltüntette.-adta meg "lazán" a választ.
-Sajnálom...-mondtam.
-Semmi baj.-mondta egy hamiskás mosollyal.
Ez után a "szuper" beszélgetés után, inkább leültünk kajálni.
-Nem tudjátok mikor jönnek vissza a fiúk?-kérdezte Dotti.
-Nem, sajnos.-mondtam.
¤ Shawn Mendes ¤
-Mi lesz ha felébred? Mire fog emlékezni, és mire nem?-kérdeztem kíváncsian.
-Majd meglátod.-válaszolt Gilinsky és felkapta Cameront. -Most pedig induljunk.
-Már is?-kérdeztem kissé szomorúan.
-Igen.-morogta Johnson miközben megforgatta a szemeit.
-Ez mi volt?-kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Semmi különös.-morogta.
-Mindegy.-mondtam és elindultam le a földszintre.-Mennünk kell, szóval jöttem elköszönni.-mondtam szomorkásan.
-Áh..hát akkor..-kezdte Nicole és szemei könnybe lábadtak.-Hiányozni fogtok.-ölelt meg.
-Te is. -öleltem vissza.-Vigyázz magadra törpe.-súgtam a fülébe. Meghitt pillanatunk a többiek zavarták meg.
-Nicoleee...-szalad oda hozzá Nash, és felkapva megpörgette a levegőbe. -Hiányozni fogsz..te kis bajkeverő.-ölelte meg a lányt, mire még jobban sírni kezdett. Ezután mindenki elköszönt egyesével, majd egy csoportos ölelés után elindultunk.
-Alex..vigyázz Nicole-ra.-mondtam a fiúnak.
-Ez természetes.-bólintott. Tőle is elköszöntünk (persze nem úgy, mint Nicole-tól) és már indultunk is.
-Viszlát Ohama...Hello New York.-morogtam és a többiek után szaladtam. Nem hiszem el, hogy itt hagytak, és nem hiszem el, hogy Johnson rájött...
~*~
Egy kiadós vámpír futás után hazaértem, ahol a többiek az ajtóban várakoztak rám.
-Mi tartott eddig?-kérdezte Dylan.
-Semmi, csak lemaradtam.-mondtam és nem foglalkozva semmivel és senkivel elsőként mentem be az ajtón. Elsőkből lesz az utolsó...Hát ez úgy látszik tényleg igaz.
-Otthon édes otthon.-hallottam meg magam mögül Gilinsky hangját.
-Jack?-kérdezte Rebecca valahonnan, és pár másodperc múlva már egy összegabalyodott párt láthattál az ajtóban..
-Megjöttetek?-kérdezte Antonia is.
bocsánat két összegabalyodott pár volt az ajtóban....
Hánynom kell.....Olyan jó nekik...
-Újra nézhetem ezt...hurrá.-morogtam és felmentem a szobámba.
¤ Rebecca Moon ¤
-Ennek meg mi baja?-kérdeztem a srácokat.
-Nem tudom.-rántott vállat Jack.
-Szerintem szereznünk kellene neki egy barátnőt...de sürgősen.-mondta Johnson.-
-Meglehet.-nevettem fel és újra megcsókoltam barátom.-Hiányoztál..-mondtam szomorúságot tettetve.
-Te is nekem.-mondta.
-Akkor jó...már azt hittem valami nőkkel voltál és el is felejtkeztél rólam.-húztam az agyát.
-Hát voltak nők nem mondom...de egyik se olyan mint te.-ezen a mondaton kicsit meglepődtem és egy kicsit elhúzódtam tőle, majd felvontam a szemöldököm.
-Tényleg...hol is voltatok?-kérdezte Antonia helyettem.
-Ha nem mondjátok el Cameron-nak elmondjuk.-mondta Dylan.
-Esküszöm, hogy nem mondom el.-mondtuk Antonia-val egyszerre.
-Rendben.-bólintott és belekezdett.
-Cameron-nak volt...vagy még van egy gonosz oldala...és amikor sikerült "aktiválnia" az új erejét, akkor életre kelt, és átvette a teste fölött az irányítást. Mindenkit megakart ölni, aki fontos Cameron-nak, de mivel mindet nem sikerült elindult Nicole-ért. A lényeg, hogy ott voltunk, hogy megmentsük Nicole-t, ami sikerült. Majd töröltük Cameron emlékeit, arról hogy hol járt, és majdnem mit csinált Nicole-al.-mondta Dylan.
-Hogy mi??-kérdeztem elsőnek a sokkból felkelve. Dotti és Antonia még mindig valahol máshol jártak.
-Mi nem volt érthető?-kérdezte Dylan, mire Jack szúrós pillantásokkal jutalmazta meg.
-Nem hülye vagyok..csak most ez komoly?-kérdeztem.
-Igen, kicsim..komoly.-mondta Jack.
-És Nicole jól van?-kérdezte Dotti.
-Igen..és van egy hibrid barátja.-válaszolt Taylor.
-Egy hibrid barátja...?!-akadtam ki még egyszer.
-Igen...mi olyan meglepő ebben?-kérdezte Dylan.
-Na jó Dylan..most már befejezhetnéd, hogy így beszélsz a barátnőmmel, mit szólnál ha én beszélnék így Antonia-ról?-kérdezte Jack, és itt mindenki az említett lányra nézett, aki elég fura összhatást nyújtott a megdöbbent arcával és a nyitott száján kifolyó nyállal.
-Khmm.. Az én barátnőmről le lehet szállni.-mondta Dylan és rázogatni kezdte a lányt.
-Ezt én is mondhatnám.-mondta barátom..
-Hmm..mi-mi van?-tért végre magához Antonia.
-Folyik a nyálad az van.-morogta gúnyosan barátom, mire megböktem.-Most meg mi van?Megvédelek és az se jó?-mordult rám, mire kicsit megijedtem tőle.
-Fasza..most megijesztetted a saját barátnőd.-mondta Johnson,és ekkor legszívesebben belefojtottam volna Antonia nyálába.
-Ohh tényleg...-csattant fel.-Miért nem foglalkozol magaddal te meg?? Mindig csak más dolgába szólsz bele.- kiabált és kiviharzott.
-Otthon édes otthon...igaz?-kérdeztem szarkasztikusan Dylan-t, majd barátom után indultam.
YOU ARE READING
Csak Te + Èn /C.D. ff./ -BEFEJEZETT-
FanfictionNicole Diamonds egy átlagos életet élő 17 éves lány. Viszont az új tanév első tanítási napján nagy meglepetés éri, mikor ugyanis új osztálytárs érkezik Cameron Dallas személyében. A lány egyből felismeri régi ismerősét, aki azonban tagadja kilétét...