3. ÉVAD->HAT

1.7K 80 2
                                    

-Mind meghalunk?-kérdeztem értetlenül.

-Hülyeség.-vágta rá kapásból Cameron.

-Nem..Nem az.-mondta nyugodtan Dylan.

-Mi? Miről beszélsz? És egyáltalán hogy tudsz ilyen nyugodt maradni?-kérdeztem felháborodottan.

-A múlt meg van pecsételve. Mit akarsz, hogy reagáljak?-kérdezte.

-A múltunkat mi alakítjuk.-szólal meg Carter.

-Igaz.-helyeselt Alex.

-Honnan veszitek? Hisz látta a halálunkat.-mondta Dylan.

-Honnan tudod,hogy látomása volt?-kérdeztem.

-Pár éve ismerem..jó pár éve. Tudok ezt- azt.

-Feladom..túl pesszimista vagy.-morogtam és az ablakot kezdtem fürkészni.

-Nem lesz semmi baj.-suttogja mögöttem Cameron és átölel.

-Honnan tudod?-kérdeztem szembe fordulva vele.

-Ha úgy van ahogy Dylan mondta...titeket nem bántanak.

-És ha mégis?

-Megvédelek.-suttogta, majd csókolt lehet ajkaimra.

~*~

Egy ideje csak az ablakot fürkészem..mi fog itt történni?

-Felkelt.-kiabálta Nash.

-Beszélj.-morogta Dylan a lánynak.

-A hatalom..Ha élni akartok meg kell bíznotok bennem.-mondta a lány.

-Miért bíznék benned, ha már megöltétek a nagyszüleimet.-kérdezte Dylan.

-Muszáj lesz..támadni fognak.

-Soha nem fogok bízni benned!

-Muszáj lesz.-morogta Cam.

-Hülyék vagytok, ha hisztek neki. Még is miért akarna segíteni nekünk?

-Shawn.-mondtam halkan.

-Mi van Shawn-nel?-nézett rá idegesen.

-Szereti Shawn-t.-mondta Carter, mire bólintottam.

-És nem akarom, hogy meghaljatok.. Nem akarom már többet, hogy ártatlanok haljanak meg azért, mert a szüleim hatalom függők.-mondta szomorúan Christina.

-Igazat mond..te is tudod.-mondta Taylor.

-Igen..tudom.-morogta Dylan.-De akkor sem hiszek neki.

-Jó akkor szavazzunk.-szólalt meg Rebecca.

-Ki van vele?-kérdeztem, mire Dylan-en kívül mindenki felnyújtotta a kezét.-Ki van ellene?-kérdeztem, mire Dylan nyújtotta a kezét egyedül. Elég dühösen nézett Antonia-ra, hogy nem áll mellé, mire Antonia kicsit szomorú lett.

-Bocsi, de van abba valami amit mond.-mondja Antonia, Dylan szemébe nézve.

-Oh...Nem érdekel.-morogta Dylan és felment az emeletre. Antonia szomorúan nézett utána, majd megindult ő is az emeletre, mire a keze után kaptam.

-Hagyd egy kicsit...had nyugodjon meg.-mondtam, mire bólintott.

-Most mi lesz, akkor?-kérdezte Alex.

-Beszélek velük..és bármi történik megállítom őket!-mondta határozottan Christina.

-És ha nem?-kérdezte Johnson.

-Az nem jó..nagyon nem jó.

-Fu...Hát nem mondod.-mondta szarkasztikusan Gilinsky.

-Na akkor vágjunk bele.-mondta Matt.

-Ha bármi hülyeséget mersz csinálni..-kezdte Cam. Na..nem csak Dylan nem bízik benne. Igazán senki sem bízik benne.

-Nem csinálok semmi rosszat.-mondta a lány, majd elindult az ajtó felé.

-Várj!-szólt utána Shawn, mire vissza fordult.-Veled megyek.

-Nem..Ne gyere.

-De megyek! Nem tudsz megállítani.-válaszolta Shawn és már ment is barátnője után. A lány bizonytalanul elmosolyodott, majd kilépett a házból.

Remélem sikerül..sikerülnie kel!

-Sikerülni fog.-mondta Johnson.

-Szállj ki a fejemből!-vágtam vállba játékosan. A többiek leültek a kanapéra és telepatikusan..-vagy hogy-hallgatták a párbeszédet oda kintről. Én az ablakban állva figyeltem, ahogyan a két személy a sötétség felé sétál.


¤ Shawn Mendes ¤

Elindultunk a sötétséghez. Minél közelebb kerültünk engem annál inkább kivert a víz. Bízom Christina-ban..de láttam..láttam a véget.

-Minden rendben lesz.-nézett rám egy mosoly kíséretében és össze kulcsolta az ujjainkat. Minél közelebb értünk annál jobban láttam mennyien vannak, mind fekete csukját viseltek..kibaszott jó. Egy depressziós falka.

-Lányom..mit csinálsz ezzel a senkivel?-hallottam egy ismeretlen mély hangot..az egyik fekete ruhás levette a csuklyáját.

-Apám.-hajolt meg Christina, mire én is követtem példáját. Mutass tiszteletet és vérontás nélkül nyerj háborút.

-Lányom..már egyszer elmagyaráztam nem? Nem állunk össze minden jött ment szeméttel.-nézett rá kemény tekintettel az apja.-Elfogni a fiút.-adta ki parancsba, mire a szemeim barnából vörössé színeződtek. Nem hagyom magam olyan könnyen..

-Nem apa!-kiáltott fel Christina, mire megfagyott az amúgy is fagyos levegő. Ahhoz képest, hogy nyár van...mellettük olyan érzésem van, mintha a leghidegebb télben lennénk.-Nem fogom tovább hagyni, hogy ezt csináld! Abba kellene most már hagynod, hogy a nővérem halála miatt mindenkit megölsz aki az utadba kerül. Te nem egyre hatalmasabb leszel, hanem egyre bolondabb! Vedd már észre, hogy mit csinálsz.

-Lányom..

-Nem! Nem érdekel mit akarsz mondani apa! Utánad én következem, szóval..megparancsolom, hogy hatjátok békén őket..És apa te pedig gondolkozz el azon, hogy az igazi ellenséggel kellene foglalkoznod, nem pedig ártatlanok gyilkolásával.-mondta határozottan Christina. Azt hiszem még jobban bele szerettem. Míg őt néztem egyszer csak a látásom elsötétedett és képek jelentek meg. Újabb látomás..újabb látomás a halálról. Attól, hogy egy csatát megnyersz..még a háborút nem.

-Shawn! Shawn, jól vagy?-kérdezte valahonnan messziről Christina. A látásom lassan vissza tért.

-Láttam..-kezdtem.

-Mit? Mit láttál?-kérdezte kíváncsian.

-Halált..még több vért..mindenhol vér fojt.

-Ki vére?

-A miénk..a családodé..mindenkié.


xxx

Sziasztok!

Itt lenne a következő rész....Remélem tetszik 😊😉🙈⭐

Egyre közelítünk a 10K megtekintéshez...Nagyon köszönöm nektek! Imádás van!! 💖👌😘😍😊🤭

xXPuding

Csak Te + Èn /C.D. ff./  -BEFEJEZETT-Where stories live. Discover now