-Terhes vagyok..-suttogtam magam elé.
-De még semmi sem biztos.-morogta Cameron és ott hagyott egyedül a fürdőben.
-Hé...most hová mész?-kérdeztem, mire felém kapta a fejét.
-Elviszlek egy orvoshoz...vagyis AZ orvoshoz.-mondta, mire értetlenül néztem rá.
-Kihez?
-Shawn apjához.-mondta nyugodtan és pakolt tovább.
-Tényleg..-esett le.-Shawn apja orvos.
-Az.. és mivel normális kórházba, normális orvoshoz nem vihetlek, ezért hozzá megyünk.
-Várj..mi az hogy nem mehetek normális kórházba?
-Nicole...ha még nem tudnád vámpír vagy.-mondta, mire csak néztem magam elé.-És nem is akármilyen.
-Jaj létszi ne...Ne kezd megint azt, hogy mennyire különleges vagyok..
-De ha egyszer az vagy..
-Jó. Az vagyok, mert ember voltam és egy hibrid változtatott át...így mind a három vér keveredik bennem..de ezt már unom. Szóval létszi ne kezd.-mondtam és végre segítettem neki összepakolni.
-Kész vagy?-kérdezte, mire bólintottam.-Akkor menjünk.
Beültünk az autóba és elhagytuk a mi kis 'palotánkat'. Útközben azon gondolkoztam, hogy mi van, ha igaz? Mi van ha tényleg terhes vagyok? Vajon fiú lesz vagy lány? Vajon milyen anya lesz belőlem? Vajon jó szülők leszünk? -Túl sok a 'vajon'-nal kezdődő mondat. Túl sok a megválaszolatlan kérdés.
Cameron észre vehette, hogy valami nem stimmel velem,mert kezét a combomra helyezte, mire felé kaptam a tekintetem. Bátorítóan rám mosolygott, mire kicsit megnyugodtam. Megálltunk egy nagyobb fehér épületnél. Cameron kinyitotta nekem az ajtót és megfogta a kezem.
-Minden rendben lesz.-mondta, mire bólintottam és már indultunk is be az épületbe.
~*~
-Igen..-kezdte az orvos mikor az ultra hang felvételt csinálta.-Áh..megvan.-mondta egy mosoly kíséretében.-Látja? Ott.-mondta és rámutatott egy picike valamire.
-Igen látom..-mondtam és hirtelen elkezdtek folyni a könnyeim..Nem-nem azért mert szomorú vagyok, vagy csalódott. Nem én most hihetetlenül boldog vagyok.
-Várjuk..-kezdte, majd egy pillanatra elkomolyodott, mire megijedtem. Vajon mi a baj?
-Mi az?-kérdezte idegesen Cameron.-Baj van? Mi a baj?-idegeskedett tovább.
-Semmi..semmi baj nincs. Nyugodjon meg. És most tényleg nagyon meg kell nyugodnia. Mert az van, hogy nem egyedül van a pici.-mondta, mire a szívem kihagyott egy ütemet és Cameron is megfagyott.
-Hogy mi?-kérdeztem.
-Ketten vannak...ikrek.-mondta, mire lesokkolt állapotba néztem rá. Gondolom nagyon értelmes fejet vághattam..
~*~
Miután végeztünk az orvosnál-és mivel kinyávogtam magamnak, hogy éhes vagyok..-, elindultunk, hogy keressünk valami étterem félét. Úgy 5 perc autókázás után találtunk egy kisebb kávézót.
-Nem hiszem el..-mondta Cameron egy sóhajtás közepette, én pedig egy pillanatra abba hagytam szendvicsem elfogyasztását.
-Cameron...-suttogtam, mire rám nézett. Arca gondterheltnek tűnt.
-Mi szülők leszünk..érted? Kis babánk lesz..-mondta, mire nyeltem egy nagyot és rákérdeztem arra, amitől a legjobban féltem.
-Nem akarod igaz?-kérdeztem szomorúan a szemébe nézve, mire megváltozott arckifejezése.
YOU ARE READING
Csak Te + Èn /C.D. ff./ -BEFEJEZETT-
FanfictionNicole Diamonds egy átlagos életet élő 17 éves lány. Viszont az új tanév első tanítási napján nagy meglepetés éri, mikor ugyanis új osztálytárs érkezik Cameron Dallas személyében. A lány egyből felismeri régi ismerősét, aki azonban tagadja kilétét...