[HÉT]

2.1K 87 0
                                    

¤ Cameron Dallas ¤

Lassan egy fél év telt el azóta, hogy Nicole elment. Lassan egy féléve nem tudok róla semmit.
A legfurcsább az egészben, hogy mindenki nyugodt körülöttem, mintha nem történt volna semmi és minden okés lenne.

De itt semmi nem okés.

Dühös vagyok rá, amiért elment.

Dühös vagyok rá, amiért nem hitt nekem.

Dühös vagyok rá, azért mert nem hallgatott meg.

Dühös vagyok Rebecca-ra mert bántotta.

De legfőképpen magamra vagyok dühös, amiért elüldöztem őt magam mellől, pedig minden annyira tökéletes volt vele.

Hiányzik...hiányzik az illata, a mosolya, a hisztizése...mindene.

Mióta elment megállíthatatlan vagyok, ha rajtam múlna lemészárolnám a várost, aztán majd jönnének a Fők és megölnének. Nélküle így sincs életem, szóval mindegy.

Akarom őt...nem testileg és főleg nem a vérét, nem én ŐT akarom.

-Cam...Cam itt vagy?-hallottam meg Nash hangját.

-Mit akarsz?-morogtam rá.

-Csak azt kérdeztem, hogy ma se jössz suliba?

-Eltaláltad.-morogtam flegmán.

-Jól van ember...vagy mi.-nevetett fel. (hülye vicc) -Azért nem kell felkapni a vizet.-mondta, majd egyedül hagyott.

Miután egyedül maradtam elgondolkoztam, hogy ma mit kellene csinálni, de maradtam annál az opciónál, hogy semmit...semmit vadászsáson kívül.

Éppen az erőben futottam, mikor egy őz került elém. Óvatosan elkezdtem megközelíteni, mikor már majdnem elkaptam valami megzavart...hangok a fejemben...meg fogok bolondulni?

-"Te vagy Cameron igaz?"-hallottam meg a fejemben egy hangot.

-Ki vagy te? És hol vagy?-kérdeztem magamtól.

-"Nem bolondultál meg ne aggódj, de igaz te vagy Cameron?"-tette fel újra kérdését.

-Igen, de jó lenne tudni, hogy te ki vagy.-morogtam.

-"Egyszer majd megismersz. Csak annyit kell tudnod, hogy ismerem Nicole Diamonds-t és hasonlítok hozzád."

-Hogy mi? Nic....ha hozzá mersz érni megöllek.-fenyegettem meg a 'hangot'.

-"Ez aranyos...-nevetett.-nem akarom bántani, sőt...vigyázok rá, mert tudom, hogy eléggé megakarják ölni. "

-Figyelj nem tudom, hogy ki vagy...de rohadtul elmondhatnád, hogy hol van.

-"Azt sajna nem tehetem. Viszont vigyázz, mert a közeljövőbe egészen rossz dolgok fognak történni veled."-és ezután elhalhatott.

MI A FRANC VOLT EZ??? Bazd meg! Ha hozzá mer érni....és mi az, hogy hasonló hozzám???

Nem értek semmit.

.....

Ezután csak arra emlékszem, hogy faágak csörögtek mögülem, majd valaki leterített a földre. Próbáltam vissza támadni, de erősebbek voltak..és persze többen....


xxxx

Sziasztok! 😊😉

Remélem felkeltette az érdeklődéseteket a "hang" és az, hogy mi lesz Cameron-nal...

xXPuding

Csak Te + Èn /C.D. ff./  -BEFEJEZETT-Where stories live. Discover now