¤ Nicole Diamonds ¤
Mikor kinyitottam a szemem egy aggódó barna szempárral találtam magam szembe. Egyből elmosolyodtam, mivel észre sem vette, hogy felkeltem. Óvatosan megszorítottam a kezét, mire végre felfigyelt rám.
-Nicole.-suttogta, majd egy hatalmas mosoly terült szét az arcán.-Felébredt.-szólt ki az ajtón, mire egy csomó hangot hallottam kintről. Azt hiszem mindenki itt van..
Egy orvos lépett be a terembe.
-Hogy érzi magát? -kérdezte.
-Jól.-mosolyogtam,mire bólintott.
-Van egy pár rutin vizsgálat..ha minden jól sikerül, holnap haza mehet.-mondta, mire bólintottam.
~*~
Elvégezték a vizsgálatokat, már csak az eredményre kell várni és kiderül,hogy mehetek-e haza,vagy még jó pár napot dekkolhatok itt.
-Soha! Soha többet ne csinálj ilyet.-nézett rám szúrós tekintettel Cameron, mire egy picit megijedtem.
-Sajnálom.-suttogtam.
-Majdnem meghaltál...-mondta szomorúan.
-De élek, szóval..-kezdtem, mire egy mérges Cameron-be ütközött a tekintetem.
-Nagyon haragszol?-kérdeztem, mire bólintott.-Ígérem, hogy soha többet nem csinálok ilyet..légyszi, ne haragudj.-mondtam kiskutya szemekkel.
-Aish..-morogta, mire felálltam az ágyról és megöleltem.-Mindig eléred, hogy ne haragudjak rád.-morogta, majd adott a homlokomra egy puszit, mire morcos fejet vágtam.
-Csak ennyi?
-Csak ennyi.-nevetett,majd kilépett az ajtón én pedig durcásan leültem az ágyra. A többiek is bejöttek és mindenkitől megkaptam a fejmosást..anyán kívül, mivel szegény azt se tudta, hogy mi történt velem. A srácok kamuztak neki valamit, amit bizonytalanul, de elhitte.
-Annyira örülök, hogy felkeltél.-ölelt magához.
-Én is.-nevettem.
-Bejöhetek?-dugta be a fejét az orvos, mire mosolyogva bólintottam.
-Nos..az eredményei jók, szóval holnap délután, már a saját ágyában lehet.-mondta az orvos egy mosoly kíséretében.
-Köszönöm.-mosolyogtam.
~*~ Pár nappal később ~*~
-Lemegyünk a partra?-kérdeztem a többieket.
-Most?-morogta lustán Aaron.
-Igen, most.-mondtam nevetve. Mivel mindenki ott feküdt ahol éppen csak tudott..Aaron, Shawn, Carter és Nash a kanapén fetrengtek, jóformán egymáson feküdtek, de őket ez nem zavarta. Nem is értem, hogy férnek el négyen a kanapén. Alex, Cameron, Dylan és Steve egy-egy fotelbe helyezkedtek el, míg a többiek szétszórtan a földön hemperegtek.-Lusta dögök.-nevettem.
-Hogy micsoda?-ugrott fel Cameron a fotelből és a többiekkel nem foglalkozva átgyalogolt rajtuk, amit ők csak pár nyögéssel díjaztak.
-Cameron..légyszi..fogyjál le.-morogta Taylor, mire felkacagtam.
-Mit mondtál az előbb?-kérdezte, mikor oda ért elém.
-S-Semmit.-nevettem.
-Aha, persze.-mondta és felkapott a vállára, majd szaladni kezdett velem.
-Tegyél le!-visítottam és közbe a hátát ütöttem.
-Nincs az, az isten.-nevetett.
-Hová viszel?
YOU ARE READING
Csak Te + Èn /C.D. ff./ -BEFEJEZETT-
FanfictionNicole Diamonds egy átlagos életet élő 17 éves lány. Viszont az új tanév első tanítási napján nagy meglepetés éri, mikor ugyanis új osztálytárs érkezik Cameron Dallas személyében. A lány egyből felismeri régi ismerősét, aki azonban tagadja kilétét...