¤ Nash Grier ¤
-Jack...Jack, Cameron nem lélegzik.-mondtam idegesen és ijedten.
-Hogy mi?-kapta fel a fejét, majd ijedten nézett rám.
-Szólj a többieknek.-adtam ki a parancsot, mire ő leszaladt a lépcsőn.
-Hé...te barom, muszáj életben maradnod, szóval kelj fel.-kezdtem rázogatni, ütögetni. És ahogy mozgattam egy helyen felcsúszott a szakadt pólója és egy harapásnyom díszelgett az oldalán. Leszedtem róla a pólót és úgy néztem a sebet...azt hittem minden sebe begyógyult, de ez úgy látszik nem.
-Mi történt?-esett be az ajtón Dylan.
-Nem lélegzik...és találtam egy harapást rajta.-daráltam le, majd az erőmet használva próbáltam vissza hozni Cameront az élők világába.
-Harapás?-kérdezte sokkos állapotba Dylan.
-Igen...ha-rapás.-mondtam szaggatottan, mivel megterhelt, hogy használom az erőmet.
-Akkor tudom mi történik.
-I-igen mi?
-Hagyd őt...
-Dehogy hagyom...hülye vagy?-akadtam ki.
-Át fog változni...de attól függetlenül, még nem tudom, hogy életbe fog-e maradni. -mondta, mire én még hülyébben néztem rá.
¤ Dylan O'Brien ¤
Hibrid....
A hibridek azok a fajok, akiknek szüleik vámpírok és vérfarkasok is. De nagyon kevés esetben harapott vámpírokból/vérfarkasokból is lehetnek.
Nagyon kevés tudásunk van a hibridekről. De az biztos, hogy kiszámíthatatlanok és hatalmas erejük van. A hibridek erősebbek-gyorsabbak bármelyik fajnál, mivel az ő ereikben két domináns vér folyik. Csak nagyon kevés esetben élik túl azok akiket hibriddé változtatnak, mert a szervezetük nem bír el ennyi erőt. Ha viszont túlélik az első időszakokban megfékezhetetlenek és irányíthatatlanok. Erejük lassan bontakozik ki, így nem lehet megállapítani egyből, hogy egy hibridnek milyen képességei vannak.
Veszélyesek!
A nagykönyv tartalma kissé ledöbbentett. Cameron nem biztos,hogy túléli, de ha igen akkor ránk nézve veszélyes lehet. Bár azt nem értem, hogy ha a vadászok támadták meg...-biztos,hogy ők támadták meg-akkor melyik vérfarkas olyan hülye, hogy megharap valakit, és ha így reagál akkor csak egy alfa lehetett.
Megalkották a saját halálos ítéletüket vagy éppen Cameron halálát.
¤ Nash Grier ¤
-Hibrid?-döbbentem le Dylan monológján.
-Igen...és vagy túléli vagy meghal, ez már csak az ő szervezetén múlik. Te ezen nem tudsz segíteni.
-Szóval rajta múlik...-mondani akartam még valamit, de Cam megszorította a kezem, mire én és Dylan is oda kaptuk a fejünk.
¤ Cameron Dallas ¤
Mikor felkeltem megszűnt a fájdalom, de az értetlenségem megmaradt. De hamar választ kaptam minden kérdésemre, mivel Dylan a tudta nélkül válaszolt rájuk.
Mindent hallottam amiről beszéltek. Őszintén....örülök neki, hogy hibrid, vagy mi lettem és túl is éltem.
-Cameron...minden oké?-kérdezte aggódva Nash.
-Igen.-mondtam.
-Hallottad amiről beszéltünk...-morogta Dylan.
-Legalább nem kell még egyszer elmondanod.-nevettem fel.-És nem, nem fogok rátok veszélyt jelenteni...legalábbis remélem, bár már alig várom, hogy megtudjam milyen képességeket kaptam.-ültem volna fel az ágyon, de Nash vissza nyomott abba.
-Maradj nyugton, neked most pihenned kell és ha annyira hallottad amiről beszéltünk tudnod kellene, hogy nem azonnal fogod megtudni az erődet...ha egyáltalán kapsz.-mondta, mire nekem elvette a jókedvem.
-Amúgy akkor én most olyan vagyok mint ti ugye?-kérdeztem Dylan-t.
-Miért kérded?-húzta fel a szemöldökét.
-Hát tudod, ti olyan normális emberi kajákat is szoktatok enni, míg mi nem. És olyan régen ettem már pizzat.-mondtam csillogó szemmel, majd vissza emlékeztem arra, hogy milyen volt mikor még azt hittem, hogy ember vagyok.
-Nem tudom, de megpróbálhatjuk.-mondta és kiment a szobából.
-Nash...még egyszer ne buzulj, ha haldokolni próbálok. "Haver, mu-muszáj életben maradnod." "Szükségem van rád." meg ilyenek...nagyon gáz.-nevettem, mire ő szúrós tekintettel nézett rám, de persze a végén elmosolyodott ő is.
-Oké, akkor még egyszer ne haldokolj nekem, te idióta.-nevetett, mire belőlem kiszakadt a nevetést.
Majdnem meghaltam...de már jobb vagyok mint "új" koromban.
Persze, ez még nem a vég...nem ez valami újnak a kezdete.
Csak remélni tudom, hogy ez az új ez jó dolog lesz és senki vesztét nem fogja okozni. Belehalnék abba, ha valaki olyannak venném életét aki fontos nekem.
YOU ARE READING
Csak Te + Èn /C.D. ff./ -BEFEJEZETT-
FanfictionNicole Diamonds egy átlagos életet élő 17 éves lány. Viszont az új tanév első tanítási napján nagy meglepetés éri, mikor ugyanis új osztálytárs érkezik Cameron Dallas személyében. A lány egyből felismeri régi ismerősét, aki azonban tagadja kilétét...