3. ÉVAD->HÉT

1.7K 79 6
                                    

¤ Shawn Mendes ¤

-A miénk..a családodé..mindenkié.-motyogtam megtörten.

-Mit beszél a fiú?-kérdezte Christina apja.

-Apa..ő látja a jövőt. És azt mondta, hogy látta mindannyiunk halálát.

-Én soha nem halok meg..hazudik.-mondta az apja. Ez bolond..

-Mit láttál még?-kérdezte Christina apjára nem figyelve.

-A vadászok..akik Nicole-t akarják... Ők voltak, és nem voltak egyedül. Olyanokkal voltak mint ti.. De még is valahogy másak voltak.

-Milyenek? Milyenek voltak?-kérdezte Christina apja.

-Most már érdekli? Az előbb még hazugságnak tartotta.-mondtam ridegen.

-Mond már.-förmedt rám egy másik fekete csuklyás.

-Nem tudom.. más volt a szemük?-kérdeztem magamtól, majd próbáltam vissza emlékezni arra amit láttam.-I-Igen, más volt a szemük, azt hiszem nem vámpírok voltak.

-Akkor mik?-kérdezte Christina.

-Vérfakasok..-mondtam, mire az apja is tágra nyílt szemekkel figyelt.

-Lehetséges ez apa?-kérdezte.

-Nem..vagyis..-kezdett gondolkozni.

-Akkor igen vagy nem?-kérdeztem, mire szúrós tekintettel ajándékozott meg. Oh..én is szeretlek.

-Azt hiszem igen.-mondta ki végül, mire felmásztam a földről és ijedten néztem rájuk.

-Mi az?-kérdezte Christina.

-Mindig csak a halált látom.. Érted? A halálunkat.. E csatát lehet megnyertünk..de a háború még hátra van. És ott nem nyerhetünk.. Két látomást egyszerre nem lehet megváltoztatni. Lehetetlen..-suttogtam, majd megfordultam és elindultam a házba.

Nicole-t akarják nem? Hát én nem akarok meghalni miatta...


¤ Jack Johnson ¤

Nicole-t akarják nem? Hát én nem akarok meghalni miatta... -olvastam Shawn gondolataiban és egyáltalán nem tetszett amit hallottam. Most a félelem beszél belőle, vagy már ennyire nem érdekli Nicole? Ha halállal fenyegetnek..akkor is harcolunk, ezt ő mondta még régen. Akkor hol marad ez a nagy bátorsága?


¤ Cameron Dallas ¤

-Cameron.-hallottam meg Johnson hangját, mire felé kaptam a fejem. -Beszélhetnénk?-kérdezte,mire bólintottam és felálltam a kanapéról.

-Mond.

-Shawn.. olvastam a gondolataiban.-kezdte, mire jeleztem, hogy térjen a lényegre.-Látta a Vadászokat..és azt hogy mindenki meghal. És úgy gondolja, hogy mivel Nicole kell neki, majd ő megadja amire vágynak.

-Mi van?-kérdeztem idegesen.

-Ne..Ne csinálj hülyeséget. Biztos csak a félelem beszél belőle és nem gondolja komolyan.-kezdte, mire felnevettem.

-Majd kiverem én belőle a félelmet..ne aggódj.-mondtam és elindultam megkeresni Shawn barátomat.

-Cameron. Állj meg!-szólt utánam.

-Most ezt nem mondod komolyan.-kacagtam fel mikor szembe fordultam vele és láttam, hogy a kis vámpírka életre kelt.

-Elég volt már abból, hogy ezt csináljátok.. te és Shawn, Nicole miatt. Már az agyamra megy.

-Nekem is.-kacagtam fel, majd én is villogtatni kezdtem ragyogó szemeim.

-Mit csináltok?-kérdezte ijedten Nicole.

-Csak beszélgetünk.-válaszoltam.

-Aha persze..én meg tudok repülni.-mondta szarkasztikusan, mire vissza fogtam magam,és barna szemeimmel néztem az ő barna szemeit.

-Shawn be van parázva..szerintem megbolondult a sok látomástól. Ki akar adni téged a Bérgyilkosoknak.-válaszoltam, mire a szeme kétszer akkorára nőtt és ijedtség tükröződött benne. Nem akartam elmondani..de jobb ha nem megy Shawn közelébe, így tudnia kell.

-H-Hogy mi?-kérdezte suttogva. Láttam hogy mennyire megijesztettem..szinte remegett, így oda sétáltam hozzá és átöleltem törékeny testét.-Miért?

-Azt hiszi meg fogunk halni.-mondtam neki.

-Látta, hogy meg fogunk halni.-javított ki Jack, mire dühösen néztem rá.

-L-Látta? -kérdezte, mire bólintottam. Gondolkozni kezdett..legalább is azt hiszem, hogy azt csinálta.-A Vadászok vagy kik engem akarnak, ugye?-nem válaszoltam, de azt hiszem nem is kellett.-S-Szóval miattam mindenki megfog halni?-kérdezte könnyes szemekkel. Oh istenem..de utálom mikor sír..

-Nem, dehogy.-suttogtam.

-De! Ne hazudj... Tudom.. Nem vagyok hülye.-mondta idegesen és szomorúan.

-Nicole..-kezdtem, de nem tudtam befejezni,mert megzavart az ajtó csapódás.

-Shawn!-mondta Carter.

-Mi az?-kérdezte Nash.-Mi történt?

-Ma nem halunk meg.-mondta Shawn.-De láttam..-kezdte, mire közbe szóltam.

-Mit láttál? Ha..mit? A saját halálod.. ennyire félted a kis szaros életed, hogy bármit megtennél, hogy megvédd?-kérdeztem.

-Mindig a halált látom..hát nem érted? Ez nem véletlen.-akadt ki.-A te barátnőd miatt fogunk mind meghalni!-mutatott a karomba simuló lányra, mire idegesebb lettem, mint voltam. Mindenki Nicole-t nézte és engem egyre jobban zavart ez az egész szitu.

-Mi van?-kérdezte értetlenül Alex. Istenem ez a csávó nagyon sötét..de legalább jókor tud közbe szólni a faszságaival. Lehet, ha nem szól közbe Shawn már két darabban állna a küszöbön. Nem értem ezt a csávót.Egyszer szerelmes belé..egyszer meg feláldozná a nyomorult kis életéért.

-Nicole-ért jönnek a Vadászok..és mindenkit megölnek aki eléjük kerül. Nincsenek egyedül..nem olyanok vannak velük, mint akik ma majdnem megöltek minket.-mondta,mire nekem is tágra nyílt a szemem. Mi van? -Ha oda adjuk nekik Nicole-t akkor talán életben hagynak.-mondta, mire Dylan nevetését hallottam meg.

-Azt hiszed ha megtennéd..khm, nem fogom hagyni! Akkor megkegyelmeznének nekünk?-nevetett.

-Miről beszélsz?-kérdezte.

-Mindannyiukat egy dolog hajt: a vér..minél több vért onthatnak. Őket az teszi boldoggá,ha csontok ropognak a talpuk alatt. -mondta Dylan. Ezek a fazonok nagyon betegek, az egyszer biztos!

-Amúgy is mi az,hogy feláldozod Nicole-t?-akadt ki Alex.-Ahhoz előbb két hibriden kell átjutnod.-felelte, mire egyszer az életben egyet értettem vele.

-Nem áldozunk senkit, senkinek.-emelte meg a hangját Dylan.-Inkább azt mond meg: láttad mikor érnek ide?

-Láttam.. a következő teliholdkor.-válaszolta, mire megdermedtem egy kicsit.

-Addig már nincs sok időnk.-lépett be az ajtón Christina.

-Segítünk.-szólalt meg az ajtóban egy fekete ruhás alak, mire Dylan megremegett. Upsz..nem lehetnek puszi pajtások,ha így reagál. Gondolom Christina apja az.

-Nincs szükségünk a segítségedre Chris.


xxx

Sziasztok!

Meghoztam az új részt..remélem tetszik. 😊

Szeretném nektek megköszönni a 10K feletti nézettséget és.... Hogy #1 helyen lehetett ez a blog. 😍😭💖😻😘 Igaz, ma már a 2. helyen van, de valóra vált egy álmom, nektek köszönhetően. Szóval Köszönöm nektek! 😭😭😱💖😻😻🙈

xXPuding

Csak Te + Èn /C.D. ff./  -BEFEJEZETT-Where stories live. Discover now