¤ Shawn Mendes ¤
-Jack Johnson.-kiabáltam a nevét, mikor megláttam nemsokkal magam előtt. Ijedten kapta rám vörös szemeit.
-Shawn? Mit akarsz?-kérdezte.
-A halálodat.-néztem rá nemes egyszerűséggel.
-Azt hiszem Cameron beszélt veled.-morogta.
-Úgy ahogy mondod...Csak tudnám honnan tudta meg.-játszottam a hülyét.
-Én inkább a jövővel lennék elfoglalva és nem azzal, hogy éppen Cameron mit csinált velem nemrégen.
-Hogy mi?-húztam fel szemöldököm.
-Cameron tudja az igazságot...
-Te ezt honnan tudod?
-Khm...
-Ja tényleg..-de hülye lettem. De attól, hogy ezt elmondta, még nem akarok semmi mást csak megleckéztetni amiért nem bírta befogni a pofáját.
-Még mindig itt vagy?
-Miért ne...mindennél jobban érdekel, hogyan néznél ki kifordítva.
-Jaj..Shawn...Shawn, kevés vagy te ahhoz.-nevetett, mire bennem felment a pumpa és neki estem...volna ha nem hallok valami zajt a közelben.-Mi az beijedtél?-úgy látszik ő nem hallotta, mindegy..válasz nélkül otthagytam és a hang irányába indultam, biztos hogy nem állat...
Figyeltem minden egyes neszre ami az erdőbe hallatszott..nem lenne jó ha egy ember lenne a közelbe és meglátna...annak semmi jó következménye nem lenne.
Az erdő szélénél járhattam, mikor az egyik fánál egy emberi alak tűnt fel..
-Ki vagy te?-kérdezte csilingelő hangon.
-Ezt inkább én kérdezhetném.-mondtam, és egy lépéssel közelebb mentem hozzá.
-Ne gyere közelebb!-parancsolt rám.
-Jól van...akkor mond el hogy ki vagy.
-Azt nem tehetem..jobb neked és nekem is ha nem tudod ki vagyok.-mondta szomorúan, majd egyik pillanatról a másikra eltűnt a fa takarásából.
Már biztos hogy nem ember..
Nem is én lennék ha nem mennék utána...így hát elindultam a furcsa betolakodónk nyomába.
¤ Dylan O'Brien ¤
-Hol van Shawn?-kérdezte Taylor.
-Ez jó kérdés.-mondtam.
-És hol van Johnson?-kérdezte ijedten Gilinsky. Hát igen a két Jack között szoros a kötelék.
-Ezt nem fogod elhinni, de ezt se tudom.-mondtam és kezdtem egyre idegesebb lenni. Elsőnek ez a Shawn-Cameron incidens, majd az hogy mindenki szépen lassan eltűnik...szuper, aki egyedül magyarázatot tudna adni mindenről, az is eltűnt.
-S-Srácok...baj van.-esett be az ajtón Johnson.
-Jack.-csillant fel Gilinsky szeme.
-Jól van...jól van.-morogta a szőke fiú a másiknak és próbálta eltolni magától.-Majd később..ez most nem ér rá.-morogta.
-Mi történt?-kérdezte Matt.
-Shawn...találkozott valami ismeretlennel, és eltűnt.-magyarázta.
-Hogy mi?-kérdeztem.
-Nem tudom..csak annyit tudok, hogy olvastam a gondolatait, mikor beszélt valakivel és utána az után a valaki tán indult, próbáltam utolérni, de nem sikerült.
-Ismeretlen...-gondolkodtam hangosan.
-És nem ember.-motyogta Jack.
-Hogy mi?-kérdezte hisztérikusan Nash.
-Menjünk.-morogtam.
-Mi..de hová? És hogy fogjátok megtalálni?-kérdezte kétségbe esetten Antonia.
-Ne aggódj.-mondtam és egy csókkal elhallgattattam. -Minden rendben lesz.-és már el is indultunk. Még a végén rám beszéli és itthol maradok.
-Hol kezdjük?-kérdezte Matt.
-Az erdő szélénél találkoztak.-motyogta Jack és ekkor elkezdett esni az eső.
-Ez nem jó.-motyogta Nash.
-Nagyon nem.-mondtam és sietősen elindultunk az erdő széléhez.
¤ Shawn Mendes ¤
Hogy lehet valakit ilyen nehezen utolérni?? Mi ő egyáltalán??
-Mondtam, hogy ne gyere a közelembe.-szólalt meg a réten lévő fa.
-Tudom...de muszáj tudnom, hogy ki vagy.-mondtam.
-Pedig jobb lenne ha nem...-nem engedtem,hogy befejezze.
-Ha előbújsz a fa mögül...utána békén hagylak.-mondtam.
-Nem jó ötlet.
-Akkor továbbra is követlek...
-Jó. Jól van...de utána békén hagysz!
-Ígérem!-mondtam és ekkor előlépett a fa mögül.
Sötét haja világított a naplementében, szemei barnán csillogtak. Elvarázsolt..annyira szép, hogy azt hiszem sosem fogom tudni levenni róla szemem.
-Mi az?-kérdezte.
-Te...Te gyönyörű vagy.-motyogtam.
-Én gyönyörű...én csak egy szörnyeteg vagyok.-mondta gyönyörű hangján.
-Mi...Várj már.-és itt újra elszaladt tőlem..
Oh...édes betolakodóm..ha azt hiszed hagylak elmenni, akkor nagyon buta vagy...
¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤
Sziasztok!! 😉🙂
Hoztam nektek egy kis külön kiadást...Remélem tetszett nektek. 😊😏 Ha igen jelezzétek. 😉😉😉
A harmadik évadig kis szünet következik, de egy-két hét..vagy kevesebb és újra jelentkezem. Addig is jó olvasást nektek. 😊💝😏
xXPuding
YOU ARE READING
Csak Te + Èn /C.D. ff./ -BEFEJEZETT-
FanfictionNicole Diamonds egy átlagos életet élő 17 éves lány. Viszont az új tanév első tanítási napján nagy meglepetés éri, mikor ugyanis új osztálytárs érkezik Cameron Dallas személyében. A lány egyből felismeri régi ismerősét, aki azonban tagadja kilétét...