¤ Cameron Dallas ¤
Mikor felkeltem iszonyatos fejfájásom volt.
-Anyám..meghalok.-morogtam.
-Cameron..te fent vagy?-kérdezte Nash.
-Nem...álmomba beszélek nyitott szemmel.-morogtam.
-Oh..bocs.-mondta.-Minden rendben? Hogy érzed magad?-kérdezte kíváncsian.
-Iszonyatos fejfájásom van..és kissé nem tudom hogy..mi is történt?-kérdeztem kíváncsian.
-Mire emlékszel?-kérdezte és a kezembe nyomott valami bogyót, meg vizet.
-Elájultam..-kezdtem és közbe bevettem a gyógyszert.-Majd saját magammal beszélgettem a fejemben?!? Utána valami sötét erő vagy mi az anyám meg akart titeket ölni, és majdnem sikerült is...majd..majd..nem tudom.-morogtam.
-Megállítottuk a sötét éned és újra elájultál..és most itt vagy és velem beszélsz.-mondta egy mosoly kíséretében.
-Értem.-morogtam.
-Szólok a többieknek is,hogy felkeltél.-mondta és kiment a szobából.
¤ Nash Grier ¤
-Srácok..-szaladtam le a lécsőn.
-Mi az?-kérdezte Dylan.
-Cam-Cameron felkelt.-mondtam egy mosoly kíséretében.
-Az szuper.-állt fel mindenki és elindultak fel az emeletre.
-Ja szuper..-morogta Shawn.
Ennek meg mi baja?
¤ Shawn Mendes ¤
Minden nap az övé, minden gondolatom az övé...mégsem lehet az enyém... Minden egyre elviselhetetlenebbé válik. Már nem látok mindent előre..ezt Ő tette velem.
-Shawn..mi bajod?-kérdezte Nash, mielőtt be mehettem volna Cameron-hoz.
-Semmi.-hazudtam.
-Persze...az előbb mi volt ez a kárörvendés?-kérdezte felvont szemöldökkel.
-Semmi.-mondtam egy mosoly kíséretében és kirántottam karom a szorításából, majd bementem a szobámba.
Nem érdekel senki..főleg nem Cameron.
¤ Cameron Dallas ¤
-Shawn?-kérdeztem a többiektől.
-Nem tudom mi baja van...teljesen meg van őrülve.-válaszolta Nash.
-Hát biztos...-morogtam, ezután nyugalmat kértem, így mindenki egyedül hagyott én pedig aludhattam.
~ 3 hónappal később ~
Minden ugyan olyan unalmas lett, viszont legalább van egy dolog, ami leköt mostanában, az pedig az erőm tanulmányozása. és persze Nicole is nagyon sokat jár a fejemben.
Egy éve elég idő? Vajon hiányzom neki? Vagy egyáltalán nem gondol rám? Mi van most vele? -na tessék már megint ezt csinálom..
-Cameron figyelsz?-kérdezte a tanár.
-Mi?..Ja persze.-mondtam zavartan.
-Igen?-húzta fel a szemöldökét.-Akkor miről beszéltem az előbb?-kérdezte.
YOU ARE READING
Csak Te + Èn /C.D. ff./ -BEFEJEZETT-
FanfictionNicole Diamonds egy átlagos életet élő 17 éves lány. Viszont az új tanév első tanítási napján nagy meglepetés éri, mikor ugyanis új osztálytárs érkezik Cameron Dallas személyében. A lány egyből felismeri régi ismerősét, aki azonban tagadja kilétét...