Sziasztok!
Azért toltam ma ide a pofám, hogy BOLDOG MIKULÁST kívánjak nektek.
-Szóval: BOLDOG MIKULÁST MINDEN KEDVES OLVASÓMNAK..ÉS MINDENKINEK 😂🙈😊😘💖
A másik pedig az hogy kedves KRUMPLI barátnőm nagyon szereti ha lelövöm a poénokat, és ezzel tönkre teszem az idegrendszereit. [Kedves barátnőm tudom, hogy elolvasod... 😜😂😉😏 ]
Na tessék lássék pár kis részlet...és ne utáljatok 😂😏😕🙃
~A KÖVETKEZŐ ÉVAD TARTALMÁBÓL:
" Egy pillanatra olyan érzés kapott el mintha valaki figyelne, de mikor hátra néztem rájöttem hogy a szobámba vagyunk. -Mi az?-kérdezte Alex kíváncsian. Asszem kezdek begolyózni. -Nem tudom..semmi.-mondom majd elindulok a konyha felé, mert megszomjaztam.-Te kérsz inni? -kérdeztem. Csendben kezdtük el kiüríteni a pohár tartalmát...ám egyszer csak Alex elejtette a poharat és furán nézett rám. -Mi a baj? Alex...Alex?-kérdeztem és a sokkos srácból próbáltam kiszedni valamit. -Nicole...-kezdte. -Hm?-kérdeztem kíváncsian. -Cameron a városban van...
-Hiányoztam?-súgta a fülembe amitől engem kirázott a hideg. -Ca-Cameron?-kérdeztem ijedten. -Úgy ahogy mondod szívi.-mondja és hallom a hangjában hogy mosolyog...nem ő nem Cameron! -Mi-Miért vagy itt?-dadogtam továbbra is. -Érted jöttem. -suttogja és még közelebb jön hozzám, érzem ahogy veszi a levegőt, majd kifújja azt."
-Te maga vagy az ördög...-kiabáltam vele. -Miért mondod ezt?-kérdezte felvont szemöldökkel. -Mert elrontottad az életem.-kiabáltam vele, majd elszaladtam.
-Shawn...ezt meg mégis hogyan képzelted?-kiabált Dylan. -Mi van? -Tudod te egyáltalán mekkora bajt hoztál ránk?-kelt ki magából Dylan. -Bajt? Miről beszélsz?-kérdezte megszeppenve a fiú. -Nézz ki az ablakon.-morogta idegesen Cameron és elhúzta az ablaktól a függönyt. -Mi...Mi a..?"
Egyenlőre ennyi lenne..és remélem várjátok a 3. ÉVADOT. Nem sokára érkezik, addig is minden jót nektek. 😜😉😊💖
xXPuding
YOU ARE READING
Csak Te + Èn /C.D. ff./ -BEFEJEZETT-
FanfictionNicole Diamonds egy átlagos életet élő 17 éves lány. Viszont az új tanév első tanítási napján nagy meglepetés éri, mikor ugyanis új osztálytárs érkezik Cameron Dallas személyében. A lány egyből felismeri régi ismerősét, aki azonban tagadja kilétét...