A napok villám gyorsasággal teltek, ès egyre kevesebbet gondoltam a múltra. De minden álmomban velem volt, ès boldogok voltunk. Bár minden olyan lenne mint álmomban.
-Min gondolkozol?-bökött meg Dan, mire abba hagytam a füzetem firkálását.
-Hm..? Ja semmi.-mondtam zavartan.
-Á értelek.-mondta, úgy mint aki hisz nekem.
-B-Bocsi, csak túl sok mindenen jár mostanában az eszem.
-Megértem.-mondta ès ezzel le is zárult a beszélgetésünk, mivel betoppan az osztályfőnök.
-Jó reggelt osztály.-lépett be.
-Jó reggelt.-köszönt az osztály egyöntetűen.
-Mai napon az átlagokról fogunk beszélni, mivel lassan itt a félév ès vannak diákok aki elég rosszul állnak.-mondta.
-Khm..igen Nic.-morogta nekem Dan.
-Kussolj.-böktem oldalba.
-Mivel ez az utolsó évetek jó lenne leérettségizni...de ha valaki megbukik egyetlen egy tárgyból is az nem érettségizhet le.-ennél a mondatnál a torkomon ragadt a levegő ès köhögő rohamot kaptam.
Nem érettségizhet le..
-Jól van, Miss Diamonds?-nézett rám az osztályfőnök.
-P-Persze.-dadogtam ès ittam egy korty narancslevet, hogy elmúljon a köhögés.
-Bár meg értem a meglepettségét, mivel maga benne van az 5 legrosszabb tanulók listájában az osztályon belül, szóval jobb lesz össze szednie magát, ha akar érettségi bizonyítványt év végén.
-Ha nem mondja akkor is tudom, hogy rossz az átlagom.-morogtam halkan, de persze, hogy meghallotta.
-Ha ennyire tudja..miért nem tesz ellene?-kérdezte, mire rám újra rám tört a köhögő roham, persze padtársam jót nevetett bajomon.
-Khm...tanárnő lehetne arról szó, hogy most már egy másik rosszul tanuló embert szekál, csak mert én már mindjárt megfúlok.-morogtam.
-Khm...bár úgy lenne..khm.-"köhécselt" Szörnyella.
-Jó lenne befogni Szörnyella, mert szerintem a végén te hamarabb fogsz megfúlni, mint én.-köptem a szavakat..persze halkan, hogy sas fűl meg ne halljon.
-Mit mondtál?-hápogott Szörnyella hangosan, mire felkeltette a tanár figyelmét.
-Miss Stannard nem zavarja, hogy éppen órát tartok?-hurrogta le a lányt az oszi, mire én jót nevettem magamnak.
-Elnézést tanárnő.-morogta, a tanár pedig folytatta az "óra tartását". De komolyan...mintha egy osztályfőnöki órán olyan sok mindent tanulnál....igen persze a nagy semmit. Csak annyi az egész lényege, hogy a tanár lejárat, ha rossz tanuló vagy.
~*~
A szuper osztályfőnöki órát lezárta a csengő.-Jössz?-kèrdezte Dan.
-Aham.-mondtam mosolyogva ès a fiú után indultam. Az udvaron az egyik eldugottabb helyre mentünk, ahol már ott voltak Tom-èk.
-Császtok.-köszöntem.
-Szia csajszi.-ölelgetett meg Bryan.
-Te szívtál?-kérdeztem mosolyogva.
-Ja..kérsz?-dugta elém füves cigijét.
-Öm..köszi nem.-toltam el kezét.
-Ha azt nem legalább ezt próbáld ki.-mondta Amanda ès egy sima cigit nyomott a kezembe.
-Öm..nem hiszem, hogy ezt ki kéne próbálnom.-tiltakoztam.
-Na ne kéresd magad csajszi.-bökött meg Tom. Èn csak Dan-ra vezettem a tekintetem, ő csak felemelte a kezét, amolyan "felőlem, azt csinálsz amit akarsz".
-Khm..jó.-egyeztem bele, majd meggyújtották, èn pedig beleszívtam. Persze egyből köhögő rohamom lett..esküszöm a nap végére meg fogok fulladni. A többiek persze jót nevettek szerencsétlenkedésem.-Khm..hát ez ritka szar.-morogtam.
-Hát...nem erre számítottam.-nevetett Tom.
-Mert mire?-kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Mit tudom èn...de nem erre a mondatra az biztos.-nevetett tovább, majd inkább elvették tőlem a kis tüdőkárosító függőséget.
Megszólalt a csengő, így hát elindultunk a saját kis utainkon, ki-ki a saját osztálytermébe.Így történt az, hogy megtettem életem első rossz lépést. Egyetlen egy lépéssel rossz útra tértem. Persze ez is csak èn lehetek.
Félévkor is tuti megfogok bukni.
YOU ARE READING
Csak Te + Èn /C.D. ff./ -BEFEJEZETT-
FanfictionNicole Diamonds egy átlagos életet élő 17 éves lány. Viszont az új tanév első tanítási napján nagy meglepetés éri, mikor ugyanis új osztálytárs érkezik Cameron Dallas személyében. A lány egyből felismeri régi ismerősét, aki azonban tagadja kilétét...