16. Kapitola

3.4K 305 84
                                    

Ross: psán tučně Hanka124

Brandon:

Mele sebou vedle mě a kňourá. Pane bože, on si honí! Teď a tady, se mnou v posteli. Asi si myslí, že spím. Co využít toho, že si myslí, že spím. Pak řeknu, že o ničem nevím. Jakoby ze spánku se přetočím k němu a ze zadu ho obejmu. Celý ztuhne a s činností přestane. Dál pravidelně oddychuju a čekám, co on udělá. Tak moc bych mu chtěl pomoct. Počkat! Ale co když se mi z něj postaví? Sakra, to jsem nedomyslel. 

On si dělá srandu? I ze spánku se musí chovat jako idiot? To má nějaký radar či co? Proč já? A byl jsem už tak blízko. Ale teď. Je na mně natisklý a tak krásně voní a a hřeje. Z úst mi vyjde sten, který jsem nečekal. Zavrtí se. Proč já? Pokusím se dostat z jeho sevření. Marně. Co mám dělat? Co mám dělat? Ozve se jakési vydechnutí. Nespí! On nespí! Dělá to naschvál... Chce mě vyvést z míry a to se mu podařilo. To mu nedaruju. Uvolním se a začnu předstírat spánek. Několikrát zaslechnu jeho tichou nadávku a pak se jako by ze spánku otočím a zepředu se na něj natisknu. Tohle bych neměl dělat. Je to úchylné, ale co? Dneska mi... Dneska mi citově ublížil. Můj penis se otře o jeho břicho a mě ze rtů vyjde zakňourání.

Ujde mi až moc hlasitý výdech, kvůli velkému návalu vzrušení. Vypadá to, že on už ale usnul. Náhle se ale otočí ke mně a natiskne se těsně na mě. Jeho penis se dotýká mého břicha a mu unikne tiché kňourání. Takže ani on nespí a dělá to schválně, do pytle, co teď? Mně samotnému se už penis taky staví a nevím, co dál. Přitáhnu si ho k sobě do objetí a začnou mi téct nad tou zoufalostí slzy. Proč to dělá? Vždyť si nabrnkl zdravotní sestřičku, ne? Co ho vzrušilo?

Tohle je divné. Je to naprosto a hodně a prostě nejdivnější, co vůbec může být. Začal brečet a já se posadil. Prohrábl jsem si vlasy a on si sednul vedle mě. „Tohle se trochu zvrtlo, "zasměju se nuceným smíchem a obalím se peřinou. Všimnu si, že mu stojí. Promnu si spánky. Nakonec jsem z pod postele vytáhl láhev vodky a pořádně jsem se napil. Moc nevím jestli si taky dal nebo ne. Nabízel jsem mu určitě.Teď jsem klečel u jeho rozkroku a v puse jsem měl jeho penis a on se mě pořád ptá, co dělám. Sám nevím. Ukápnou mi slzy. Jsem ale opilý a opilí lidé si mohou dělat, co chtějí, ne?

Proč? Co? Je, bylo to tak rychlé. Nechápu to. "Brandone? Co to, co to děláš?" jsem vyděšený. Nechápu to. V jednu chvíli se napil a v druhou má můj penis v puse. Má zase náladu ala šukat můžeš všechny, ale milovat se jen s osobou, která ti lásku opětuje? Nevím, co dělat. Stále se ho ptám, ale on mi stále a perfektně kouří. Nic takového jsem v životě nezažil. Ze začátku mu tekly slzy, ale teď se na mě od mé chlouby usmívá a olizuje ji jako lízátko. To mě nutí tlumeně sténat. Stále mi to nejde do hlavy, nevím, jak se mu budu moct zítra podívat do očí. Ale toto je dokonalé. Přestávám myslet a nechám se unášet slastí.

Užívám si to. Jeho výraz je kouzelný. Právě mu kouřím... Absolutně nevím jak to správně dělat, ale asi se mu to líbí. Kouřím mu penis. Bože. Prsty zaryju do jeho stehen a začnu mu penis opečovávat ze stran. Zmateně si sáhnu na obličej a setřu z něj bílou kapalinu. Zamrkám a pak se usměju. Ross zmoženě oddechuje, ruce má na svém obličeji. Sednu si mu na klín a pohladím ho po hrudi. Začnu si pomalu honit a celou dobu se mu dívám do obličeje. Z vlasů mi sem tam odkápne zbytek jeho spermatu. „Rossiah... " sténám a pusinkuju mu hruď. Tohle... Dá se to brát jako pedofilie?

Při pohledu na něj, na jeho jazyk na mém penise, bože! S tlumeným výkřikem se udělám Brandonovi do obličeje. Prvně nechápe, co se stalo, ale pak se na mě zářivě usměje. Jsem celý rudý, zase, zakryju si obličej rukama. Já ho tak zbožňuju, ale koho si při tomto představuje?Sedne si na mě a já cítím, jak se můj ochablý úd dotýká jeho zadečku. Dívá se na mě a sténá mé jméno. Honí si, ale já ho to nemůžu nechat dělat samotného, když on mi svou šikovnou pusinkou tak pomohl. Jemně po plácnu po ručičce, kterou si hraje se svým penisem, a nahradím ji svou. On znovu zasténá a já mu ho pořádně stisknu. Opatrně ho povalím pod sebe, aby měl bolavou nohu položenou, nechci, aby ho znovu bolela kvůli mně. On na mě jen kouká, v jeho očích je vidět slast, kterou prožívá. Jednou rukou pomalu pumpuju a druhou přesunu k jeho pravé bradavce.

Už nejsem dítě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat