35. Kapitola

2.3K 241 24
                                    

Ross: psán tučně Hanka124

Brandon

"Ty jsi snad zapomněl, jak potichu jsme zvládli být v hotelu, když vedle v pokoji byla Sof?" rýpnu si malinko a svalím se s ním na postel. "A ten nejhlasitější jsi ty, myslíš si, že to zvládneš?" uvězním ho pod sebou a začnu dravě líbat. Moje ruce začnou putovat pod jeho oblečení. Zajímalo by mě, jaké má dnes spodní prádlo. Normální? Kalhotky? Spešl kalhotky nebo ty tanga, které měl na těch fotkách?

Vidím jeho chtivý pohled. Ani kdybych sex nenavrhl, tak by se na mě vrhl. „Mám plán, "usměju se a shodím ho ze sebe. „A smůla, na sobě mám obyčejné trenky." Posmutní a já se zasměju. „Notak, zlato. " Vyndám z šuplíku roubík a s rudými tvářemi mu ho podám. „Tohle bude stačit, ne?" Vyjeveně na mě civí, ale to už se celý svléknu a kleknu si k jeho rozkroku. Otřu se nosem o jeho rozkrok. „Ale zvládneš být potichu ty? Jinak... Chci se na tobě povozit. Chci, aby to dnes celé bylo na mně."

Bože, to snad nemyslí vážně. "A kdy chceš nasadit toto?" špitnu. Má tu v pokoji schované ještě nějaké jiné zajímavé věcičky? Začne mi svlékat kalhoty a vždycky, jakoby náhodou, se mě dotkne, je to vzrušující.

„Pak si to nasadím, "zabručím a pojmu do úst celý jeho penis. K mému překvapení se udělal ani ne po dvou minutách. „Hah... Jsi nějaký rychlý... Moc sis zvykl na sex a teď ti to chybí," zasměju se a on poníženě sklopí pohled. Políbím ho a usměju se. Začnu se připravovat a on mě hladově sleduje. Sám si honí a já ho plácnu přes ruku. „Neh... Ah." Slastně přivřu oči a on zakňourá. Postavím se a nasadím si roubík, tedy pomůže mi ho zapnout. Pomalu se přesunu nad něj a pomalu si začnu jeho penis strkat dovnitř. Oči se mi protáčejí slastí a jen roubík tlumí mé steny. Začnu se pomalu nadzvedávat a při tom hodně tvrdě dosedám.

Kurva, kurva, kurva, kurva! Je tak těžké být potichu, když dělá toto! Myslím jen a pouze na něj, na to, jak prudce dosedává na můj penis, a na to, jak se při tom i přes ten roubík tváří. Celý se kolem mě tak strašně moc svírá, cítím, že Brandon za chvilku už bude. Víc a víc se kolem mě stahuje a to mě přivádí k šílenství.

Sleduju jeho tvář a kdybych neměl zacpanou pusu, tak bych se mu smál. Hodně nahlas a dlouho.Jsem hodně blízko. Tělo se mi celé třese a já pomalu ztrácím sebekontrolu. Už nemůžu. Udělá se a mně dojde, že jsem mu nenasadil kondom. Pro sebe si zakleju. Jak se mám teď asi dostat do koupelny? Najednou proti mně pohne boky a já se udělám. Upřu se o jeho rameno. Hrdlo mi žhne a koutky úst mám rozedřené. Sundá mi roubík a já pomalu a opatrně, abych si nevysadil čelist, si začnu rozpohybovávat čelist. „Musím se nějak dostat do koupelny," kňournu.

"Bylo to úžasný." vydechnu a obejmu ho. "Dobře, teď se nevylekej." šeptnu a dírku mu ucpu kouskem papírového kapesníku, aby to z něj nevyteklo. "Tak, teď se normálně oblékneš a budeš dělat, že se jdeš normální umýt, " poradím mu, ale stále ho nepouštím z objetí. "Miluju tě."

„Taky tě miluju, "zamručím, ale co nejrychleji se zvednu." Posléze toho zalituju, protože to hodně bolelo. Obléknu se a opatrně odemknu. Všude je tma... A ticho. To je podezřelé. Vydám se po slepu do koupelny. „Henry..." uslyším tátův sten a rychle zapadnu dovnitř. V rychlosti se umyju... Tedy vymyju... Je to odporné... S nádechem a výdechem se přemístím zpět do ložnice, kde najdu Rosse jak si tiskne ruce na svůj klín. Zase zamknu a přísně se na něj podívám. „Neříkej mi, že se ti z nich postavil. " Posléze zrudnu. „Nemám hlas jako táta!"

Už nejsem dítě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat