22. Kapitola

3.5K 278 10
                                    

Ross: psán tučně Hanka124

Brandon:

Konečně, konečně ho mám tam, kde ho chci, pod sebou a toužícího po mně. Tak jsem o tom snil. "Psst, Brandone. Teď se s tebou pomiluju a nic a nikdo mi v tom nezabrání." špitnu a penisem se dotknu té chvějící dírky. Pomalu se do něj zasunu a on mi obmotá ruce kolem krku. Je tak úzkej, tak zatraceně moc úzkej. Když jsem v něm až po kořen, nechám mu chvilku a pak se v něm začnu pohybovat. Je to tak, tak nepopsatelné, taková slast, jak se kolem mě svírá. "Miluju tě, už tak dlouho tě miluju." vzdechnu a v tu chvíli narazím na to kouzelné místečko zvané prostata.

Bolelo to. Hodně to bolelo. Celý jsem se třásl a z očí se mi valily slzy. I tak se mi to ale líbilo. Celý jsem se chvěl a na uklidnění jsem se na něj natiskl a obmotal jsem mu nohy kolem boků. Začal se hýbat a já myslel, že začnu bolestí ječet, pomalu se to zlepšovalo, bylo to už hezké, ale i tak to hodně bolelo. Cítil jsem každý jeho pohyb. Všechno. A to co mě zaráželo byly mé hlasité steny. Už jsem to nedával. Naplno mě ovládal. Nikdy jsem se nikomu tak moc nepodvolil. Tohle není jen jeho výjimečný okamžik. On je taky můj první.

Zase nic neodpověděl. Vždycky na ta slova nic neodpoví. Zmírním tempo, protože vidím, že ho to bolí, a zase vezmu do ruky jeho chloubu. "Brandone..." vzdychám jeho jméno stejně, jak on moje. Mám pocit, že se konečně celý uvolnit a už vzdychá a křičí jen a pouze slastí. Ještě aby ne, když se schválně strefuju na místo, které mu přináší tu největší slast. Náhle se udělá a celý se kolem mě sevře, až se mi zatmí před očima. "Bože! Brandone!" vykřiknu a udělám se přímo do něj.

Ležím na jeho hrudi a tiše oddechuju. „Já... Mám tě moc rád, " usměju se na něj a políbím ho na bradu. Sednu si, ale pak sebou cuknu. Otřesu se a vražedně jsem se na něj zadíval. „To sis nemoh vzít šprcku!? " Vstanu a vyjeknu bolestí. Můj zadek. Pomalu se vydám do koupelny. Každý krok mi způsobuje bolest. „Co to..." Vyděšeně si sáhnu na zadek. „Ty! Teče to ze mě! " plačtivě si držím zadek a on se směje. Směje se mi. „Budeš, budeš mít příště ochranu. Jinak. Jinak žádný příště ani nebude! " Zoufale gestikuluju rukama a on se dál hihňá.

"To bych chtěl vidět, zlato." pronesu vážným hlasem, ale pak se začnu šťastně usmívat a chichotat jako debil. "Chceš to pomoct vymýt? Mám v hlavě teorii, která by chtěla být využita v praxi. Na internetu píší, že by to mělo být i pro tebe příjemné." konstatuju a rozejdu se jeho směrem. "Přece jen si musím uklidit svůj nepořádek, " špitnu a vezmu ho do náruče. Na netu psali, že to obzvlášť poprvé strašně bolí, chodit, sedět a tak. Navíc jeho tiché syčení mi to potvrzuje.

„Ne! Nebudeš na mně zkoušet nic, cos našel na internetu. " Celý zoufalý ho pozoruju. Na odpor se nevzmůžu. Jsem vyřízený a unavený. Chtěl bych spát. Zavěsil jsem se do něj a prostě jsem už nic nedělal. Nechal jsem jej, ať manipuluje s mým tělem, tak jak chce. Jen jsem se na něj díval. Právě jsem měl sex s mužem. Byl jsem ten za holku. V análním otvoru mám jeho sperma. Já ho nechal, ať si se mnou dělá, co chce.

Odnesu si ho do koupelny, kde se s ním opatrně posadím do vany. Je strašně unavený, to jsem nechtěl. Opřu si ho o hrudník a jeho zraněnou nožku vyhoupnu na okraj vany. Má zavřené oči a nechá se omývat teplou vodou. Hladím ho po těle, až sjedu k jeho bolavému zadečku. "Nelekni se, teď si tě umyju zevnitř." oznámím mu tiše a políbím ho do vlasů. Roztáhnu jemně jeho půlky a strčím do něj jeden prst.

Už nejsem dítě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat