61. Kapitola

1.9K 178 10
                                    

Ross: psán tučně Hanka124

Brandon

Odevzdaně dám ruce nad hlavu a nechávám se jím opečovávat. „Hmm, "vyjde mi z úst zakňučení. Roztřeseně mu zapletu prsty do vlasů a zatahám za ně. Ruce mi v okamžiku chytí a dá mi je nad hlavu. Zdá se mi to, nebo je ještě víc dominantnější než před tím? Se skouslým rtem jsem mu prsty zase zapletl do vlasů a tím jsem porušil jeho zákaz.

Když se v mých vlasech znovu objeví jeho zlobivé prstíky, trošku silněji ho kousnu do ramene, ale tak, aby kůže zůstala neporušená. Už na sobě nemá jediný kousek oblečení a já se kochám jeho vylepšeným tělem. Pak to už ale nevydržím a nazvednu si jeho prdelku ke svému obličeji a začnu to místečko, které bych mohl nazvat svým ztraceným úzkým domovem, laskat jazykem.

„Rossi! " vykřiknu zoufale a celý se otřesu. Kňourám a nehty zatínám do prostěradla. „Do hajzlu!" zakleju a on mě přes jednu ze zvedlých půlek plácne. Vzdychnu. „Dej ho dovnitř! " začnu zoufale škemrat a kňučet.

"Jak nedočkavý." mlasknu. "Musím si tě připravit zlato, " šeptnu a strčím do něj rovnou dva prsty naráz. Prohne se v zádech a slastně vydechne. "Teď si tě pořádně roztáhnu, abych si tě nenatrhl, až ti budu vyšukávat z těla poslední zbytky pochybností a strachu, " šeptnu mu svůdně do ucha a to následně skousnu.

Přijímám to. Přijímám všechno, co mi dává. Už to ale nedokážu vydržet. Potřebuju to. Potřebuju jeho. „Tak dělej, "vydechnu. Dál jej provokuju svými řečmi. „Co ti tak trvá? Netrefíš se snad? Nebo ses zmenšil?" Nadechuju se k další poznámce, ale jen naprázdno otevřu pusu. „Kurva... Nezmenšil, "zakníkám a užívám si jeho rychlé přírazy. Do zad mu zarývám své nehty. Nohy mám vyhozené vysoko na jeho ramenou. Nikdy jsem neměl lepší sex než s ním.„Pane?" zavzdychám a utrápeně se zadívám mezi dveře. Tam stojí Josh a nezaujatě na nás kouká. „Tím pádem ta písemná omluva nebude již nutná, našel jste nový způsob omluvy za své nevhodné chování. Omlouvám se za vyrušení." S tím se otočil a já opět jen zasténal. Bože... Nesnáším ten jeho chladný, naprosto klidný výraz. Nikdy ho nic nevyvedlo z míry.

"Jo tak ty se takhle svým kolegům omlouváš, jo? Děláš ze sebe kurvičku? Tak s tím je ale konec, teď už jsi jen a jen můj!" plácnu ho přes pravou půlku a otočím si ho na všechny čtyři. Hezky a tvrdě ho zezadu ojíždím a on sténá jako opravdová kurva.

„To neah... To ne! Nespal jsem s ni-nim... " chci mu říct, že jsem nikomu kurvu nedělal, ale on mi nedává vůbec šanci. Pak se ale zašklebím, když zvolní. „To oni dělali kurvy mně." Silně zasténám, když do mě doopravdy silně přirazí a zároveň mě udeří do zadku. „Jsem totiž jenom tvoje děvka. Jenom tvoje. "

"Miluju tě, ty moje děvko." ušklíbnu se a se zasténáním jeho jména se do něj udělám. Stále ale tvrdě přirážím, takže se kolem mě za chvíli stáhne a vyvrcholí taky. Musím říct, že toho má v sobě opravdu hodně. Vyjedu z něj a v objetí se svalíme na pohovku. "Sakra, on nás při tom načapal tvůj asistent, " uvědomím si v té chvíli a celý zrudnu. No, není to poprvé, co nás někdo nachytal, ale poprvé, kdy jsme toho dotyčného znali. Brr, viděl nás nahé a já byl v Brandonovi. To je takovej trapas.

Vysíleně se zasměju. „Ale šukat si mě nepřestal, "popíchnu ho zvesela a on si dá hlavu do dlaní. „To neřeš. Mu je to jedno. Vlastně Josh je takový... Je moje pravá ruka a zvládá všechno. Kdybych mu řek, tak by se k nám možná i přidal, co myslíš?" vybuchnu smíchy nad představou Joshe. „Copak? "nevinně zamrkám.

Už nejsem dítě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat