19. Kapitola

3.3K 315 33
                                    

🎂Narozeninový díl je tu! 🎂

Ross: psán tučně Hanka124

Brandon:

Ne, ne, nechci, aby plakal, ne. Zatáhnu ho do boční uličky a přitlačím ho ke zdi. Ty slzy, ach jo. Setřu je a usměju se na něj. "Neboj se, já ti pomůžu." Špitnu a kleknu si. Pomalu začnu rozepínat jeho kalhoty. "Musíš být potichu, aby nás nechytli." usměju se a vytáhnu jeho penis ven. Doufám, že neudělám nic špatně, přeci jen, toto se přes video odkoukává trošku špatně. Olíznu ho po celé délce a pak si do pusy strčím jeho špičku a Brandon tiše zasténá. Prvně se věnuju jen té špičce, olizuju ji jako lízátko a cucám jako bonbón. Pak začnu pomalu posouvat svou hlavu proti jeho klínu. Je to trošku nepříjemné, ale to bude asi tím, že to dělám poprvé. Ale podle jeho zrychleného dechu, tak se mu to snad líbí. 

Doopravdy si právě teď nechávám vykouřit v postranní uličce, za popelnicemi... Od kluka... Mého přítele... To je... To není normální. Zapřu se o stěnu a zakloním hlavu. „Rossi," zašeptám slastně a pohnu proti jeho puse boky. „Zatraceně." Pomalu se blížím k vrcholu. Není v tom zrovna nejlepší, ale i tak je to skvělé.„Děkuju, "šeptnu udýchaně a setřu mu sperma z pusy. Políbím ho. „Moc děkuju," znovu ho políbím. Po chvilce se vydáme ke kavárně. Znechuceně se zastavím. Nechci.

Po tom, co se mi udělá do pusy, se usmívá. Na mě se usmívá a má ten nejhezčí úsměv na světě. Pomalu se vydáme ke kavárně, kde už čeká babča, Edward a jeho rodiče. "Dobrý den, čau Edwarde, co vy tady?" zeptám se jakoby nic. "Pane bože?! Co se tomu kloučkovi stalo?" vyjekne Edwardova matka a jeho otec Brandona přeletí pohledem. "Mami, tati, toto jsou ty dvě buzny, a tady ten "klouček" mě v té kavárně napadl." začne naštvaně Edward. Kvůli té omluvě teď musí trčet tady a nemůže šukat ty své děvky. "Ale Edwárdku, nemůžeš o nich mluvit tak špatně, jestli jsi podobně mluvil, tak se vůbec nedivím, jestli se bránil."
"Ale mami..." vykřikne Edward. "Edwarde! Nekřič na matku a koukaj se od těch hříček přírody držet co nejdál, abys ses nenakazil."Promluví zas naštvaně jeho otec. "Že se nestydíte takto před nimi mluvit!" okřikne je maminka, všichni tři se začnou hlasitě hádat a babča jen bezmocně pokrčí rameny.

Jen to znechuceně pozoruju.„Omlouvám se za své nevhodné chování,měl jsem jisté rodinné problémy a váš syn mě častoval velmi neslušnými výrazy a posměšky. Bohužel, jsem se neovládl po nabídce, za kterou mi nabídl určitý peněžitý obnos. Aby jste rozuměli, požadoval orální uspokojení svého pohlavního ústrojí." Jeho otec zbrunátněl a ten kluk couvl. „Takže nakonec si teplouš ty?! Takhle jsem tě nevychoval, ty dobytku!" Ten idiot se dal rychle na útěk a jeho otec se rozeběhl za ním. Ta žena se mi ještě několikrát omluvila a pak se rozeběhla za nimi. „Co je? " zadíval jsem se na ty dva čumily vedle sebe. „Netušila jsem, že dokážeš mluvit... Takhle... " „To jako normálně mluvím jak? " zavrčím naštvaně.

Koukám na to, jak to s přehledem zvládl. Proč mi neřekl, co po něm Edward chtěl? Proč? Zklamal jsem? Jsem na nic. Je vidět, že on je tu ten zodpovědný dospělý. "Normálně mluvíš jako náctiletý puberťák, skoro jsem zapomněla, že to už nejsi." usměje se radostně babča a obejme ho. Já jen tak postavám okolo o připadám si divně. Před chvilkou jsem mu vykouřil a mu se to líbilo, tak, tak proč si přijdu, že on má na lepšího. Někoho, kdo se o něj zvládne postarat? Potřesu hlavou, ti dva si povídají a já se vytratím uklidit nákup.

Už nejsem dítě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat