20. Kapitola

3.3K 300 14
                                    

Ross: psán tučně Hanka124

Brandon:

To zmáčknutí jsem si nemohl odpustit. Neříkám, že mi to není příjemný, ale seme budu já. "Neřekl bych, ale chceš se o něco vsadit?" usměju se a znovu si ho za zadek přitáhnu k sobě. "Máš krásný zadek, už se těším až se zabořím mezi ty dvě kulaté půlečky."

Po jeho slovech zrudnu jako rajče a pokusím se od něj dostat. „Nějak rychle jsi vyrostl, "k mému naštvání to kníknu a on se jen zazubí. „Ale ten, co bude prostě chlap budu já." Vypláznu na něj jazyk a celý se napnu, když mi přejede prstem přes tepláky mezi půlkami. „O co vsadit? "

Je tak naivní. "No, já nevím, o něco super, co by však ten druhej nikdy neudělal." ušklíbnu se a zamyslím se. Prohlédnu si to rudnoucí stvoření před sebou. "Pokud budu nahoře já, tak ty budeš týden nosit jen oblečení, co ti vyberu."

„A pokud budu ten nahoře já, tak  budeš celý týden můj věrný sluha, který mě oslovuje. Vaše nejjasnější a nejmilostivější výsosti a budit mě budeš ódou, jak je můj penis dobrý a jak ho ještě teď cítíš při každém kroku. Ale to jsou detaily. To ti pak detailněji popíšu. " Poplácám ho po tváři a on protočí očima. „Já rozhodně neprohraju," oznámím sebejistě a přivlastním si jeho rty. Po pár minutách se udýchaně odtáhnu. „Ještě mě totiž nedovedeš porazit ani v líbání. " Olíznu si palec a sednu si zpět na gauč.

Grrr! Ani náhodou. "To ještě nic neznamená, vždyť jsi vůbec první osoba, s kterou jsem se líbal." zkřížím si ruce na prsou a místo Brandona si na klín dám notebook. Brandon se natáhne pro knížku, sem tam po mně nezbedně pokukuje, ale nic se neděje, tak se začnu věnovat studiu. Byl by to trapas, kdybych se přihlásil na předčasnou maturitu a pak ji nezvládl.

Naplno se pohroužím do knihy a přestanu vnímat okolí. Škubnu sebou ve chvíli, kdy se ozve domovní zvonek. Vydám se tam i přes Rossovi protesty a rychle otevřu dveře. „Jé... Ahoj, Billy. " Usměju se slabě na vysokého kudrnáče. „Koho hledáš?" „Donu. " Sykl naštvaně. „Tady není," stále se lehce usmívám, ale instinktivně couvám. „Chci se podívat. " „Ale notak, Billy." Odstrčí mě a já se opřu o stěnu. Brzy se tu k tomu všemu objeví Ross a dožaduje se odpovědí. „Nech to být, " zašeptám a sklopím hlavu. „Není tu, vidíš? " zamumlám zoufale a Billy si jen odfrkne. „Proč se na ni nevykašleš? Zahejbá ti na každým rohu." „Ale s ty si se s ní vyspat nemusel, kurva!" „Nevěděl jsem, že je to tvoje holka! Byl jsem opilý a chtěl jsem si užít! Tu holku jsem ani neznal!" „Jasně! To ti tak věřím. Vlastně jo. Vždyť ty jsi taková nadržená kurva!" S tím práskl dveřmi a já se vydal do kuchyně pro něco na uklidnění.

"Co to bylo za chlapa? Proč ti nadával? Kdo je Dona?" mám tolik otázek, na které se mi nedostává odpověď ani když je ten chlap už pryč. "Brandone?" šeptnu, když ho v kuchyni najdu s lahví tekily. "Co máš furt s tím pitím? Vždyť tím se nic nevyřeší." povzdechnu si a začnu se s ním o láhev přetahovat.

„Prostě se rád napiju! Nic zlýho na tom není! "sebere mi láhev a já se začnu alespoň cpát sladkostmi. „Byl to můj bývalý nejlepší kamarád." Falešně se usměju a zase si narvu plnou pusu dobrot. „Ne, už není. Od určité doby, kdy mi kvůli něčemu rozbil hubu se nestýkáme. Tedy. On už nechce. " Poškrábu se ve vlasech. „Proč to chceš vědět? Nijak ti to nepomůže." Stále naléhal. „Ohnul jsem jeho holku. " Promnu si oči. „Byl jsem v baru a začala mě balit, netušil jsem ani, že má přítelkyni. Kdybych to věděl, nikdy bych to neudělal."

Už nejsem dítě!Kde žijí příběhy. Začni objevovat