Ma van az első napom a suliban. Nagyon vártam már, mivel újra szerettem volna találkozni a legjobb barátnőmmel. Gyorsan leszaladtam a lépcsőn. Besiettem a konyhába és megreggeliztem. Mivel a mi sulinkban nem kötelező az egyenruha így most is fekete cuccokat vettem fel. Elindultam a suliba. Egyedül. Mások a testvérükkel jönnek, de én nem. Az én bátyám nem is volt otthon éjszaka. Folyamatosan bulizik és csajozik. Persze csak ribancokkal. Szóval... sétáltam a suli felé, mikor megláttam a kapunál Tae-t és a bandáját. Éppen cigiztek. Nem akartam, hogy már az első nap csesztessenek szóval igyekeztem feltűnés mentesen. De az én szerencsémmel ez nem nagyon sikerült.
-Hé! Emo!-kiáltott oda nekem Jimin. Megfordultam és szembe találtam magam a 7 idiótával.
-Ne hívj így Jimin!
-Mert miért? Talán felvágod magad?
-Persze V! Csak az az egyetlen vágyam, hogy öngyilkos legyek!
-Talán adjunk pengét is?
-Kösz Jungkook, de nem kell! Van sajátom otthon!
Azzal otthagytam őket. Nem volt kedvem a baromságaikat hallgatni. Odaszaladtam a legjobb barátnőmhöz. Átöleltük egymást és pont ekkor csöngettek be. Bementünk órára. Leültünk a hátsó padok közül az egyikbe és beszélgettünk.
-Csak szerintem lett a bátyád... hogy is mondjam... szexibb?
-Mivel nekem minden nap el kell viselnem Tae-t, így már nagyon elegem van belőle! Ja! És én nem vagyok halálosan belezúgva!
-Jaj, ne csináld már ezt! Csak én tudom, hogy milyen kapcsolat van köztetek!
-Mert mi van köztetek TaeTae macival lúzerke?-na igen. Ő a bátyám kurvája, Min Ji. Persze mindenkivel csalja Tae-t, de mindegy.
-Honnan tudod, hogy V-ről van szó?
*V pov*
Éppen beszélgettünk és mentünk a termünkbe, mikor meghallottam Min Ji hangját. Biztosan valakivel veszekszik. De amikor a húgom is megszólalt, akkor egy kicsit beparáztam. Szégyellem, hogy ő a húgom. És nem is akarom, hogy kiderüljön. Még a srácok sem tudják, hogy Min Ah a tesóm. Bementünk a terembe. És ekkor láttam meg, hogy Min Ah veszekszik Ji-vel. Odamentünk és közbeszóltam.
-Miről van szó lányok?
-Arról, hogy a kis lúzerke azt hiszi, hogy van bármi közötök egymáshoz!-nyávogta. Én csak Min Ah-ra néztem. Unottan sóhajtott egyet.
-Min Ji azt hiszi, hogy rólad beszélgettünk, de ez nem így volt. Az új osztálytársunkról beszélgettünk. Rólad szó sem esett. És az új srác Vi-nak a tesója lesz. Ennyi!
-Szerencséd van lúzerke, hogy jó kedvemben vagyok! Gyere cica!
Azzal otthagytuk őket. Leültünk a törzshelyünkre és mindenki rágyújtott.
-TaeTae maci! Ugye nincs semmi közöd ahoz a kis lúzerhez?
-Nincs semmi közöm hozzá! Pont egy olyan érdekelne, mint ő?!
-Imádlak TaeTae maci!
-Mivel kéne ma megszívatni azt a kis szűz lányt?-kérdezte mindenkitől Jimin.
-Miért vagy annyira rákattanva arra csajra? Talán bejön?
-Jungkook! Nem vagyok rákattanva! Jó érzés szívatni!
-Én rátok bízom! Csináljatok vele azt amit akartok! Min Ji! Gyere!
Felpattantunk és megcéloztuk a takarítószertárt. Most mi van? Nekem is vannak szükségleteim!
*Ah pov*
Sikeresen túléltem a napot. Éppen tartottam már hazafelé, mikor motorokat hallottam meg. Istenem miért? Azt hittem, hogy a mai nap legalább békén hagynak! De nem! Csak sétáltam tovább és igyekeztem nem figyelembe venni őket. De elzárták az utamat.
-Engedjetek el!
-Nem! Ma nagyon rossz voltál és ezért büntetés jár!-mondta Jungkook.
Tudni kell, hogy ha visszaszólok nekik, akkor elkapnak és megvernek. Nagyon élvezetes mondhatom! Általában Jungkook vagy Jimin szokott engem verni. J-Hope és Jungkook lefogott. Jimin elém állt és bemosott nekem egyet. Aztán a gyomromba ütött többször is. Mikor már ömlött a számból a vér, otthagytak. Ugyan úgy felálltam és mentem tovább. Már szokásos lett ez az egész. Hazaértem és anyám elszörnyülködött. Csak egy dologra nem számítottam... Hogy a bátyámmal is beszélni fog...
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction