Valami nincs rendben. Csörög az a kibaszott óra. De miért is? Milyen nap is van? ÚR ISTENEM HÉTFŐ VAN! ÉN MEG NEM VAGYOK BETEG! Ami azt jelenti, hogy mehetek suliba.
Na igen. Most érzem meg a tegnapi éjjel hatását. Yoongi komolyan gondolta a kórházban, hogy egy hétig nem fogok tudni felállni az este után. Na meg azt is, hogy nem fogja kibírni azt, hogy ne adjon nekem egy csókot... NEM MIN AH! ROSSZ! NEM SZABAD! Vagyis nem lehetne, hogy szabad legyen... Mert elvileg Jimin-nel járok, de a háta mögött meg Yoongi-val. És Yoongi ebbe beleegyezett. Jimin meg nem tud semmiről. Jó oké! Aki nem érti, hogy most mi van, annak elmondom. Először is. NEM VAGYOK RIBI! Na akkor. Yoongi és én szeretjük egymást, de Jimin el akarta hitetni velem, hogy Yoongi csak kihasznál. Persze nem hittem neki. És most Jimin-t fűzöm, hogy hittem neki és el kell játszanom a csaját, amiről ő nem tudja, hogy csak játszom. Közben Yoongi és én valóban összejöttünk és amikor csak tudunk, feltűnés mentesen kettesben vagyunk és bepótoljuk a nappalokat, amikor nem csókolhatjuk meg egymást. Kb ennyi. És most jöhet a kérdés: Én elméletileg nem jó lány vagyok? De, csak megrontottak a bátyám haverjai. Hála nekik! Mindegyiket seggbe fogom rúgni egyszer.
Éppen kászálódnék ki az ágyból, mikor egy kezet érzek meg a derekam körül. Hátrafordulok és majdnem sikítok a látványtól. Yoongi van mellettem FÉLMESZTELENÜL!!!!
-Te mit keresel itt?
-Hát unatkoztam és átjöttem hozzátok
-De bárki megláthat!
-A bátyádék még ma is szabinapot hagytak neked. És elmentek a suliba
-Akkor te hogy hogy itt vagy?
-Beteg lettem
-Mi bajod lett?
-Úgy hívják, hogy szerelem. Halálos betegség és csak egy gyógymód van rá
-És mi lenne az a gyógymód?
Ekkor már átlendítettem az egyik lábam Yoongi-n így az ölébe kerültem. Éreztem, hogy már valami keményedik alattam. Oh te kis kanos állat!
-Nem is tudom...
-Hmm... ez érdekes... megmérem a lázad...
Azzal megcsókoltam. Nyelve bejutást kért. Hülye lettem volna megtagadni tőle! Nyelveink vad táncot jártak. Mikor elváltunk egymástól, csillogó szemeibe néztem.
-Ön uram nagyon lázas! Hadd csillapítsam a lázát!
És elkezdődött a "kezelés". Még szerencse, hogy vettem be tablettát...
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction