Hello Falling Angels!
Ez lenne a sztori utolsó része... *elbőgi magát* szóval... köszönöm, hogy velem tartottatok és hogy ennyi pozitív visszajelzést kaptam tőletek. Jó olvasást az utolsó részhez.
------------------------------------------------------------Nem fogom megcsinálni!
-Kérlek szívem...
-Nem és kész!
-Naaaa...
Közeledni kezdett és hirtelen az ölébe kapott. Lefektetett az ágyra és fölém magasodott.
2 év telt el. Yoongi leszedette a tetoválásait és szemüveges lett. Nagyon nagyon jól áll neki a szemüveg. Vége lett a sulinak is. És a bátyámtól is elköltöztem. Yoongi-val közös lakásunk van a belvárosban. Nagyon nagy. Nagyon jól megvagyunk ketten. De néha szoktunk veszekedni. Mint most. Ha valaki kíváncsi lenne, hogy most miért veszekszünk, akkor elmondom. Annyi a lényeg, hogy le kéne vágnom a haját. De nekem így tetszik. És ezért veszekszünk. Mi is nagyon okos felnőttek vagyunk!
-Yoongi... naa...
-A kőnyvek megvárnak...
-Milyen jó, hogy neked nem kell bemenned dolgozni...
-És hogy te itthonról dolgozol...
Igen. Azt kihagytam, hogy én író lettem, Yoongi pedig a legnagyobb cégtulajdonos az országban. Mind a kettőnk itthonról dolgozik. Nagyon nagyon jó. És nem vagyunk időhöz kötve...
Már lassan 3 éve vagyunk együtt és nagyon nagyon boldogok vagyunk egymás mellett. Soha nem volt olyan nagyobb vitánk. És soha nem volt tervben a szakítás. A bátyámmal és a srácokkal monden hétvégén összeülünk a törzshelyünkön és beszélgetünk, egy-egy pohár ital mellett. Mindenki boldog. És a csapat ugyan úgy szingli maradt rajtunk kívül. Viola elköltözött azóta Európába a nagyszüleihez. Semmi nem állhat a boldogságunk útjába. És Suga-val már tervezhetjük az esküvőt is. Mivel ez a Cukor eljegyzett. És már nemsokára az esküvőn is túl leszünk.
Mindent összegezve. Az idők változnak. Ahogyan az emberek is. És a boldogság is megtalál mindenkit egyszer.
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction