*Min Ah pov*
Nagyon jó így látni a bátyámat. Végre törődik velem. Végre vége a sok veszekedésnek. Végre vigyáz rám és segít nekem. De még mindig tartottam a sulitól. Hiába békültem ki a bátyámmal. Még mindig féltem attól, hogy az iskolában le fog tagadni és bántani fog. De nekem miért járnak ilyeneken a gondolataim? Nem kellene! Az a lényeg, ami most van! És most pont az van, hogy V-vel kirakósozunk ketten és beszélgetünk. Igen. Kirakósozunk ketten. És mosolyog.
-Na és, hogy állsz fiú ügyileg?
-Tessék?
-Van kiválasztott, akit meg fog hódítani az én hugicám?
-Ami azt jelenti... van...-a végét csak suttogtam, de így is meghallotta. Gyorsan felnézett rám és mosolygott.
-És meg tudhatom, hogy hogyan hívják?
-Nem
-Akkor ismerem legalább?
-Jobban, mint magadat
-Akkor nagyon sokat beszélgetek vele. Hmm... Van tetkója?
-Van
-Jó tanuló?
-A suli egyik rosszfiúja
-De csak a bandából igaz ez az állítás... Kibe vagy szerelmes a bandából?
-Nem mondom meg!
-Jimin?-erre egy hatalmasat nyeltem és lesütöttem a szemem-Szóval ő...
Én csak lehajtott fejjel próbáltam kirakni a narancssárga halat. Tudtam, hogy ezután mi fog jönni. Elmagyarázza, hogy Jimin és én soha nem fogunk többek lenni haveroknál, mert nem vagyunk egy súlycsoport.
-Ah... Jimin nem olyan fiú, aki tényleg figyel a lányokra... Csak összetörné a szívecskéd... Nem szeretném, ha szomorú lennél miatta!
Na ugye, hogy megmondtam? De ez valahogyan más volt... Most tényleg láttam a bátyámon, hogy félt engem.
-Talán igazad van... De ami azt illeti segítened kellene...
-Miben?-sóhajtottam egy nagyot.
-Suga... is... tetszik...
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction