Egy hete, hogy haza érkeztem. Nem mentem be a suliba, mert még mindig betegeskedtem. Minden nap mindegyik fiú meglátogatott. Kivéve Suga-t. Nem tudom, hogy mi baja lehet. Eddig tök jól elvoltunk, most meg olyan mintha kerülne. Nem néz a szemembe. Úgy tesz mintha ott se lennék. Lehet, hogy rosszul esett neki, hogy csak úgy ott hagytam? Mivan ha megutált emiatt? Vagy talált magának egy ribancot, akit kedvére dughat bármikor? Mi van ha én már nem is kellek neki? Így belegondolva, miért is strapálom magam? Egy olyan fiú, mint Suga, sosem szeretne bele egy olyan lányba, mint én! Mit is gondoltam? Lehet, hogy ha nem futottam el volna, akkor csak kihasznált volna, hogy lefektessen és kész! Semmi sem kizárt! Lehet, hogy meg akart valahogyan alázni utána. De akkor miért futott utánam egy darabig? Miért volt kíváncsi rám? Lehet, hogy csak az álcája része volt? Hogy csak közelebb érezhesse magát hozzám? Nem tudom! Egyszerűen nem jut eszembe több tény! Ossze vagyok zavarodva!
Megfogtam egy üres füzetet és elkezdtem leírni a gondalataimat.
Mindig csak játszottál?
Mert nekem most is eszembe jutottál
Csak egy fal elválaszt tőled
És ezért darabokra hull az én szívem
Egyetlen rossz mondat
De mégis igaz
Miért nem lehetek boldog?
Miért szomorúság a sorsom?
Talán így fog megtalálni a nagy Ő?
Kinek szeretete felemelő
De nekem te vagy az a személy
Kit szívem utolért
De mégis hagyta, hogy tovább menjen
Mert nem tartotta őt becsbenAmikor befejeztem a verset, hirtelen nagyon fáradt lettem. Szó szerint leragadt már a szemem. Letettem az ágy mellé a füzetem és hagytam, hogy magába temessen az álmok tengere.
*V pov*
Éppen készültem már felmenni a húgomhoz, mikor csörgött a telefonom. Gyorsan felvettem. Yoongi volt az.-Mit akarsz Hyung?
-V! Segítened kell! Baj van!
-Milyen baj Yoongi? Valami veled kapcsolatos? Vagy a srácokkal?
-Csak gyere! Majd itt elmondom!
-De a húgomat nem hagyhatom egyedül! Beteg és ha felébred és nem fog seholsem találni akkor meg fog ijedni!
Nem fogom itthagyni a húgomat amiatt, mert Yoongi hívott. Oké, hogy olyan mint a bátyám, de nem szeretném, ha a húgom megijedne. Amúgy is! Ő az idősebb! Miért nem Jin-től kér segítséget? Ő bölcsebb mint én! És amúgy is!
-Mert... mert...
-Mond már ki Yoongi!
-Szerelmes lettem!
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction