2. évad/ 2.

4.1K 244 28
                                    

-Nos akkor... a havi bevétel 500 Millió Won. Nem de?

-Igen uram!

-És az hogyan lehet, hogy a múlt hónapban még ennek a 3-szorosa volt?!

-Nem tudom uram...

-Min Ah!

-Igen Yoongi?

-Te tudod, hogy miért 500 Millió Won a bevétel?

Odaléptem az alkalmazotthoz és belenéztem a szemébe. Mindig is jó embedismerő voltam. Most is rájöttem mindenre.

-Nekem nem tudsz hazudni! Biztonságiak! Kutassák át a táskáját minden alkalmazottnak! Akiknek pénzt találnak a tárcáján kívül azonnal vezessék ide!

-Igen is asszonyom!

-Te pedig! Ha most azonnal bevallasz mindent, akkor talán nem teszek feljelentést ellened!

A férfi sírva a lábam elé borult. Csak annyit tudott nyöszörögni, hogy sajnálja. Ennyi edes kevés lesz ide. Elvitettük a biztonságiakkal, miután Yoongi kirúgta. Miután csak ketten maradtunk, odamentem Yoongi-hoz és beleültem az ölébe. Mindig ezt szoktuk csinálni.

-Miért kell meglopni a céget?

-Nem tudom Suga, de nagyon felidegesedtél. Tökre befeszültél!

-Sajnálom Kicsim. Csak nagyon szarul esett ez az egész!

-Nem kell ilyennel foglalkozni! Az emberek bármire képesek! Ezért nem szabad elfogadni az alkalmazottaktól a kóstolókat. Ki tudja mit tehetnek bele...

-Most hogy így mondod... olyan éhes lettem...

-Akkor hazamegyünk és csinálok neked Kimchi-t! Na gyere!

-Okés! Gyere!

Hazamentünk és elkezdtem megcsinálni az ebédünket. Addig Suga ott sürgött-forgott a lakásunkban. Mindig ő készítette elő a díszítést, míg én a kaját csináltam meg. Mint egy jó házaspár komolyan!

A bátyám bandája (Bts ff)Where stories live. Discover now