3/ 6.

2.6K 154 8
                                    

Kezdem megkedvelni ezt a helyet... Na jó! Egyáltalán nem akarok itt lenni. A lány aki velem van, meg sem szólal. Csak áll előttem és néz rám azokkal a nagy barna szemeivel. Akárhogyan is próbálkozok vele, nem tudom szóra bírni. Sosem szerettem a teljes csöndet. Egyik félelmeim között volt ez is. Mikor erre gondoltam a lány felállt ülőhelyzetéből és suhintott egyet a kezével. Újabb emlék került elő.

Talán 8 éves lehettem. Éppen játszottam a babámmal, mikor odajött a 7 tökfej. Jimin elvette a babámat és eldobta. Én felálltam és sikítottam egyet. Ők csak kinevettek. Elmentek tőlem. Én csak odaszaladtam a babámhoz és felvettem. Leporoltam és megölelgettem. Megpusziltam a haját és bementem anyához. Odamentem és szóltam neki. Látta, hogy remegek. Azonnal kivette a gyógyszeremet és beadta nekem. Akkor még nem tabletta volt. Hanem injekció. Nagyon fájt. De el kellett viselnem. Mikor végeztünk, anya megpuszilta a homlokom és megdícsért. Adott egy cukrot is. Én csak megpusziltam érte és felmentem a szobámba. Bezártam az ajtómat és sírtam.

Eltűnt az emlékkép és helyette egy szó jelent meg.

Félelem

Már 2 szó díszelgett mellettem. Mit jelenthetnek? És meddig fog tartani? Vajon hiányzok valakinek? Valki aggódik értem? Vagy simán csak engednek meghalni? Nem. Biztos vagyok benne, hogy Yoongi és a többiek aggódnak értem. Mikor ez eszembe jutott a lány megint megismételte a mozdulatát.

Láttam, ahogyan a helikopter halálos iramban száll le és rohanva hoznak ki belőle. Azonnal siettek velem egy terembe. Ott 4 orvos volt. Mikor megtudták, hogy mi történt, újabb gépekkel szereltek fel. Egy maszkot raktak a szám elé. Nagy volt a sürgés-forgás. Senkit sem engedtek be. Kivéve a nővéreket. 10-en voltak bennt. Mindenki körülöttem volt. Rendesen csipogott a gép. Egyet sóhajtott mindenki. De mikor már meg akartam volna nyugodni, óriási fájdalom hasított belém. Éreztem, hogy a mellkasom mindjárt szét szakad. Lassult a gépek csipogása. Széttépték a felsőmet és egy pár fém biz baszt dörzsöltek össze. Nekinyomták a mellkasomnak. Semmi. Meg ismételték ezt. Semmi. És ekkor... A gépek püttyögése egy pillanatra megállt...

A bátyám bandája (Bts ff)Where stories live. Discover now