2. évad/ 22.

3K 174 9
                                    

Egy hét telt el, mióta megtörtént az... Azóta Yoongi mindig velem van és egy lépést sem mozdul mellőlem. Még ha ketten is vagyunk az egész házban. Mindig érdeklődik, hogy hova megyek, mit csinálok és, hogy mikor jövök vissza. Még ha a mosdóba is megyek. Egy hete nem engedi, hogy egyedül fürödjek. És ezt mindenki tudja, hogy mit eredményez. Néha már nagyon idegesítő, hogy állandóan mellettsm van, de legtöbbször hálás vagyok neki. Olyan aranyos, hogy így véd és óv mindentől! És azt se hagyjuk ki, hogy minden figyelmét rámszenteli.

Éppen a kanapén filmezünk betakarózva. Túl vagyunk egy hosszú délutánon. (A mondat perverz értelmű!😏😏) Egy fantasy filmet találtunk, ami egy angyalról szól, aki szerelmes lesz egy démonba. Nekem nagyon tetszik a film. De ahogy látom, Yoongi a hajamat kedveli jobban. Állandóan puszilgatja, simogatja és játszik vele. Nagyon tetszik a tevékenysége, de így nem tudok figyelni a filmre. Előre tettem a hajamat, hogy ne tudja piszkálni és tovább szenteltem a figyelmemet a filmre. Neki ez nem nagyon tetszhetett, mivel a nyakamat vette célba. Én leállítottam a filmet és hátrafordultam. Csak szemrehányóan néztem rá. Közben elmosolyodtam.

-Mi szeretnél Édes?

-Tudod te azt jól Kicsim...

-Hmm... Most nincs ötletem...

-Akkor megmutatom!

Lassan megcsókolt. Nyelve lassú és szenvedélyes táncba hívta az enyémet. Beletúrtam a hajába, mire ő fölém mászott. Kezeit végigvezette az oldalamon. A pólóm aljánál megállt és benyúlt az anyag alá. Ekkor elváltunk és mélyen a szemembe nézett. Én csak bólintottam egyet. Mindig ezt szokta csinálni, mióta visszajöttem. Azt hiszi, hogy az az eset meggátol abban, hogy vele legyek együtt fizikailag. De ez nem igaz. Semmi sem fogható ahhoz, ha vele lehetek. És ezen semmi sem tud változtatni.

A bátyám bandája (Bts ff)Where stories live. Discover now