-És elosztod a 1267-et, a 30-cal. És megkapod az x hányadosát. Érthető?
-És hol van az y?
-Az y ezután következik. Ugyan így megcsinálod azokkal a számokkal is. És utána összeszorzod az x-et és az y-t. És megkapod a végeredményt. Így érthető volt?
-És hogyan is kaptuk meg az x 2 számát?
-Te figyeltél egyáltalán amit az elmúlt 3 órában próbálok magyarázni neked?
-Sajnálom Namjoon! De nem tudok figyelni!
-Mi köti el ennyire a figyelmed?
-Inkább ki!
-Nem tán szerelmes lettél?
-Csak tetszik...
-Az majdnem ugyan az! És... ismerem?
-Nagyon jól ismered...
-Okos? Kedves?
-Gonosz... Okos...
-Csak veled gonosz, vagy alapból olyan?
-Engem piszkál folyton... De egy olyan srác mint ő nem is venne észre úgy...
-Ez nem igaz! Nagyon szép vagy és én élnék-halnék érted, ha nem a húgom lennél!
-Kösz Nam! Jó érzés, hogy te és Jin mellettem vagytok!
-Nem csak mi! A többiek is kedvelnek téged, csak fura nekik, hogy Tae húga vagy!
-Miért?
-Mert olyanok vagytok V-vel, mint a tűz és a víz. Taehyung nem nagyon foglalkozik a bandán kívül mással, míg te minden egyes emberrel ugyan úgy foglalkozol! Tae kinyilvánítja a gondolatait, míg te nem annyira!
-Aha... És tényleg kedvelnek?
-Igen! És bűntudatuk van! Főleg V-nek és Jungkook-nak! De Jimin-t sem lehet kihagyni a sorból!
-Jimin is...
-Igen, de hogy hogy csak őt... ÓH! Leesett és nagyot koppant...
-A bátyám megérdemli! Csak bántani tud!-és ekkor nyílt az ajtó. Tae állt ott...
*V pov*
-A bátyám megérdemli! Csak bántani tud!
Ez a mondat volt, ami fájt a legjobban. Ott álltam az ajtóban és csak néztem a húgomat. Megfordultam és bementem a szobámba. Csak Rap Mon volt nálunk, segíteni a matekban Ah-nak. Mióta szó szerint a húgukként tekintenek Ah-ra, azóta egy kicsit rosszul érzem magam. Nekem kellene most ott ülnöm a húgommal és beszélgetni a szerelmi életéről, tanácsokat adni, segíteni neki és foglalkozni vele. Nekem kellene megvigasztalnom, mikor sírva jönne haza, mert szakított a barátjával. Nekem kellene elmagyaráznom neki azt a feladatot, amit nem ért. Nekem kellene figyelmeztetnem, hogy a cigi rossz és ne legyen hülye, hogy cigizik. Nekem kellene kiherélnem azt aki bántani merte. Nekem kellene a legnagyobb támasza lenni...
Ehelyett én voltam az, aki bántotta. Én voltam, aki kinevette, amikor sírt. Én voltam, aki szégyellte a saját húgát. Én voltam, aki mindig piszkálta a tanulmányai miatt. Én voltam, akit nem érdekelt, hogy mi történik vele. Én voltam a legnagyobb buktatója...
Sosem volt egy olyan négyszemközti beszélgetésünk, amikor ne veszekedtünk volna. Ő mindig fedezett engem... én pedig mindig csak a hibáit kerestem, hogy beárulhassam. Mindig csak a hírnevemmel foglalkoztam és nem vettem észre, hogy ez a húgomnak szar. Egy nagy faszkalap vagyok! A saját húgomat mertem megütni... Majdnem halálra vertem, és miért is? Mert menő akartam lenni mások szemében?! Úr Istenem! Amikor ő sosem rontott el nekem semmit! Ő mindig segíteni próbált, én meg majdnem megöltem... Nem Namjoon-nak kellene ott ülnie, hanem nekem! Nekem kellett volna foglalkozni vele! Én vagyok a legrosszabb báty a világon... És ezt már nem is tudom soha többet helyre hozni...
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction