Csak mentem a nő után. Elérkeztünk egy hatalmas nagy palota elé. Vajon kié lehet? Nem tudtam alaposan megnézni, mivel a nő berángatott a hatalmas ajtón. Mikor beértünk már 6 személy állt előttünk. De valahogyan máshogy néztek ki.
Ekkor a nő meghajolt előttük. Ők csak engem figyeltek.
-Felségek! Megtaláltam a hercegnőt!
-Végre! Tudod, mennyire aggódtunk érted?! Ne merj meg egyszer így eltűnni innen!-jött felém Namjoon. Nem akarom, hogy tudják, hogy ismerem őket. Be kellene úgy állítanom mindent, hogy nem emlekszem rájuk. De vajon hol lehet Yoongi?
-Ki vagy?-sajnálom Nam. Annyira sajnálom!
Namjoon megállt előttem. Ledermedt. Jin mellé sétált és barátja vállára tette a kezét.
-Mondta az orvos, hogy egy kis elmezavar jelentkezhet nála Nam...
-Senkit nem ismersz meg?
-Kellene?
Jin odasétált mellém és a hátamat kezdte el simogatni. Teljesen nyugodt volt.
-Ő itt Namjoon. A második bátyád. Én Jin vagyok. A legidősebb testvéred. Ő Jimin. Nagyon jó barátok vagytok. Ő Tae. A legjobb barátod. Ő J-Hope. A nővére vagy. Ő Jungkook. Vele is nagyon jó kapcsolatot ápolsz. És még hátra van Yoongi. Yoongi a te barátod. Tudod, hogy ki vagy?
Én csak megráztam a fejem.
-Angel a neved. Mindenki így hív. De a szolgálók és az alattvalók a hercegnő megszólítást használják. Jungkook megmutatja a szobádat!
-Gyere Angel!-fogta meg a kezem Kook.
Felmentünk a lépcsőn. Egy fehér ajtó előtt álltunk meg. Kizárólagos alapon ez lehet a szobám. Kook kinyitotta az ajtót. Betessékelt rajta. Amint beléptem egy hatalmas tér tárult a szemem elé.
Egy kicsit beljebb értünk. Az ablaknál állt valaki. Ösztönösen Jungkook mögé bújtam. Ő csak ránézett a fiúra aki az ablakban állt.
-Suga Hyung!
Ekkor megfordult. Azt hittem elájulok! Nekidőlt a falnak és kinyitotta a szemét.
-Mi az Kook?Ekkor előbújtam. Suga szemei a kétszeresükre nyíltak ki. A szája egy kicsit elnyílt. Felém tett pár lépést. En csak álltam ott. Mit akarhat?
-Angel...
Gyorsan egy szoros ölelésbe vont. En nem akartam visszaölelni. Pedig annyira hívogatott. Erre ő is felfigyelt és elvált tőlem.
-Mi a baj?
-Ki vagy?
Yoongi szemeiben látszódott a döbbenet és a szomorúság. Kook-ra nézett.
-Elvesztette az emlékeit. Semmire nem emlékszik. Minket sem ismert fel...
-Akkor... nem emlékszel semmire?
-Nem
-Yoongi vagyok. 4 éve vagyunk együtt. Általában Angyal-nak vagy Angel-nek szoktalak hívni
-Oké...
Úr istenem! Milyen világ ez?
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction