33.

4.9K 275 16
                                    

Elkezdődött a suli. Első nap egy hosszú kihagyás után. Egy kicsit félek.

-Min Ah! Gyere le! Reggeli!

Azonnal felpattantam és lerohantam a nappaliba. És ott majdnem dobtam egy hátast. Ott volt mindenki. Szó szerint. Az egész banda. Én csak odamentem és adtam egy puszit a bátyám arcára.

-Mit keresbek itt?

-Itt reggeliznek

Visszafordultam a többiekhez és rájukmosolyogtam.

-Nektek nem adok puszit, ha nem haragszotok!

-De megharagszunk! Na gyere csak ide!

Odamentem Jin-hez és Namjoon-hoz és nyomtam egy puszit az arcukra.

-Nekünk is! Az nem ér, hogy nekik adsz, nekünk meg nem!-nyafogott egyszerre Jungkook és Hope.

-Legalább nekem egy reggeli csókot!

Nagyot nyeltem. Mivel csak Yoongi és Jimin közt volt hely. Leültem közéjük és egy szájrapuszival üdvözöltem Jimin-t. Én itt abba akartam hagyni, de Jimin még jobban magához húzott. Nyelve bejutást kért. De én csak eltoltam magamtól. Éreztem, hogy Yoongi tekintete lyukat fúr a hátamba. Jimin meg úgy nézett rám, minfga valami óriási bűnt követtem volna el. A többiek csak csöndben figyeltek. Még Tae-ra is némaság telepedett.

-Jimin... én mást szeretek! És nem szeretném ha te tovább abban a hitben élnél, hogy én is ugyan azt érzem!

-De Ah... én szeretlek...

-Én meg nem...

-Legalább megtudhatom, hogy ki az?

-Igen... Jimin bemutatom Yoongi-t. Yoongi bemutatom Jimin-t. Ismeritek egymást...

-Vele? VELE? KOMOLYAN?!

-Igen...

-Kim Min Ah! Te tényleg csaltad Jimin-t a háta mögött?!

-Kim Tae Hyung! A legrosszabb dolog a világon 2 szerelmes közé állni! Nehogy azt hidd, hogy nem tudom!

-Hugi... csak nem akartam, hogy csalódj...

-Így meg benned csalódtam! Nagyon jó érzés! Komolyan! Yoongi veled meg beszélnem kell! Most!

Azzal kihúztam a konyhából az említett személyt. Nekilöktem a falnak és szó szerint rámásztam. Akaratosan nyomtam az ajkaimat, az övéire. Ő azonnal fordított a helyzetünkön és a fenekemnél támasztott meg. Én a derekánál összefontam a lábaimat. Ő már a felsőmet akarta felhúzni, mikor eltoltam magamtól.

-Szeretlek Yoongi

-Szeretlek Min Ah

A bátyám bandája (Bts ff)Where stories live. Discover now