*Suga pov*
-És mit mondasz?-Megdícsérem a ruháját és odaadom neki a csokrot?
-Kérdezed vagy mondod?
-Mondom!
-Akkor a találkozást már kitapostuk! Namjoon, te jössz!
Már egy órája itt ülök és figyelek a srácokra. Nem bánom, hogy ilyen alaposak. Nem szeretném mégegyszer elszúrni az egészet. Szeretnék új lappal indítani. Kedves és udvarias lenni. Úgy látszik, hogy Jin már kellően kivesézte velem a találkozást. Igen. Az első 5 percet, egy órán át magyarázta nekem, mire megértettem. Nem vagyok az az udvarias típus. Nem tudom, hogy hogyan kell odafigyelni egy csajra. Nem tudom, hogy mit kell mondani nekik a különböző helyzetekben. Mivel a többieknek volt már hosszabb kapcsolata, ami nem csak a szexről szólt, így rendesen megtanítanak mindenre. De amint Namjoon belekezdett az ő témakörébe, megrémültem. Igen. Mindenki kapott különböző témát, amit betaníthat nekem. Nem könnyű semelyik sem. De most oda kéne figyelnem Rap Mon-ra.
-Akkor! Vágjunk bele! A találkozás megvolt. Hova viszed el randizni?
-Egy kosárpályára!
-NEM! Nem viheted el kosarazni! Inkább hívd el egy kávéra, vagy menjetek el moziba, vagy ne talán tán a parkba. De NE sportos cuccokba!! A lányok utálják, ha a pasi csak a saját érdekeit nézi! Egy randi legyen randi!
-A randi legyen egy randi... Értem!
-Oké! Következő! Miről beszélgettek?
-Általános dolgokról...
-HIBA! Ez egy randi! Nem egy baráti találka! Akard megismerni! És te ne beszélj nagyon magadról! A lányok szeretik a titokzatos fiúkat! De ha kérdez, akkor természetesen válaszoljál! És ha kifogytatok a témából, hagyj egy kicsi szünetet! Ilyenkor legyél magabiztos a csöndben. Egy lánynak ez szokott imponálni! Értve?
-Kérdez válaszolok, de nem sokat... Magabiztos a csöndben. Rendben!
-Jó. Mi van akkor ha találkoztok a lány barátnőivel?
-Nem megyünk oda, mivel ez egy randi és csak a kettőnk ideje...
-NEM! Ha oda szeretne menni, akkor menjetek oda és ismerkedj meg a barátnőivel! Legyél velük is kedves, de ne annyira mint a kiszemelteddel! Fontos, hogy a barátnői is bírjanak téged, mert akkor dícsérni fognak a lánynak és ő pedig jobban beléd fog esni! Világos?
-Mint a nap!
-Oké! Kövi! Ha a lánynak egy kellemetlen témájára tapintasz és észreveszed, hogy érzékeny nála ez a téma, akkor mit csinálsz?
-Azonnal bocsánatot kérek és elterelem a témát, hogy ne jusson az eszébe!
-Fel vagy készülve erre a témára!
Namjoon elment tőlem és a helyét Jimin vette át. Nem tudom, hogy neki mi lesz a témája. Azt hittem, hogy végeztünk. Milyen naiv vagyok!
-Már megvan, hogy hova mentek el. De mit csinálsz ha odaérkeztetek? Ez lesz az én témám! Akkor kezdjük is el! Odaértek a moziba. Mit csinálsz?
-Bemegyek az ajtón?
-Nem jó! Először kinyitod az ajtót a partnerednek és csak utána mész be. Odamentek a pulthoz és közösen kiválasztotok egy filmet. Fontos, hogy ne akarj semmit sem ráerőltetni. Egyezzetek meg! Szóval... kérsz 2 egymás melletti helyet és rendeltek valami kaját is. Itt is fontos a megeggyezés! ...
1 óra múlva
-Nem Yoongi! Nem bírják a csajok a horrort! Inkább egy szerelmes filmet válasszatok!-De én nem bírom az olyan szarokat!
-Most bírni fogod! A lányok szeretik a szerelmes filmeket! Oké?
-Jó...
Ekkor toppant be J-Hope. Jimin kiment. Ezután mi jöhet még? Jungkook elmondta az öltözködést. Jin elmondta a találkozást. Rap Monster elmagyarázta az utat. Jimin bemagoltatta velem a mozit. Mi van még hátra?
-Az én témám a film közbeni történések lesznek. Sokan azt gondolják, hogy a mozi nem akalmas egy randira, mivel a film alatt nem tudnak megismerkedni. Ez nem így van. Ha a vetítés alatt, egy nyálasabb részhez értek, akkor nyugodtan mosolyodj el, vagy különböző testbeszédi jeleket alkalmazhatsz. Ez megmutatja az érzékenységedet a párodnak. Ha egy szomorúbb rész következik, akkor nyugodtan átkarolhatod a lányt. Ezzel biztonságérzetet nyújtva neki. Fontos, hogy nem kell túl sok jelet adni a film közben. Elég egy-két. Nem kell, hogy mindent megfigyeljen rólad. Mikor vége a filmnek, akkor segíts neki felállni. És előtted menjen ki a teremből. Lehetőleg fogd meg a kezét. Ha utána rákérdez, hogy miért, válaszold azt, hogy nem akartad elveszíteni, mert fontos. Ezek a szövegek bejönnek általában. Oké?
-Azt hiszem...
-Rendben! Én nem akartam neked több órás bemutatót tartani. Az a lényeg, hogy gondolkodj romantikusan!
J-Hope-ot felváltotta V. Na ez meg mivel készült nekem?!
-Hazakísérés. Ez az én témám. Gyors és egyszerű lesz a mondandóm. Figyelj a másikra és keltsd fel az érdeklődését! Ennyi lenne! Ez az egy mondat! Ez mindent magába foglal!
-Oké! Azt hiszem készen állok!
-Pedig egyáltalán nem...
Agyfasz....
YOU ARE READING
A bátyám bandája (Bts ff)
FanfictionEgy rossz bátyj... Egy összetört húg... És egy viszonzatlan szerelem?... Trágár szavak, 16/18+-os jelenetek elő fognak fordulni a történetben. 2017.12.25- 3. in facfiction